Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Olen juuri saamassa A1-korttia ja pyörä puuttuu. Olen tässä kattellu Dukea ja WR. Mutta itse kysymys on, että kuinka paljon näillä voi ajaa/ kuinka paljon ajettua ei kannata ostaa? Suurin osa käytetyistä on jo yli 20k ajettuja. Onko 30k liikaa, jos on huollot tehty? Milloin pitäisi ruveta mäntää yms. vaihtaa? Kaikki vinkit myös käytetyn kevarin ostamisesta otetaan vastaan!
  2. #2
    Noista mainitsemistasi pyöristä ei ole kokemusta, mutta likalla on ollut viime syksystä piikkinen Derbi Senda. Siinä on 60tkm asti huoltotaulukko. Normaaleja huoltoja 6 tonnin välein, männän vaihdosta ei ollut mainintaa.
    DR 650 + XF 650
  3.  
  4. #3
    Pojalla oli Derbi Senda 125 4t SM. Ainakin se yksilö kesti kilometrejä siihen saakka, kun vaihdevipu osui kantoon metsässä makkaranpaisto lenkillä Sitten joutuikin tekemään ison remontin, kun öljyä vuoti vaihdevivun Stefan välistä. Meni viisi vaihteiston laakeria, kiertokanki ja mäntä, kun piti porata ylikokoon. Normiajossa ei mitään männän vaihtoja tarvii tehdä kuten ei isommissakaan pyörissä. Matalaviritteisiä ja kestäviä ovat
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002