Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 114:sta
  1. #31
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ymmärtääkseni ainakin Alpinestarilla vain virallinen jälleenmyyjä voi saada tuon auktorisoinnin, joka vaaditaan Airbag-liivien huoltoon, joten yhdistyksenä tuo ei ihan helpolla onnistu.
    Motokeitaan Vesku lupasi selvittää asiaa maahantuojan kanssa.
    (Jo yli vuosi sitten kotarin tehdas oli informoinut asiasta,muttei sieltä ole mitään kuulunut)..
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  2. #32
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Rautalanka väännös
    Ykk buckles = se hässäkkä johon ilmapullo ja vapautus kuula tulee kiinni.
    Kevlar cable= se jossa on toisessa päässä vapautus kuula ja toinen pää tulee pyörään kiinni.

    with a tensile strength = joiden välinen vetolujuus on 200 kg

    200kg = kansan tajuinen ilmaisu. 2kN vetolujuudelle.
    Juu, ymmärrän kyllä. Alkuperäinen teksti ei ole ihan parasta luokkaa. Pitäisi olla jokin triggering force, tms. Mutta uskotaan.
  3. #33
    MotOrg ry:n hallituksen pj, koulutusvastaava marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Juu, ymmärrän kyllä. Alkuperäinen teksti ei ole ihan parasta luokkaa. Pitäisi olla jokin triggering force, tms. Mutta uskotaan.
    Noiden myynti tekstien kirjoittajat ei yleensä ole insinöörejä ja teksti on sen mukaista
    Mut onhan se nyt paljon hienomman ja isomman kuulosta jos sanotaan että 200kg kuin että 2kN. Valtaosa porukasta ei edes tiedä mitä moinen kN on.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  4. #34
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ja kaikki sitten MP messuilla jämyiltä tiedustelemaan airback liivejä ja kuuntelemaan selityksiä, et miks ei oo. Viime messuilla jo kyselin, ja hieman kesäksi lupailtiin, samoin Bike Worldistä tietustelin ja siellä oli hieman tuota koulutusta harkittu. No kattotaan. On se ihme, kun meikäläisiä jämyjä ei business kiinnosta.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  5. #35
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mitä nyt olen aiheeseen hieman paneutunut ja tutustunut mitä aiheesta on kirjoitettu euroopassa, niin A-starin Tech Air vaatii jo tekiöiltä auktorisoinnin, jotta yksikön liittäminen pukuun saadaan hyväksyttyä. Rivien välistä saa myöskin sen käsityksen, että mahdollisten patenttien suhteen kaikki ei olisi ihan vielä selvä. Joten markkinoille tulo voi kestää.....

    Sitävastoin löytyy enemmän nahkapukutekiöitä jotka liittävät Helite air bag yksiköitä pukuihinsa. Melko iso tekijä markkinoilla näyttäis tulevan tsekeissä ( PSi ) Tech Airin toimittajana Linkki:https://www.psihubik.cz/de/ Myös aika monen ailihankkija euroopassa.

    Suomestakin löytyy Heliten maahantuoja/edustaja. Linkki: http://www.helite.fi/motorcycle/fi/ Orgin kimppakysely!!

    Heliten ratkaisu mielestäni hinnallisesti ihan järkevä verrattuna 2-3k€ ratkaisuihin normaalille ratapäivälle ja keskiverto kuskeille.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  6. #36
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Ja kaikki sitten MP messuilla jämyiltä tiedustelemaan airback liivejä ja kuuntelemaan selityksiä, et miks ei oo. Viime messuilla jo kyselin, ja hieman kesäksi lupailtiin, samoin Bike Worldistä tietustelin ja siellä oli hieman tuota koulutusta harkittu. No kattotaan. On se ihme, kun meikäläisiä jämyjä ei business kiinnosta.
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Mitä nyt olen aiheeseen hieman paneutunut ja tutustunut mitä aiheesta on kirjoitettu euroopassa, niin A-starin Tech Air vaatii jo tekiöiltä auktorisoinnin, jotta yksikön liittäminen pukuun saadaan hyväksyttyä. Rivien välistä saa myöskin sen käsityksen, että mahdollisten patenttien suhteen kaikki ei olisi ihan vielä selvä. Joten markkinoille tulo voi kestää.....

    Sitävastoin löytyy enemmän nahkapukutekiöitä jotka liittävät Helite air bag yksiköitä pukuihinsa. Melko iso tekijä markkinoilla näyttäis tulevan tsekeissä ( PSi ) Tech Airin toimittajana Linkki:https://www.psihubik.cz/de/ Myös aika monen ailihankkija euroopassa.

    Suomestakin löytyy Heliten maahantuoja/edustaja. Linkki: http://www.helite.fi/motorcycle/fi/ Orgin kimppakysely!!

    Heliten ratkaisu mielestäni hinnallisesti ihan järkevä verrattuna 2-3k€ ratkaisuihin normaalille ratapäivälle ja keskiverto kuskeille.
    Jippii.
    Nyt niitä saa. Storm ilmoitti just esittelevänsä MP messuilla noita Alpinestarin Tec-Aireja. Eiks toi helite oo piuhaohjattu jollanen mulla jo on ton Spidin muodossa. Saas nähdä mimmoseen hintaan toi Stormi noi vermeet laittaa myyntiin.
    Ja näyttäis toi Tsekkikin ostavan alihankintana noi TecAir liivit Alpinestarilta, samoin temee BMW oman tourinki takkinsa kanssa jota sai jo viime vuonna Suomesta. Toi ei vaan kiinnosta toi tourinkimalli.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  7. #37
    Huomasin saman. Mielenkiintoista nähdä tuotteet livenä ja hinnat. FCMotosta toki saa vähän osviitta.

    Helite tosiaan perustuu Spidin lailla tuohon laukaisunaruun.

    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Jippii.
    Nyt niitä saa. Storm ilmoitti just esittelevänsä MP messuilla noita Alpinestarin Tec-Aireja. Eiks toi helite oo piuhaohjattu jollanen mulla jo on ton Spidin muodossa. Saas nähdä mimmoseen hintaan toi Stormi noi vermeet laittaa myyntiin.
    Ja näyttäis toi Tsekkikin ostavan alihankintana noi TecAir liivit Alpinestarilta, samoin temee BMW oman tourinki takkinsa kanssa jota sai jo viime vuonna Suomesta. Toi ei vaan kiinnosta toi tourinkimalli.
  8. #38
    Alpinestars perustuu ladattavaan akkuun ja keskusyksikköön. Sopivan palttoon kanssa statusledit näkyy hihan näytöstä, eli huomaa myös akun varauksen. Radalla tietysti ei ongelma, kunhan muistaa ladata ensin. Käytöltään ihan kätevä, voi vaivattomasti soveltaa myös kadulla ilman piuhoja. Mutta sen reilun tonnin maksaa.
  9. #39
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Alpinestars perustuu ladattavaan akkuun ja keskusyksikköön. Sopivan palttoon kanssa statusledit näkyy hihan näytöstä, eli huomaa myös akun varauksen. Radalla tietysti ei ongelma, kunhan muistaa ladata ensin. Käytöltään ihan kätevä, voi vaivattomasti soveltaa myös kadulla ilman piuhoja. Mutta sen reilun tonnin maksaa.
    Tuo airbag-yksikkö maksaa FC Motossa 1 200 €. Sitten kun siihen lisätään yhteensopiva takki, niin hinta nousee minimissään sinne 1 600 € paremmalle puolelle. Paljon ajotakista, muttei hirveästi jos säästyy vammoilta.

    Narullisten paukkuliivien selkeä etu on, että ne voi laittaa minkä tahansa takin päälle. Siihen ne edut sitten rajoittuvat.
  10. #40
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Alpinestars perustuu ladattavaan akkuun ja keskusyksikköön. Sopivan palttoon kanssa statusledit näkyy hihan näytöstä, eli huomaa myös akun varauksen. Radalla tietysti ei ongelma, kunhan muistaa ladata ensin. Käytöltään ihan kätevä, voi vaivattomasti soveltaa myös kadulla ilman piuhoja. Mutta sen reilun tonnin maksaa.
    Saattaa tulla snadisti ahdasta normaalin nahkapuvun sisällä, kun liivi poksahtaa. Jos tuosta pelkkä liivi riittäisi niin olisin jo laittanut sen touhutonnin menemään, mutta kun pitäs pirulainen ostaa myös yhteensopiva puku niin hinta pomppaa 2-3 k€ välimaastoon. Toki en oo nyt pariin kolmeen kuukauteen seurannu hintoja, jotem voi olla, että ovat tulleet alaskin päin tuosta.
    Superbike #7
  11. #41
    MotOrg ry:n hallituksen pj, koulutusvastaava marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Wilhelm kirjoitti Katso viesti
    Tuo airbag-yksikkö maksaa FC Motossa 1 200 €. Sitten kun siihen lisätään yhteensopiva takki, niin hinta nousee minimissään sinne 1 600 € paremmalle puolelle. Paljon ajotakista, muttei hirveästi jos säästyy vammoilta.

    Narullisten paukkuliivien selkeä etu on, että ne voi laittaa minkä tahansa takin päälle. Siihen ne edut sitten rajoittuvat.
    Lisäisin vielä että katukäytössä pirusti paljon viileämpi kuin tommonen liivi. Tosin ostan kyllä itselin tommosen jos rupeaa Suomesta saamaan, ihan sama vaikka tulis hiki
    Elämä on onneksi mutkikasta
  12. #42
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Saattaa tulla snadisti ahdasta normaalin nahkapuvun sisällä, kun liivi poksahtaa. Jos tuosta pelkkä liivi riittäisi niin olisin jo laittanut sen touhutonnin menemään, mutta kun pitäs pirulainen ostaa myös yhteensopiva puku niin hinta pomppaa 2-3 k€ välimaastoon. Toki en oo nyt pariin kolmeen kuukauteen seurannu hintoja, jotem voi olla, että ovat tulleet alaskin päin tuosta.
    Juu, jos hiton pinkee haalari on ilman haitareita niin silmät pullistuu. Olettaisin ettei hartiatoppauksia ja kyttyrätäytettä kovin kannattaisi olla liivin kanssa, joten siitä tulee vähän tilaa. Mutta ei nuo puvut muuten kovin ylikokoisilta näytä laukaisuvideoissakaan.

    Tossa yksi mittatilauspuku, jossa sisällä mekaanisella laukaisulla varustettu bagi. Ja myös haalarin päällä pidettävä liivi.
    https://renngrib.de/en/shop/gimoto-a...re-v-race-2-5/
    https://renngrib.de/en/shop/airbag-v...ce-2-5-gimoto/
    https://renngrib.de/en/shop/helite-g...the-racetrack/

    Pulju myy myös kisarenkaita kohtuuhintaan.
  13. #43
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ja tuosta linkistä kaikki Astarin yhteenskpivat takit ja puvut hintoineen astarin kaupassa.

    https://www.alpinestars.com/tech-air-products


    Huom. Tuossa on sit tourinkibägiin ja kisabägiin soveltuvat. Kisabägin pystyy konffaamaan tourinkitoimivaksi tarvittaessa toisinpäin ei onnistu. Tourinkibägissä erillainen ilmatila kuulemma (astarin edustajan kertomaa Eicman messuilla).
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  14. #44
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ai stana. Tuli kallis messumatka. No kerran se kirpasee. Sitten vaan puvun, takin vat evö hankintaan myöhemmin kevväällä. Mut sovittaessa tuntu ihan hyvin istuvalta. Suosittelen. P.S Tulee Spidin full airbag liivi kohta myyntiin jos joku olis kiinnostunut. Koko tais olla XL.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  15. #45
    Kävin Munchenissä yhessä liikkeessä kokeilemassa Heliten GP-Air ilmaliiviä Dainesen nahkarotsin päälle. Olo oli kieltämättä kuin tönkkösuolatulla muikulla. Myyjä sanoi, että nahkojen päällä tekstiiliset ilmaliivit aiheuttaa lisämelua kun ilmavirtaus pääsee niskan kautta puvun ja liivin väliin. GP-Air sensijaan on erittäin tyköistuva.

    Gp-air jäi ostamatta kun ei ollu sopivaa kokoa (testiyksilö oli pitkää mallia). Toisaalta meikäläisen nahat on sen verran uusia ja nuo AStarin ja Dainesen puvut liian kalliita joten taidan päätyä tuohon ilmaliiviin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  16. #46
    Spätzünder Munchenissä saikin sitten hommattua päivässä sopivankokoisen GP-airin. Liivin mukana tuli demopullo kaasua. Myyjä sanoi, että tuo voidaan poksauttaa joten ei muuta kuin kypärä päähän ja myyjä narusta vetämään. Liivi täyttyi todella nopeasti ja päätä ei pystyny liikuttamaan sivusuunnassa ollenkaan joten niska oli hyvin tuettu. Todella hyvää palvelua. Liikkeessä oli aivan uskomaton valikoima Dainesen nahkapukuja, myös D-Air pukuja löytyi. Ainut harmi ettei liike toimita tavaraa Suomeen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  17. #47
    Oivalsin mp-messuilla yhden olennaisen eron paukkuliivien ja esim. tuon Alpinestarsin Tech-Airin välillä. Paukkuliivit suojaavat niskan ja muodostavat kypärän kanssa liikkumattoman proteesin. Nämä takkeihin tai pukuihin integroidut airbagit suovaavat ainoastaan torson. Toki integroidut airbagit reagoivat nopeammin ja ovat mukavampia käyttää, mutta tuo niskasuoja palautti arvostusta omalle "vanhalle" Spidin paukkuliiville. Taidan mennä sillä nyt ainakin toistaiseksi.
  18. #48
    Lainaa Wilhelm kirjoitti Katso viesti
    Oivalsin mp-messuilla yhden olennaisen eron paukkuliivien ja esim. tuon Alpinestarsin Tech-Airin välillä. Paukkuliivit suojaavat niskan ja muodostavat kypärän kanssa liikkumattoman proteesin. Nämä takkeihin tai pukuihin integroidut airbagit suovaavat ainoastaan torson. Toki integroidut airbagit reagoivat nopeammin ja ovat mukavampia käyttää, mutta tuo niskasuoja palautti arvostusta omalle "vanhalle" Spidin paukkuliiville. Taidan mennä sillä nyt ainakin toistaiseksi.
    Joo, paukkuliivi suojaa niskaa todella hyvin. Tämä tuli eilen kokeiltua; päätä ei pystyny liikuttamaan sivusuunnassa mutta eteen-taaksepäin hieman. Jos tosiaan pukujen ilmatyyny ei suojaa niskaa niin se on kyllä puute. Jos törmää prätkällä johonkin esteeseen niin silloin pää/niska todennäköisesti ottaa ensimmäisenä kontaktia.

    Paukkuliivin hankaluus on tuo päällepukeminen vaikka mchuurre taisi aikaisemmin todeta ettei liiviä tarvi erikseen pukea päälle kun sitä pitää aina rotsin päällä. Tuo GP-air liivi on ehkä vähän jäykempi joten sen pukeminen päälle/pois voi olla hieman hankalampaa. No aika näyttää miten siihen tottuu.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  19. #49
    https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...544ceb42c37551

    Mielenkiintoista. Takin alle puettava itsenäisesti toimiva airbag-liivi.

    Pieni koukku tässä näyttää olevan. Alle 350 eurolla saa tuotteen, mutta liivin "aivot" pitää joko ostaa tai vuokrata erikseen. Ostamalla 399 €. Mutta silti kokonaisuuden hinta jää huomattavasti Alpinea tai Dainesea edullisemmaksi ja tämän liivin voi pukea myös muun kuin siihen suunnitellun takin alle. Menee vahvasti harkintaan.
  20. #50
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Ja sit Ixon / InMotionilta on saatavilla langaton liivi joka on puettavissa minkä tahansa ajo-asun alle. Eli toimintaperiaate hieman sama kuin a-starilla ja dainesella. Tosta linkista lisää:
    https://www.inemotion.com/ixon/index-en.html

    Tuon hankita on jotenkin liisaus/huolto-ohjelma. Hintaa tulee sen tonnin kuiteski, alkuinvestointi hieman halvempi kuin vastaavat dainese ja alpinestar.
    Lainaa Wilhelm kirjoitti Katso viesti
    https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...544ceb42c37551

    Mielenkiintoista. Takin alle puettava itsenäisesti toimiva airbag-liivi.

    Pieni koukku tässä näyttää olevan. Alle 350 eurolla saa tuotteen, mutta liivin "aivot" pitää joko ostaa tai vuokrata erikseen. Ostamalla 399 €. Mutta silti kokonaisuuden hinta jää huomattavasti Alpinea tai Dainesea edullisemmaksi ja tämän liivin voi pukea myös muun kuin siihen suunnitellun takin alle. Menee vahvasti harkintaan.
    Juu tuosta oli jo aiemmin hieman infoa. Huomasin myös, että on tullut tuonne FC-motoon myyntiin. Premium supportilla 36kk taitaa hinnaksi tulla jokseenkin 900€. A-starin liivi hieman suojaavampi, mm. olkapäät. Mutta juu, on tuo hieman miellyttävämpi varmaan kuin nuo narulliset. Kokeilin EICMA:n messuilla syksyllä, ja ei toi kauheen huonolta vaikuttanut. Ajo asussa pitää sitten ottaa huomioon tuon liivin vaatima tila, myös sen aktivoituessa.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  21. #51
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Juu tuosta oli jo aiemmin hieman infoa. Huomasin myös, että on tullut tuonne FC-motoon myyntiin. Premium supportilla 36kk taitaa hinnaksi tulla jokseenkin 900€. A-starin liivi hieman suojaavampi, mm. olkapäät. Mutta juu, on tuo hieman miellyttävämpi varmaan kuin nuo narulliset. Kokeilin EICMA:n messuilla syksyllä, ja ei toi kauheen huonolta vaikuttanut. Ajo asussa pitää sitten ottaa huomioon tuon liivin vaatima tila, myös sen aktivoituessa.
    Itse kanssa katselin tätä kun tuo mainos saapui. Kiinnostaisi itseäkin. Itsellä on vai se ongelma, että ajotakkieni koon olen valinnut, niin että se istuu kuin kirurgin hansikas. Kuvista ei selviä miten flätti liivi on ja aktivoituna antaako kuskin nahka periksi vai uloimpana oleva takin nahka...
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  22. #52
    Nyt on tullu testattua Heliten gp-air liiviä lähes 2 viikkoa Keski-Euroopan reissulla. Liivi on painava mutta sitä ei tunne ajon aikana. Puettavuus on melko helppo kun sitä pitää koko ajan ajotakin päällä. Yksi hankaluus on se että kun saanu vermeet päälle niin sitten muistaa että pitäis kaivaa ajotakin taskusta virta-avain tai kun meikäläinen on sen verran vainoharhainen niin pitää varmistaa että lompakko on povarissa. Liivi auki ja sitten avain taskusta tai lompakon tarkistus. Joskus sitten unohtu kytkeä tuo vetonaru liiviin kiinni.

    Kaikenkaikkiaan tuota liiviä ei viitti pukea päälle kioskiajeluille mutta ehkä pidemmille reissuille se tulee vedettyä päälle. Sattumalta mun reitin varrelle osui Dainesen kauppa Rosenheimissa ja olin sinne yhteydessä just ennen mun reissua. Tuli sitten hommattua Dainesen d-air takki. Se on vielä kuljetuksessa Suomeen (ite vielä reissun päällä) joten ei vielä kokemusta siitä. Palvelu Dainesella oli todella hyvä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #53
    Onko jlik:llä tai jollain muulla kerynyt kokemusta radalta tuosta heliten gp-airista? Huomaako ajon aikana sen enempää kuin rinta-/selkäpanssaria kun tuossa ylempänä tönköksi mainittiin?
  24. #54
    Lainaa santerik kirjoitti Katso viesti
    Onko jlik:llä tai jollain muulla kerynyt kokemusta radalta tuosta heliten gp-airista? Huomaako ajon aikana sen enempää kuin rinta-/selkäpanssaria kun tuossa ylempänä tönköksi mainittiin?
    Radalta ei ole kertynyt kokemuksia mutta oli päällä mun keski-euroopan reissulla elokuussa 2019. Kuten kerroin, niin liivi on aika painava mutta siihen tottuu eikä sitä sitten enää huomaa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #55
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Kellään rst:n nahkapukua?

    Koko?
    Omat mitat (pituus, paino, rinnanympärys jne?)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #56
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Radalta ei ole kertynyt komemnuksia mutta oli päällä mun keski-euroopan reissulla elokuussa 2019. Kuten kerroin, niin liivi on aika painava mutta siihen tottuu eikä sitä sitten enää huomaa.
    OK, kiitti!

    PS. Jos tästä pitää tulkita, että reissun jälkeen se on jäänyt hyllyyn keräämään pölyä ja satut olemaan n. 188 senttinen niin pistä vaikka yv:tä.
  27. #57
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kellään rst:n nahkapukua?

    Koko?
    Omat mitat (pituus, paino, rinnanympärys jne?)
    Onhan mulla tämä Tractech Evo R koossa 42
    https://www.sportsbikeshop.co.uk/mot...nt_prod/456905
    Pituus 179 cm mitattu viimeksi Santahaminassa - 98
    Painoa 86 kieppeillä ja rinnanympärys aika tasan 100cm.
    Toi koko on aavistuksen pieni mutta nyt pystyy jo miltei seisomaan ilman välitöntä kastraatiouhkaa.
    Saunassa piti käydä mutta se nyt jäi jotenkin hoitamatta.
    Jäsenvastaava
    Aprilia RSV Mille R -03
  28. #58
    https://www.rst-moto.com/sizing-chart

    Tuolta tsiigailin ja otin 2-osaiseen 54-koon byysat ja 52-koon takin. Saatto olla kyllä toisinkin päin. Koot osui hyvin, mitä nyt on sittemmin vähän "kutistunut"
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
  29. #59
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    https://www.rst-moto.com/sizing-chart

    Tuolta tsiigailin ja otin 2-osaiseen 54-koon byysat ja 52-koon takin. Saatto olla kyllä toisinkin päin. Koot osui hyvin, mitä nyt on sittemmin vähän "kutistunut"
    Viittitkö vilkaista ja napata vaikka rinnanympäryksen.

    Spyken nahat mulla on kaikki 54, mutta alle tuleekin a-tähtien rataliivi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #60
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Onhan mulla tämä Tractech Evo R koossa 42
    https://www.sportsbikeshop.co.uk/mot...nt_prod/456905
    Pituus 179 cm mitattu viimeksi Santahaminassa - 98
    Painoa 86 kieppeillä ja rinnanympärys aika tasan 100cm.
    Toi koko on aavistuksen pieni mutta nyt pystyy jo miltei seisomaan ilman välitöntä kastraatiouhkaa.
    Saunassa piti käydä mutta se nyt jäi jotenkin hoitamatta.
    Kyl haisee vahvasti sille, että 54 on se mun koko, vaikka rinnanympärys on se 103.

    Palautuspostithan koon vaihdossa vain häviää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen