Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Mittari lukemat rupee lähentyy 50 tkm, ja samalla vetohihnalla vielä matka jatkuu. Onko jollain ST tai GT omistajalla kokemiuksia kuinka pitkään hihnalla on ajanut, ennen kuin se on vahdettu? Valmistaja on muistaakseni 40 tkm huolto välin hihnalle antanut, mutta RM-Heinon huollossa hihnan kunto todettiin viime huollossa 40 tkm olevan ihan ok, eikä vaihtoa tehty.
    Hihna on hinnaltaan melko kallis, onko kellään nettikauppa hinnoista, ja toimituksista mitään tietoa?
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  2. #2
    http://www.moottoripyora.org/keskust...ä-BMW-F800S-ST

    Kurkkaas tuota. Minuakin kiinnostaa käytännön kokemukset tuosta hihnan kestosta. Tallissa on neljääkymppiä lähestyvä ST.
    .
  3. #3
    Nysse osaa varmaan kertoa kun mielestäni on ajanut aika reilusti kasisataisella.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  4. #4
    Contitech hihnat kestää 10-100 tkm välillä
    siinä vaiheessa kun hampaat rupee repsottaa kannattaa hihna vaihtaa.
    Tässä kohtaa on ihan viimeinen hetki vaihtaa.
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  5. #5
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    http://www.moottoripyora.org/keskust...ä-BMW-F800S-ST

    Kurkkaas tuota. Minuakin kiinnostaa käytännön kokemukset tuosta hihnan kestosta. Tallissa on neljääkymppiä lähestyvä ST.
    Mitä ny netistä aiheesta löytyi niin on ST hihnan osanumero 27727719371, ja GT hinnan osanumero 3383521719. Eli jotain eroa näissä on, ST on Gt:tä lyhyempi, joten hihnan pituus varmaan eri. Osanumerolla en itse löytänyt vastaavaa hihnaa autotarvikeiden osastolta.
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  6. #6
    Lainaa lowhill kirjoitti Katso viesti
    Mitä ny netistä aiheesta löytyi niin on ST hihnan osanumero 27727719371, ja GT hinnan osanumero 3383521719. Eli jotain eroa näissä on, ST on Gt:tä lyhyempi, joten hihnan pituus varmaan eri. Osanumerolla en itse löytänyt vastaavaa hihnaa autotarvikeiden osastolta.
    GT:ssä on tosiaan n. 5 cm pidempi swingi ja sitä kautta pidempi hihna. En valitettavasti osaa sanoa mistä tarvikehihnoja gt:hen saisi tilattua. Kannattaa ottaa tämä seurantaan mikäli jo ei ole
    http://f800riders.org/forum/forumdis...GT-Discussion?

    Mitä taas tulee hihnan kestoon, niin itse vaihdatin omani n. 47 000 km kohdalla. Hihna oli vielä hyvässä kunnossa, mutta hihnalla alkoi olemaan sen verran ikää, että oli näin parhaaksi vaihtaa. Isot pojat tekee kuulemma niin, että pitävät varahihnaa mukana ja vaihtavat tien päällä mikäli tarve ilmenee. Ei ole oikein mun juttu, joten mielelläni maksan hieman siitä mielenrauhasta, että matkanteko ei todennäköisesti keskeydy hihnan katkeamiseen.
  7.  
  8. #7
    ST:n hihna vaihdettiin 51tkm kohdalla. Hyväkuntoinen oli vielä, mutta vaihdettiin varmuuden vuoksi.