Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Tulipa tässä mieleen, että kukahan tarjoaisi jonkinlaista coachausta tällaiselle juuri keskiryhmään siirtyneelle kuskille? AT 3 tai 4 olisivat varmaan hyviä, mutta valitettavasti myös täynnä alkukesälle.

    Otetaan siis vastaan tarjouksia halukkailta kouluttajilta / tietoja koulutuspäivistä / ihan mitä vaan muuta jolla oppisi ajamaan (paremmin).
    ex R6R -12
    ex XSR900 -16
  2.  
  3. #2
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Ajotaitokurssit ovat tietysti niitä parhaita, kannattaa olla nopea kun niitä tulee myyntiin. Jos ajotaitokoulutuksia tuntuu olevan liian vähän, niin kannattaa olla yhteydessä koulutusvastaavaan. Koulutuksia budjetoidaan tietty määrä vuosittain ja määrää on mahdollista muuttaa jos kysyntä ylittää tarjonnan.

    Normaalilla ratapäivällä varmasti löytyy kokeneempia (nopeampia) kuskeja, jotka voivat ja haluavat lähteä näyttämään linjaa ja katsomaan ajoasi. Niiden kommenttien perusteella saat tietysti vain yhden näkemyksen mitä pitää muuttaa tai kehittää. Itse ainakin mielelläni autan ratapäivillä opastusta tarvitsevia jos muuta koulutustehtävää ei yhdistys ole minulle osoittanut. Eli ainakin minua voi tulla vetämään hihasta ratapäivillä, niin ainakin yhden setin ajan voidaan hämmästellä hommaa milloin vain.

    Onboard-videoiden katselu auttaa ymmärtämään mitä siellä radalla pitää tehdä, varsinkin kun nykyään on noita videoita missä on myös jarru- ja kaasudata mukana. Myös muiden samankintasoisten harrastajien keskustelu ja peräkkäin ajaminen auttaa ymmärtämään ajamista paremmin. Toisella voi olla erilainen näkökulma asiaan, mistä voi itse soveltaa juttuja omaan ajoon.


    T: Ajotaito IV-kouluttaja
    The Lakkivaari


    Yamaha R6