Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Minkäslaisia kokemuksia ihmisillä on Turun Yamaha Centeristä nyt kun ovat alkaneet myymään myös moottoripyöriä?

    Oma kokemus menee suunnilleen näin:
    Suunnitteilla on ollut vaihto MT-09 Traceriin ja Turun Yamaha Center mainosti koeajoa Nettimoton myynti-ilmoituksessaan. Kävin liikkeessä pyörähtämässä, mutta koko koeajopyörää ei edes vielä ollut, vaikka kyseinen Nettimoto-ilmoitus on pyörinyt jo monta viikkoa.

    Erään myyjän kanssa jutusteltuani kävi kuitenkin ilmi, että ovat samaa yritystä Vantaan toimipisteen kanssa ja siellä myytävänä olleen käytetyn Tracerin saisi helposti Turkuun näytille; kuulemma rahtaavat tavaraa liikkeiden välillä viikoittain. Kyseinen myyjä käski kuitenkin ottamaan yhteyttä toiseen myyjään, joka ei ollut kyseisenä päivänä paikalla (oli ilmeisesti itse veneisiin erikoistunut).

    Lähetin sitten tälle toiselle henkilölle sähköpostia. Vastauksena tuli, että hän on seuraavan viikon liian kiireinen selvittämään kuljetusta, mutta lupasi palata asiaan myöhemmin. Seuraavaa vastausta ei koskaan kuulunut ja lopulta satuin onnekseni kuulemaan Vantaan toimipisteen myyjältä, että kyseinen pyörä oli jo myyty. Tätä eivät Turun toimipisteestä ilmeisti jaksaneet minulle ilmoittaa.

    Noh, pari viikkoa myöhemmin Vantaalle ilmestyi toinen potentiaalinen Tracer. Pistin jälleen Turun toimipisteeseen viestiä ja kyselin kuljetusta ja vaihtotarjousta. Tarjouksen sain, mutta jälleen olivat liian kiireisiä selvittämään kuljetusta ja lupasivat palata asiaan myöhemmin. Odottelin taas pari viikkoa, mutta kun radiohiljaisuus vain jatkui ja jatkui, päätin kysäistä sähköpostitse miten asia on edistynyt. Tähän viestiin ei ole viikkoon vastattu eli ilmeisesti ei ole edistynyt mitenkään. Nyt siis kolmisen viikkoa kulunut viimeisestä viestistä, jonka olen heitä saanut.

    Vieläkö tässä pitäisi yrittää kauppaa tehdä vaiko suosiolla lähteä Vantaalle tms. pyöräjahtiin? Harmillisesti töissä niin kova kiire, ettei muutaman tunnin matkaan meinaa riittää aika edes viikonloppuisin. Muut käytetyt Tracerit ovatkin sitten jo niin kaukana, että saisi kokonaisen päivän pyhittää ostosreissuun.
  2. #2
    Mulla kaupanteko kesti yhden mailin, pari puhelua, yhden tekstarin ja puoli tuntia paperitöitä. Kumpikaan ei ennakkoon nähnyt toistensa kauppatavaraa Yleensä näin on mennyt kaikki kaupat oli sitten mp, auto tai asunto. Ehkä olen miettinyt askelmerkit valmiiksi tai tuurilla
    Tosin kaupat tein alkuvuodesta ja viralliset avajaiset oli vasta äsken. Liekö kevätkiireet ja mp-myyjä ryntäilee Turun ja Vantaan väliä.
    KL Service kx250x -23
  3. #3
    Olen siinä käsityksessä, että heillä on oikeasti kiire.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  4. #4
    Mukava kuulla, että kaupankäynti sujuu, eikä minua ole toivottavasti profiloitu ulos asiakaskunnasta naamakertoimen perusteella. Pitänee käydä taas joku päivä paikan päällä, jos se vaikka vauhdittaisi hieman asioita.
  5. #5
    Heh, kannatti nähtävästi ruinata tänne. Heti tuli ilmoitus, että pyörä on huomenna Turussa.
  6. #6
    Lainaa Korppu kirjoitti Katso viesti
    Heh, kannatti nähtävästi ruinata tänne. Heti tuli ilmoitus, että pyörä on huomenna Turussa.
    mä kyl hekilökohtasesti sanoisin et pitäkää tunkkinne jos raha ei kerta käynnillä kelpaa...
    maailma on tavaraa täys minkä myyjä haluaa seteliin vaihtaa......jopa aika nöyrästi
  7.  
  8. #7
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ilmeisesti talous alkaa osoittamaan elpymisen merkkejä kun ei ole aikaa myydä. Noh, toisaalta olen Vantaan Yamaha Centerissä käynyt pyörän ostoaikeissa puolenkymmentä kertaa, mutta kertaakaan en ole päässyt myyjän kanssa juttusille.
    Superbike #7