Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Moro!

    Olen lukenut aiheesta eri sivustoilta artikkeleita, mutta ilmeisesti kukaan ei ratkaisua keksi.
    Problematiikkana siis 07- mallin ninja600 pyörässä etujarru, joka jarruttaa epätasaisesti varsinkin hitaissa vauhdeissa. Tänä "kesänä" olen huomannut myös jarrun laahaavan väliajoin, eli palat jäävät hinkkaamaan hetkellisesti. Jarrutuksen vika ilmenee eritoten risteykseen tultaessa hitaasti, kun jarruttaa kevyesti jolloin jarrun huomaa ottavan kiinni aina kun pyörä pyörähtää täyden ympyrän. Eli jarrutus tapahtuu epätasaisesti.

    Faktaa/Pohjaa:
    -Pyörässä on kesän vanha eturengas
    -Pyörässä on kesän vanhat jarrupalat
    -Etujarrun männät on putsattu ja huollettu, todettu toimiviksi
    -Jarruneste vaihdettu
    -Jarrulevyjen heittoa on mitattu kahdessa eri liikkeessä, joissa kummassakaan vikaa ei todettu.
    -Jarrulevyn kiinnitysniitteihin ei ole koskettu, ja ne ovat järin tiukassa. En ole kuitenkaan oheisista artikkeleista johtuen kiinnittänyt niihin huomiota sillä se ei ole kenellekään auttanut, kuten loogisesti voisi päätelläkin.

    Pyörällä on kaaduttu viime kesänä, mutta maahan osuvia objekteja olivat vain kaasukahvan nuppi, tietysti eturengas, sekä takapäästä hilppeitä. Jarrulevy pysyi kuitenkin koskemattomana joten on abstraktia ajatella sen taittuneen kaatumisesta.
    Miksi jarrut siis laahaavat satunnaisesti, sekä jarrupalat ottavat epätasaisesti kiinni levyyn kun levyjen pitäisi olla suorat. Voiko esimerkiksi levyjen kiinnityksessä olla vikaa?

    Pahoittelen romaanin pituutta, mutta aiheen tiimoilta on varsin kattavasti tietoa kahden kesän tutkiskelun jälkeen. Mikäli joku keksii ratkaisun joka ei sisällä uuden etuhaarukan ja kaikkien sen komponenttien ostoa, nostan hattua ja annan kyllä vaivannäöstä palkkion.

    Terv. Toivottoman turhautunut kaahailija
  2. #2
    herkistele nappulat
    Ruuvi ja mutteri levyn kiinnitysnappulaan ja porakoneella kieputtelet.

    Jos kerran männätkin jo kunnolla putsattu, niin niihin ei tarvitse koskea. Ei välttämättä kuitenkaan ole kunnossa, jos kerran jarrut jäävät laahailemaan.

    Yleensä on kellunappulat jumissa ja männät jumissa. Jos ei näiden herkistelyllä toimi, niin levy on liian kiero ja joutuu vaihdettavaksi.
    Kuitenkin todella usein jarrulevyjen kiinnitysnappuloiden herkistely on korjannut kieroiksi tuomittuja levyjä.

    Vaikkei jarrulevyt heittokellolla vaikuttaisi kieroilta, voivat ne silti elää epätasaisesti, jos kiinnityskellunappulat ovat jumeissa.

    Voit myös hioa jarrulevyn kitkapinnan kauttaaltaan yhtenäiseksi. Jo pelkästään märässä seistessä jarrupalojen kohdalle jääneestä ruosteesta voi aiheutua nypytystä.
    Lisäksi voit hioa myös jarrupalojen pinnat.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  3. #3
    Kiitos nopeasta vastauksesta!

    Tuo on tosiaan ainoa tekijä jota ei ole vielä tarkastettu, joten eiköhän lähdetä kokeilemaan. Kannattaako väleihin suihkutella jotain aineita vai mahtaako jumahtaa kuukaudessa uudestaan?
  4. #4
    Mä oon jarrujen puhdistussprayta ruokkinut samalla ku oon niittejä pyöritellyt. Rasvoja en laittais, koska kulkeutuu helposti kitkapinnoille ja paloille.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  5. #5
    Lainaa Miikaael kirjoitti Katso viesti
    Mä oon jarrujen puhdistussprayta ruokkinut samalla ku oon niittejä pyöritellyt. Rasvoja en laittais, koska kulkeutuu helposti kitkapinnoille ja paloille.
    ruokkinut luetaan ruikkinut (vihaan tätä automaattista tekstin korjausta)
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  6. #6
    Voi olla, että hankaavat jarrupalat ovat olleet kuumia, kun olet pysähtynyt ja palojen kohdan metalli jarrulevyssä on muuttanut kovuuttaan. Minulla oli Suzukissa aika samanlainen vika ja levyt olivat suorat (menivät takuuseen).
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  7. #7
    Lainaa Miikaael kirjoitti Katso viesti
    ruokkinut luetaan ruikkinut (vihaan tätä automaattista tekstin korjausta)
    Itselläni oli sellainen filosofia, etten ruokkinut bräkleeniä tahi muutakaan puhdistavaa tai voitelevaa, koska halusin nappuloiden välissä olevan muhjun rouhivan nappuloita väljemmiksi. Ensin yksi kerta pyörittelyjä aina siihen saakka, kunnes nappulat kuumenivat niin paljon, että meinasivat kirrata kiinni. Sitten putsasin vedellä (koska bräkleen oli lopu) ja pyörittelin lisää.

    Samalla putsasin jarrumännät. Ja kävin levyt kevyesti läpi hienolla (muistaakseni luokkaa 1000 karkeuksisella) vesihiomapaperilla ja hinkuttelin jarrupaloja toisiaan vasten.
    Sanokoon kuka mitä tahansa näistä toimenpiteistä, mutta nypytys lakkasi ja jarrutuntuma parani huomattavasti.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  8. #8
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Voi olla, että hankaavat jarrupalat ovat olleet kuumia, kun olet pysähtynyt ja palojen kohdan metalli jarrulevyssä on muuttanut kovuuttaan. Minulla oli Suzukissa aika samanlainen vika ja levyt olivat suorat (menivät takuuseen).
    Mitens jos olisi tuon jälkeen jarrutellut koko levyn mansikaksi? Olisiko koko levy muuttanut kovuuttaan ja jarrutuntuma tasoittunut?
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  9. #9
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Itselläni oli sellainen filosofia, etten ruokkinut bräkleeniä tahi muutakaan puhdistavaa tai voitelevaa, koska halusin nappuloiden välissä olevan muhjun rouhivan nappuloita väljemmiksi. Ensin yksi kerta pyörittelyjä aina siihen saakka, kunnes nappulat kuumenivat niin paljon, että meinasivat kirrata kiinni. Sitten putsasin vedellä (koska bräkleen oli lopu) ja pyörittelin lisää.

    Samalla putsasin jarrumännät. Ja kävin levyt kevyesti läpi hienolla (muistaakseni luokkaa 1000 karkeuksisella) vesihiomapaperilla ja hinkuttelin jarrupaloja toisiaan vasten.
    Sanokoon kuka mitä tahansa näistä toimenpiteistä, mutta nypytys lakkasi ja jarrutuntuma parani huomattavasti.
    Kiitän ohjeista, keleistä riippuen suoritan huomenna ja palaan asiaan tuloksien kera
  10. #10
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Mitens jos olisi tuon jälkeen jarrutellut koko levyn mansikaksi? Olisiko koko levy muuttanut kovuuttaan ja jarrutuntuma tasoittunut?
    En tiedä, mutta kerran kuulin melko villin korjaustyylin, tosin kotilolle. Siis jarrut tosi kuumiksi ja sitten ajo vesilätäkköön. Tästä "kikasta" ei tarvitse alkaa minua pilkkaamaan Ongelma kai olisi tuossa "levyt mansikaksi", että levy olisi taas jäähtynyt palojen kohdalta eri tavalla.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  11. #11
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jarrumäntiä oon putsannu sellaisella karkeammalla keittiöliinan suikaleella ja saippuavedellä, puree hyvin eikä KAI ole liian hiova.

    Tämä jarrujen nypytys on kyllä myös yksi kestosuosikki teknisten ongelmien kanssa, ja joka kerta on teorioita monenlaisia. Mitään kaikenpois sulkevaa ratkaisua ei kai ole löytynyt. Itse uskon ehkä eniten näiden (puoli)kelluvien jarrulevyjen niittien jumittamiseen ja siihen että levyn pinnassa on jostain syystä epätasaisesti jäänyt jarrupalan kitkamateriaalia. Renkaan vaihdossa tietty saattaa jarrulevy kolahtaa/vääntyä jotain vasten jos ei levyjä varo vannetta/pyörää siirrellessä
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  12. #12
    Palasin juuri huoltoreissulta.
    Menomatka vesisateessa ja paluumatka lumisateessa, mies ja varusteet kurassa sekä jarruvika entisellään.
    Tämä (levyn kiinnitystappien herkistely) oli tosiaan viimeinen toimenpide joka olisi saattanut toimia. Pyöritin nappuloita ja putsasin välyksiä jarrukliinerillä.

    Ainoa ero aiempaan oli se, että alussa myös isommissa vauhdeissa jarru nypytti
    Tämä kuitenkin helpotti mutta hitaissa vauhdeissa jarrutus on edelleen epätasainen.

    Onko tämä sittenkin vain ominaisuus vai onko liikkeesä toheloitu renkaan vaihdon yhteydessä??
    Hulluksihan tässä tulee
  13. #13
    Jarrusatulat osiin ja putsaus sekä uudet tiivisteet yms.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  14. #14
    Täytyypi perehtyä siihenkin..
  15. #15
    Mulla oli omassa i/ gikserissä pari vuotta sitten samanlainen nypytys ja kaikki mahdolliset toimenpiteet tehtiin. Jarrulevytkin oli vain vuoden vanhat. Oli aika hermoja raastavaa ja turhauttavaa.
    No lopulta vika poistui vaihtamalla uudet jarrulevyt, eikä ole vika palautunut
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  16. #16
    Oletko tarkistanut ohjauslaakerin kireyden?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #17
    Laakeriin ei ole paneuduttu, sillä eikö silloin tärisyttäisi ajaessa. Vika ilmenee ainoastaan jarruttaessa jolloin tuntee selvästi, että jarruteho vaihtelee renkaan pyörähtäessä.

    Saattaa olla että jarrulevyt menee vaihtoon. Siinä on kuitenkin tasan viimeinen toimenpide jonka aion suorittaa, turhan kallista vaihtaa levyt vain kokeillakseen..
  18. #18
    Etujarru lukkoon ja kokeile onko levyssä välystä pyörimissuunnassa.
    Yleensä niittien välys suuri vaikka yksittäinen niitti ei liiku sormivoimin.
    Veikkaan ettei muutu tosta ilman uusia levyjä.
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
  19. #19
    Lainaa Hades kirjoitti Katso viesti
    -Jarrulevyn kiinnitysniitteihin ei ole koskettu, ja ne ovat järin tiukassa. En ole kuitenkaan oheisista artikkeleista johtuen kiinnittänyt niihin huomiota sillä se ei ole kenellekään auttanut, kuten loogisesti voisi päätelläkin.
    Siis eihän noiden niittien kuulu olla tiukassa
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  20. #20
    Harvoin ne molemmat nyhtää. Ne pari kertaa kun olen tuommoisen kanssa paininut, olen ottanut vuoron perään toisen satulan irti, jotain palojen väliin, satula kiinni jonnekkin missä se ei päädy puolien väliin ja testilenkille. Näin saa haarukoitua syyllisen.
    Levyn olen kerran vaihtanut, toisella kertaa jouduin mökkiolosuhteissa keksimään kenttähiontamenetelmän jota tulen käyttämään jatkossakin. Tuollapa oikein havinnollistavan kuvan kera. http://www.moottoripyora.org/keskust...t=#post6500788
  21. #21
    Nypyttävä etujarru on kyllä aika podiumilla "syö ihmistä- sarjassa".

    Joku joskus voittaa arpomalla jotain, mutta eipä noissa yleensä auta muu kuin pedantisti
    vaan käydä pitkää listaa alusta loppuun hartaasti läpi.

    Tuo levyjen "haarukointi" tahtoo yllättävän monelta jäädä tekemättä, vaikka ei
    ole edes vittumaisemmasta päästä.

    Kerran jäi itsellä yksi ajettuna hankitun pyörän lievä nypytyshomma lopulta siihen haarukkaan,
    että vasen levy jäi "käteen".

    Suora oli, niitit OK, ei oikein kulunut/urillakaan ja "tekstuurikin" vaikutti tasaiselta.
    Kaikesta eri jumpasta ainoa mikä sitten jäi käteen, oli aavistuksenomaisesti jonkinnäköiseltä "sävy/kiiltoerolta"
    vaikuttanut yksi kohta, jossa ei silmät kiinni hiplatessakaan tuntunut mitään eroa.

    Tuohon se kuitenkin "tarrasi" sen verran, että vesilintua kohti lähti se limppu aika äkäisesti.

    Jotain noissa tuppaa välillä olemaan, vaikka ei ihan ensisilmäyksellä mitään erityistä näyttäisi olevan.

    Maksaahan ne uudet levyt aina jotain ja kovin usein viat löytyy toki muualtakin kuin
    niiteistä tai itse levyistä.

    Hyvin tekee kuitenkin "höpöä" joka kerta, kun hirveän jumpan jälkeen jarru ottaa nätisti ja tasaisesti
    Eikä siinä loppujen lopuksi mikään tarkistettu ja tehty asia ole mennyt ihan hukkaan.
    Vaikka sanotaan, että "tieto tuo tuskaa", niin tieto siitä että asiat on käyty läpi ja kunnossa, rauhoittaa silti
    kummasti ihmisen mieltä.

    Tuon tyyppisistä asioista myös rakentuu se "luotto" laitteeseen, kun tiedät itse ihan tasan tarkkaan
    missä kunnossa mikäkin paikka on ja missä vaiheessa menossa.
    Aika minimiin jää sitten moninaiset "yllätykset" ja huono tuuri.... josta aika moni kertoo kovin kärsivänsä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #22
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Kaikesta eri jumpasta ainoa mikä sitten jäi käteen, oli aavistuksenomaisesti jonkinnäköiseltä "sävy/kiiltoerolta"
    vaikuttanut yksi kohta, jossa ei silmät kiinni hiplatessakaan tuntunut mitään eroa.

    Tuohon se kuitenkin "tarrasi" sen verran, että vesilintua kohti lähti se limppu aika äkäisesti.
    Kannattaisikohan viimeisenä voiteluna hioa levyä hiekkapaperilla, jos materiaalimuutos on vain pinnallinen?
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  23. #23
    Lainaa Hades kirjoitti Katso viesti
    Laakeriin ei ole paneuduttu, sillä eikö silloin tärisyttäisi ajaessa. Vika ilmenee ainoastaan jarruttaessa jolloin tuntee selvästi, että jarruteho vaihtelee renkaan pyörähtäessä.
    Niin, eihän sitä kannata edes tarkistaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #24
    Lainaa ajvaara kirjoitti Katso viesti
    Siis eihän noiden niittien kuulu olla tiukassa
    Kyllä kuuluu jos ne on kiinteet levyt, eikä puolikelluvat, eikä kelluvat.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #25
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Kannattaisikohan viimeisenä voiteluna hioa levyä hiekkapaperilla, jos materiaalimuutos on vain pinnallinen?
    Olishan tuon saanut pajalla ihan kunnollakin pyöräytettyä "hetkeä ennen".

    Tuossa kohtaa ilmaantui kuitenkin laadukkaiksi todetuista levyistä
    tarjous josta ei voinut kieltäytyä ja käsi meni taskuun nopeammin kuin Lindemanin lapsella.

    Tavara vaihtoi omistajaa sellaiseen hintaan tuossa tilanteessa, että ratkaisun tekemättä jättäminen
    olisi edellyttänyt pikaista liittymistä lähimmän SM-Clubin jäseneksi.
    Kalliimmaksi tuo tie olisi tullut kaiken maailman nahkaisten.... muiden kuin mopovermeiden, hankkimisen
    vuoksi.

    Tiedä vaikka olisi vielä alkanut ajattamaan rautaperseitä.... tai jotain muuta hullua.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  26. #26
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Jotain noissa tuppaa välillä olemaan, vaikka ei ihan ensisilmäyksellä mitään erityistä näyttäisi olevan.

    Maksaahan ne uudet levyt aina jotain ja kovin usein viat löytyy toki muualtakin kuin
    niiteistä tai itse levyistä.
    Jotain on joo. Teoriani on, että joissain levyissä on pinnassa työstöön tai koostumukseen liittyvää vaihtelua sen verran, että kitkamateriaalia tarttuu yhteen kohtaan tavallista enemmän, ja sitten se kohta alkaa kerätä jatkossakin kitkamateriaalia enemmän kuin muut kohdat ja kohta nypyttää. Saman efektin saa jollain todennäköisyydellä hyvilläkin levyillä aikaan, jos jarruttaa jarrut kuumaksi ja pysähtyy sen jälkeen paikalleen ja antaa palojen rauhassa keittää levyä.

    Tein talvella täyden jarrurempan ja kun lähdin uusilla levyillä koeajolle, niin muutaman kymmenen kilometrin sisään huomasin, että etujarru nypyttää. Lähinnä testailin vastailmattujen jarrujen tuntumaa ja ajanut paloja sisään ja vaikka toki tein jarrutuskokeita ajaessa, välttelin kovia jarrutuksia, etteivät palat ja levy kuumene liikaa ja epätasaisesti. Silti tuo katala nypytys iski ja luulen, että syy oli siinä, että levyt oli halvemmasta päästä ja tästä syystä sattui käteen vähän huonommasta satsista nuo yksilöt.

    Heittoa vähäiset 0.0x millimetriä jarrulevyn kehällä ja ihan siistiltä näyttävät muutenkin. Eivät ole "palaneet" mistään kohtaa. Vanhat levyt kuitenkin toimivat uusillakin paloilla 100% tasaisesti. Hioin hiekkapaperilla uutta levyä, ei auttanut. Koska homma alkoi näyttää lost caselta, laitoin poraan metalliharjan ja hioin levyt kirkkaiksi, jos vaikka pinnalta lähtisi jokin kerros pois. Ei auttanut. Nypyttää ihan samalla tavalla kerran kierroksessa. Sorvailla noita ei oikein kannata, kun jos 4,5 mm levyistä sorvaa 0,5 mm kummaltakin puolelta pois, niin levyt on vaihtokunnossa.

    Toi hiomalaikka jarrupalojen alle -kikka kuulostaa niin hauskalta, että sitä on pakko vielä kokeilla...

    Autossakin on tullut kerran vastaan tuollainen halpislevyn kanssa. Nypytys kevyessä jarrutuksessa ilmestyi ilman sen kummempaa jarrujen rääkkäämistä. Vaihdoin laatulevyjen maineessa olevat läpyskät alle ja nypytys hävisi eikä ole tullut takaisin. Totutusajoa saa harrastaa mielellään pidemmän matkaa kuin lyhyemmin. Tasaisia, mutta jämäköitä jarrutuksia ja aina siten, ettei jarrutus päädy äkkipysähdykseen. Toinen vaihtoehto on tehdä tietoinen "bedding in" -totutusajo, eli kunhan palat ovat jonkun verran jo urautuneet levyihin, niin tehdään järjestelmällisiä tasaisen kovia jarrutuksia tietty sarja, jotta saadaan kitkamateriaalia tarttumaan levyyn tasaisesti. Mulle on riittänyt tuo normaalin ajon yhteydessä tehty tietoinen toistuva jarrutus ihan normi liikennetilanteissa, vähän vaan ennakkoa, ettei tule äkkipysähdyksiä tai liian kovia kertajarrutuksia.
    Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
  27. #27
    Lainaa Hades kirjoitti Katso viesti
    Laakeriin ei ole paneuduttu, sillä eikö silloin tärisyttäisi ajaessa. Vika ilmenee ainoastaan jarruttaessa jolloin tuntee selvästi, että jarruteho vaihtelee renkaan pyörähtäessä.
    Kyllä mulla gixxeri nypytti keulaa jarrussa kun ohjauslaakeri oli kirimisen tarpeessa. Ajossa puuperse mitään muuten huomannu.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  28. #28
    Liekö samansukuista etujarrua ollut minulla Kawa Versys 650 vm.2008. Aivan identtiset oireet kuin ketjun aloittaja kuvailee, lääke oli elävöittää etulevyjen niitit.
    Sopivan kokoinen pultti prikoilla ja ruuvilla niittiin lukiten, sitten porakoneella pyöritystä ja varovasti liukkaria väliin operaation aikana.
    Pirkanmaa
  29. #29
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mulla gixxeri nypytti keulaa jarrussa kun ohjauslaakeri oli kirimisen tarpeessa. Ajossa puuperse mitään muuten huomannu.
    Onhan näissä murheissa helvetin monta tarkistettavaa juttua/mahdollisuutta,
    mutta jos ollaan jo niin pitkälle selviydytty, että JARRUJEN, EI KEULAN nypytys on
    kädessä niin.... "alustaremontit" on sitten ihan oma lukunsa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  30.  
  31. #30
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Onhan näissä murheissa helvetin monta tarkistettavaa juttua/mahdollisuutta,
    mutta jos ollaan jo niin pitkälle selviydytty, että JARRUJEN, EI KEULAN nypytys on
    kädessä niin.... "alustaremontit" on sitten ihan oma lukunsa .
    Niin... sillä viittasin tuohon puuperseeseen...
    kun ei omassa ainakaan riitä oikein erottelukyky tunnistaa mistä etupään nypytys johtuu kun +200 vauhdista perä kepeänä pudottaa vauhtia...
    Ilmeisesti ketjun aloittajalla on huomattavasti tarkempi hanuri...
    kun on ihan varma että nypytys johtuu jarrutehon vaihtelusta eikä jostain muusta...
    Ohjauslaakerin tarkistuskin oli skipattu... kun on tehty jo niin tarkka anaalilyysi aiheesta...
    Mutta sit mikään ei kuitenkaan tunnu auttavan... vaikka sitä jo tiedossa olevaa vikaa kuinka fiksaa...
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen