Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olis tarkotus yamaha r1 -07 vakio etu ja taka iskarit huoltaa, ja mietin että mikähän olisi sellanen paja mistä löytyy tieto taitoa noita tehdä päijät-hämeen alueella? Ite oon miettiny Motopalvelua Orimatilassa ja Bike&Tuning Hollolassa. Molemmista kuullut hyviä kokemuksia huoltojen osalta. Ainakin Motopalvelu mainostaa nettisivuillaan iskarihuoltoja. Kokemuksia?
    Solifer SM -74 --> Yamaha Dt50R -07 --> Yamaha Dt125-X -07 --> Kawasaki Z750 -04 --> Yamaha Yzf-R1 -07
  2. #2
    Lainaa MIKES_ kirjoitti Katso viesti
    Olis tarkotus yamaha r1 -07 vakio etu ja taka iskarit huoltaa, ja mietin että mikähän olisi sellanen paja mistä löytyy tieto taitoa noita tehdä päijät-hämeen alueella? Ite oon miettiny Motopalvelua Orimatilassa ja Bike&Tuning Hollolassa. Molemmista kuullut hyviä kokemuksia huoltojen osalta. Ainakin Motopalvelu mainostaa nettisivuillaan iskarihuoltoja. Kokemuksia?
    Motopalvelu on aika arvokas.

    Bike&Tuning: En oo varma tekeekö kuinka iskarihuoltoja.

    Lahdesta löytyy Pro Assistance Oy. Kari Silvast.
    Kari tekee kurapyöriä ainakin.

    Riihimäeltä löytyy TopiService.

    Hyvinkäältä MP-racing.

    Klaukkalasta Gustafsson racing. (Tämä taitaa olla edullisin ja ite oon huollattanut siellä kolmen eri pyörän iskareita. Useampi kaveri käyttää tätä myös. Motocross ja katuvehkeet taitaa olla bravuureita).

    Itse soittaisin näille. Jokaisen kanssa oon joskus puhelimessa jutellut. Muistaakseni kaikki vastaa hyvin puheluihin.

    Tähän loppuun vielä, KoittoMotoservice löytyy Lempäälästä.
    Jotkut tykkää MotoVillestä, LA-racingista sekä TTM-Factorystä. Nämä löytyy etelämpää.
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 24.04.2017 klo 13:07.
    Braaaaap
  3. #3
    Lahdessa on myös Kapan Paja, teki ainakin ennen iskarihuoltoja.
    DR 650 + XF 650
  4. #4
    Lainaa smppa kirjoitti Katso viesti
    Lahdessa on myös Kapan Paja, teki ainakin ennen iskarihuoltoja.
    Joo, mutta äijää on vaikea saada kiinni. Nykyään taitaa tehdä huoltoja vaan kavereilleen...(?)
    Braaaaap
  5. #5
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Klaukkalasta Gustafsson racing. (Tämä taitaa olla edullisin ja ite oon huollattanut siellä kolmen eri pyörän iskareita. Useampi kaveri käyttää tätä myös. Motocross ja katuvehkeet taitaa olla bravuureita).
    .
    Gustaffson muuttanut? Oli vielä 2013 ainakin Karkkilassa.

    Varasin itselleni keulahuollon Järvenpään PHT-Speedistä. Ei ihan Päijät-Hämeessä sentään ole, mutta lähempänä kuin moni noista yllämainituista, Lahdesta sen n. 60km
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  6.  
  7. #6
    Itelle teki bike & tuning etuiskareiden huollon kawaan. Eiköhän se tee takakeppiinkin. Kannattaa soittaa ja kysyä.
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99