Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Miten on porukka toteuttanu virran ulosoton kyseisessä pyörässä ? Eli lähinnä mistä virta ? suunnitteilla 2 paikkanen usb pistoke (upotetaan katteeseen) joka venekäyttöön tehty.
  2. #2
    Heips

    Mulla on otettu virta suoraan akulta, releen heräte äänimerkitä. pyöränä 1250 bandit.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  3. #3
    Suoraan akkuun kytkettynä saattaa syödä akun tyhjäksi pikkuhiljaa.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  4. #4
    Lainaa sefo kirjoitti Katso viesti
    Suoraan akkuun kytkettynä saattaa syödä akun tyhjäksi pikkuhiljaa.
    Jep, "laadukaskin" Sw-Motechin usb-pistoke kulutti virtaa yllättävän paljon vaikkei yhtään laitetta (tai edes merkkivaloa) ole kytkettynä.
  5. #5
    Minulla on johdon päässä auton tupakan sytytin joka on ikään kuin elastisesti kiinni nippusiteellä ohjaustangossa ja suoraan akulta sulakkeen kautta, ei syö virtaa varmasti ja voi ladata sammuksissa ollessa esimuhelinta,ollut käytössä yli 10vuotta.
    Arto Mulari
  6.  
  7. #6
    Jos pyörää käyttää (ajaa lenkin) edes harvakseltaan sanotaanko kerran kahdessa viikossa niin ei pitäisi minkään laturin syödä akkua tyhjäksi. Itsellä on ebaystä x-mount kopio hässäkkä jossa laturi kytkettynä suoraan akkuun sulakkeen läpi. Voihan siihen jonku kytkimen/releen rakentaa jos haluaa kytkeä pois/päälle.
    Kawasaki ER-5 -97