Tulokset 1:st 12:een 12:sta
  1. #1
    Nonii. Kyselen ehk taas tyhmi, mutta tnn kun lhdin tist ei meinannut (honda cm 400) milln kynnisty ja koska oli kiire toiseen hommaan kynnistin mkistartilla mopottimen lhes vkisin.
    Koko matkan n10km kvi tosi huonosti ja mielestni yhdell pytyll vain.
    On kerran tehnyt samantyylisesti kovahkolla pakkasella, mutta kun hetken lmpeni,niin alkoi heti toimia. Nyt ei. Aamulla ei ollut mitn ht. Misthn alan tota perkaamaan? Kaasareihin on viimekesn vaihdettu suuttimet ja neulat ja tiivisteet. Shkhommia?
    You make me sick i make music
  2. #2
    Pyrst helppo todeta, ett kuinka monella ky kun kokeilee montako pakokyr lmpi. Jos et nyt ihan tarraa kiinni niin vaikka sylkiset kyrn. Tm siis jos ei nest erota.

    Polttomoottori on siit yksinkertainen, ett se tarvitsee ilmaa, polttoainetta ja kipinn. Tulppa ensin irti ja jos se on mrk niin saa polttoainetta, mutta kipin puuttuu. Jos taas tulppa kuiva, niin polttoainepuolella vika.
    Mutkaista tiet nkymttmiin... Honda CBR1000F -93
  3. #3
    Ja puristuksen.
    Ei viisasteluna, vaan ei olisi eka kerta kuin olisi kantava vena, ohjuriin jumiva vena tms estmss kyntiinlht.
  4. #4
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Ja puristuksen.
    Ei viisasteluna, vaan ei olisi eka kerta kuin olisi kantava vena, ohjuriin jumiva vena tms estmss kyntiinlht.
    Totta, mutta jos kuitenkin ennen koneen purkua lhtee perusasioista
    Mutkaista tiet nkymttmiin... Honda CBR1000F -93
  5. #5
    Venttiilivlykset on ainakin tarkastettu muutama kk sitten. Ei kai auta ku rueta systemaattisesti kymn lpi. Aloitan shkist...prkl
    You make me sick i make music
  6. #6
    Kynnistysspray starttipilot vai mik se onkaan on aika ktev.

    Suihkautus, jos hrht, niin vikaa bensapuolella, jos ei, niin sitten ihmetelln shk tai mekaniikkaa.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  7. #7
    eikai jnyt venat kantamaan....ja nyt sit palaneet pois....tai ljy pikkasen paksua kylmn keliin ja palapois mnnst... 350 twinien ominaisuuksia aikoinaan...toivottavasti vain toinen tulppa pimeen
  8. #8
    Kvin viel stmss ja kun prr oli seissyt kolme nelj tuntia koitin ajaa taas. N500metri ajettuani lytn paukaus putkessa(sikytin jonkun vanhuspariskunnan) ja alkoi taas toimia ihan normaalisti. Mikhn homma t ny oikeen? Ajelin viel n 15km ja kokoajan toimi sitte hyvin.
    Tilasin ebayst varuiks heti puolan ja tulpanjohdot,kun ovat aika vanhan nksi(tod nk orkkis80vm?)
    Luulis silti ett jos shkvika, niin ptkis vlill uudestaan ajaessa?
    You make me sick i make music
  9. #9
    Katkojan krjet?
    Mutkaista tiet nkymttmiin... Honda CBR1000F -93
  10. #10
    toiset krjet lysll vai onko tos viel sellanen systeemi... palanu piikki vliin kun konkka huono tai lysll
  11. #11
    Mulla oli autossa samantapainen vika eli kvi vain kahdella pytyll mutta joskus pamahti samalla tavalla ja kun sen jlkeen ajeli varovasti niin toimi kaikilla neljll. Irrottelin tulpat ja 3. ja 4. pytyn tulpat oli mustia, vika postui kun vaihdoin puolan. Nyt on ainoastaan vikavalo pll, pit kyd poistattamassa joskus, mutta on toiminut ok jo pari kuukautta. Koita kuitenkin kuumuuko molemmat alkukyrt kun on tilanne pll, sehn on kki todettu.
  12.  
  13. #12
    Joo siis oikean puoleinen pytty oli pimeen. No vaihdan ton puolan ja piuhat ja varuiks tulpat +ruiskin jokapaikkaan crct on sotasuunnitelmani jos ei muuta ehdoteta/tiedet?
    You make me sick i make music