Tulokset 1:st 13:een 13:sta
    Motorg ry:n hallituksen varajsen, mainosmyynti- ja jsenetuvastaava Rane77:n avatar
    Liittyi Mar 2015
    MotOrg ry jsen
    IBA Finland jrjest 5. 6.8.2017 Hyvntekevisyysajon, jonka ajotarkastusmaksujen tuotto kytetn Oulun yliopistollisen sairaalan syplasten hyvksi. Konkreettisena tavoitteena on 150 rautaperseajoa kyseisen viikonloppuna. Tm mahdollistaa osaston hankkimaan kyttns tarvitsemansa kipupumpun. Rahat saadaan kokoon luovuttamalla niden ajojen ajotarkastusmaksujen tuotot hyvntekevisyyteen. Tm on matka-ajosta pitvlle motoristille loistava tilaisuus osallistua ajamalla hyvntekevisyyteen.

http://www.motouutiset.fi/fi/moottor....htm?ref=front

Milts kuulostas, ett saatasko pirkanmaalta porukka kasaan?
    Ite olisin ekakertalainen ja yksin liikkeellelht tuntuu vhn jnsklt. Eli ajo/suunnittelu seuraa ois kiva saada. Ja haitaks ei varmaan olis jos mukana olis kokemustakin.
    rane77(t)moottoripyora.org
    Hienoa, mukaan vaan. Itse voisin kiinnostuneille jossain vliss kertoa omia mielipiteit mit kannattaa huomioida, mit vltt. Joitain ajoja on takana, ehk vinkkej voisin jakaa. Isoja kimppoja ei kannata kert, pienporukalla 2-3 menee helpommin, itse ajelen mieluiten yksin. Hommahan onnistuu mill tahansa vehjeksell, mill matkanopeuden saa 80-90 km/h. Ja matkahan etenee ajamalla, ei taukoja pitmll, eliks bensaa mopolle ja phkin/vett apinalle ja takas tienplle.
    Tm kuulostaa hyvlle. Tytyy tarkastella ajokunnon kehittymist kesn mittaan ja jos kroppa tuntuisi kestvn niin taidanpa olla mukana
    BMW K1200rs
    Itse olen thn ajatellut osallistua mikli selk kest (kyn testaamassa tuon keskuussa Nordkapin kierroksella).
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    Ent lytyisik Seinjoen seudulta lhtijit? Valmiita hyvi reittej moneen suuntaan lytyy paljon.
    Olispa hienoa jos Turku /Rauma sektorilta lytyis RP veteraani vetmn niin olis ainakin yksi lhtij innostunut lhtemn ja on Nord cap kyty ja ajettu yli 1200km yht soittoa -tankkaukset eik tuntunut ollenkaan pahalta
    Vanhalla oppimisen vaikeus
    Turku/Rauma suunnalta lytyy kokemusta vhintnkin tarpeeksi. Voin sen verran ennakkoon pelata, ett ensi viikonlopun kokouksessa epvirallisesti otan asiaa esille ja eri puolilla maata voivat kiinnostuneet keskenn suhmuroida. Hienoa, ett motoristit puhaltelevat yhteiseen hiileen
    Voisi harkita. Mahdollisesti vapaata tuolloin.
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

onhan se komia pyr, mutta kuka sen viittis pest...

5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Alustavasti voisi kiinnostaakin. Olen tuota ajatellut aina silloin tllin, mutta en ole ollenkaan varma kestk mun perse tuota. 800 kilsaa pivss on on tuntunut raskaalta, tuntuu ett persus puutuu.

Ajatuksen tasolla tuo kiinnostaa kuitenkin ja lhtkohtaisesti niin ett jos matka ei sitten milln tunnu maistuvan, lydn hansakat tiskiin siin vaiheessa kun pyr on viel tiell ja omassa hallinnnassa. Pieness porukassa, mulla on pieni tankki eli parin sadan kilsan vlein on lhes pakko tankata, 250 taitaa olla maksimi jos matkanopeus on alle satasen.

Oulusta noilla spekseill alustava ehk. Tuntuu tuo naku vhn raskaalta vet vuorokausi yht soittoa vaikka halua oliskin.
    Nykyiset: Yamaha FZ 1 N, Solifer SMA -79.
    Entiset: Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja ksivaihteilla)
    7110'21" Pekksu:n avatar
    Liittyi Feb 2012
    Southern Finland
    MotOrg ry jsen
    No hemmetti, thn ois makee juttu! Harmillisesti vain kauden ainoa Botnia samaan aikaan.

Viime kesn tuli reissun ptteeksi rykisty Narvikista suoraan himaan ja ei nyt niin hirvesti jnyt en kilometrej puuttumaan, kun kotipihassa matkamittarin lukema oli 1318km. Ajatus ji kytemn, ett josko tulevalla kaudella kokeilisi varsinaisen rautaperseajonkin suorittamista.
    Viime reissulla olisi riittnyt aika viel ajaa puuttuvat kilometrit, mutta hyvksytyn leimaa se ajo ei olisi saanut, kun Pohjois-Ruotsissa saattoi vauhtia olla hieman yli sallitun.
    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
    Suhmuroin mielellni kun vain tietisi minne ja kenen kanssa siis toi RP jutun tiimoilla
    Viimeksi muokannut: 750cc; 18.04.2017 klo 23:44.
    Vanhalla oppimisen vaikeus
    Lainaa OH6ZZ kirjoitti Katso viesti
    Ent lytyisik Seinjoen seudulta lhtijit? Valmiita hyvi reittej moneen suuntaan lytyy paljon.
    Voisihan tuota ajatella mukaan lht jos lhtijit lytyy.
  13.  
    Ainakin Porista ja Oulusta lhdss jonkinmoinen kimppa-ajo,
    nihin mahtuu mukaan ja ilmoittautumisohjeet linkin viestiketjussa:
    http://keskustelu.ibafinland.fi/view...php?f=3&t=2627
    BMW R1200GSA,
    Piaggio Hexagon180,
    M72