Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 208:sta
  1. #1
    Alustavaa lätinää mahdollisesta kätköilyreissusta Ruotsinmaalle Helatorstain aikoihin 2017.
    Lähtö voisi olla paatilla Hesasta (tai halukkaille Turusta) keskiviikko illansuussa (24.5.2017) jolloin ensimmäinen ajopäivä olisi torstai 25.5.
    Paluu jos olisi su-aamulla niin ajopäiviä olisi kolme ja jos paluu ma-aamulla olisi porukalle mahdollinen niin ajopäiviä tulisi neljä.

    Kiinnostuksensa ilmaisseet:
    Go-Za
    terppa23
    LoneWolf
    pleksi
    jlik
    Maaemo
    Terhis
    daddy0
    Finders
    Stroh
    ....
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 27.12.2016 klo 22:19.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    Tämä vakavaan harkintaan, sikäli kun saan aikaiseksi päivittää kaluston/testata tuon nykyisen luotettavaksi. Joko versys tai pikku-stormi harkinnassa, mutta tuli hakattua sen verta satalappusia tuon nykyisen raadon remppaan, että tarttis jokunen tonni vielä ajella.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  3. #3
    Laitetaan kalenteriin
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
  4. #4
    Aikataulujen suhteen pitäis onnistua nyt meikäläisellekin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #5
    Kiinnostaa ehdottomasti. Aika vähän on tullut käytyä Tukholman ulkopuolella.

    Jos saa ehdottaa, niin voisi tavoitella jotain saman mittakaavan päivämatkaa/liikkeelläolotunteja, kuin Viron reissulla. Ainakin minusta ne oli passeleita. Tietysti sen mukaan, miten kohteiden kannata sopii.

    Näin äkkipäiten ajateltuna kolme ajopäivää ja paluu sunnuntaina kuulostaa myös hyvältä, mutta kai maanantaina paluunkin saisi järjesteltyä.
    ------
  6. #6
    Vahva ehkä. Ja komppaan Pleksin ehdotusta.
    R1200GSA -09
  7. #7
    Haasteeksi muillekin (ettei mun tartte tehdä kaikkia kätköjä!)
    Paikkakätköt ainakin näistä: Drottningholmin linna, Läckön linna... in english tai på svenska.
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Ja komppaan Pleksin ehdotusta.
    Luulin että Atlantin vallin jutaajat on tottunu niihin 500km:n päivämatkoihin!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #8
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Luulin että Atlantin vallin jutaajat on tottunu niihin 500km:n päivämatkoihin!!
    Menee helposti. Menee vaikka 850km niinkuin meni nyt kesäkuussa ja sato lunta ja räntää. Mutta ihan kiva joskus ottaa reissulla löysemmin
    R1200GSA -09
  9. #9
    Mulle olisi todella huono tuo vasta maanantaina paluu (ellei sitten ole niin aikaisin, että ehdin töihin aamulla), kun tuossa alkaa viimeinen kouluviikko ja silloin on aina jotain erikoisohjelmaa ja vaikea saada vapaata. Meillä ei edes taida olla tuo perjantai vapaa, joten joudun jo siihen pyytämään virkavapaan . Eli jos vain mahdollista, paluu jo sunnuntaina olisi parempi. Muuten toki olen ehdottomasti mukana (jos vaan mulle se perjantai vapaaksi myönnetään ).
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  10. #10
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    (ellei sitten ole niin aikaisin, että ehdin töihin aamulla)
    Viikkari on satamassa 09.30 -Silja 09.55 Ja Silja on todennäköisesti halvempi.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  11. #11
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Haasteeksi muillekin (ettei mun tartte tehdä kaikkia kätköjä!)
    Paikkakätköt ainakin näistä: Drottningholmin linna, Läckön linna... in english tai på svenska.
    Mä voin värkätä noi. Hetken kestää, mutta tulee kumminkin.
    ------
  12. #12
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Viikkari on satamassa 09.30 -Silja 09.55 Ja Silja on todennäköisesti halvempi.
    Eli ei ehdi... tai no, riippuu lukkarista ja ohjelmasta, mutta todennäköisemmin pitäisi olla jo 8.20 töissä . Kyllähän tuota nyt voi aina kysyä, saako ma-aamupäivän vapaaksi, mutta tosiaan mielummin su paluu...

    Tää on just tällaista aina... se 10 vk kesäloma on ihan kiva, mutta oma huono puolensa on myös siinä, kun ei voi lomien paikkaa itse päättää
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  13. #13
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Luulin että Atlantin vallin jutaajat on tottunu niihin 500km:n päivämatkoihin!!
    joo, ei 500 kilsaa päivässä ole jackille ja mulle mikään ongelma.

    Mulle sopii paluu sekä su että ma aamuna.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  14. #14
    Minäkin olen tästä reissusta kiinnostunut. Eli vahva ehkä.
  15. #15
    Vähän kun noita reittejä kattelin niin tuntuu ettei mitään kerkiä jos "vain" kolme päivää ajellaan. Lähdettäiskö alustavasti siitä että ollaan 4 päivää eli paluu maanantaina aamulla?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  16. #16
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Vähän kun noita reittejä kattelin niin tuntuu ettei mitään kerkiä jos "vain" kolme päivää ajellaan. Lähdettäiskö alustavasti siitä että ollaan 4 päivää eli paluu maanantaina aamulla?
    No mulle sopii paluu ma aamuna. Nuutuneena sitten suoraan duuniin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  17. #17
    Kai sen saa onnistumaan... Ja jos ei, niin sitten pitää vaan jättää vika päivä väliin ja ajaa yksin laivaan
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  18. #18
    Vahva ehkä täältäkin. Vaikka enhän mä teidän kanssa ole koskaan reissannut, joten koitetaan jos pääsisi tutustumaan kätkötapaamisessa vielä tänä kesänä.

    Niin ja itselle olen laittanut rajan, että alle 100 tehdyn kätkön en kehtaa lähteä.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  19. #19
    Lainaa daddy0 kirjoitti Katso viesti
    Vahva ehkä täältäkin. Vaikka enhän mä teidän kanssa ole koskaan reissannut, joten koitetaan jos pääsisi tutustumaan kätkötapaamisessa vielä tänä kesänä.
    No eipä tuo iso ongelma ole, ei tämän kevän Viroreissullakaan kaikki olleet toisiaan tavanneet aiemmin . Kyllä sitä sitten reissatessa tutustuu . Eli mukaan vaan jos aikatauluihin ja budjettin sopii .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  20. #20
    Lainaa daddy0 kirjoitti Katso viesti
    Niin ja itselle olen laittanut rajan, että alle 100 tehdyn kätkön en kehtaa lähteä.
    Tuleeko Noi kaikki Ruotsiin?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  21. #21
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tuleeko Noi kaikki Ruotsiin?
    Ei sentään, ihan henkilökohtaista kokonaissaldoa ajattelin
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  22. #22
    Lainaa daddy0 kirjoitti Katso viesti
    alle 100 tehdyn kätkön en kehtaa lähteä.
    No onneksi ei paljon puutu, ja on koko talvi aikaa tehdä niitä lisää . Pitääkö mun sitten ottaa tavoitteeksi edes 50 kätköä ennen ensi kevättä
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  23. #23
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    No onneksi ei paljon puutu, ja on koko talvi aikaa tehdä niitä lisää . Pitääkö mun sitten ottaa tavoitteeksi edes 50 kätköä ennen ensi kevättä
    Nyt on henkilökohtaisesti asettamani pääsyvaatimus täytetty ja kotonakin saatu varovaista nyökyttelyä aiheelle

    Ja, kyllä tuo 50 kätköä on ihan hyvä tavoite. Tosin Etelä-Suomi alkaa olemaan aika hyvin "miinoitettu".
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  24. #24
    Ensimmäinen reittisuunnitelma (Päivä yksi). Aika paljon jää kyllä pois siitä mitä ajattelin, mutta onpahan jotain mistä alottaa. (Edit: nyt muokattu ja kelpaa!)
    Ja tässä päivä kaksi.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 05.10.2016 klo 20:13.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  25. #25
    Hyvältä näyttää, en noita seutuja olekaan vielä päässyt koluamaan. Montas päivää nyt meinasit suunnitella?
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  26. #26
    Joskus tullut käytyä tuolla Ölandin saarella ja tikattiin kaikki saaren asfalttitiet läpi.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  27. #27
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäinen reittisuunnitelma (Päivä yksi). Aika paljon jää kyllä pois siitä mitä ajattelin, mutta onpahan jotain mistä alottaa.
    Ja tässä päivä kaksi.
    Hienoa että alkaa tulla reittisuunnitelmia.

    On ollut aika vaiherikas viikko ja vaimon kanssa riidelty mun ens vuoden moporeissuista. Tuli nimittäin sellainen kuningasajatus mieleen että lähtisinkin ens kesänä prätkällä työmatkalle Englantiin kotilon sijaan ja olisin sitten saanu ajella 3 viikkoa iltaisin ja viikonloppuisin saarella ristiinrastiin. Vaimo sitten torppas tän ajatuksen uhkaamalla avioerolla joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää mopon vuokraaminen Englannissa. No, onhan se parempi kuin olla ajamatta 3 viikkoa.

    No, lopputulos on sitten se, että ilmoitin just äsken että lähenkin tälle Ruotsinreissulle (ja kesäkuussa on vielä se Mchuurteen jutausreissu). Jos olisin saanu luvan lähteä Englantiin mopolla niin tää Ruotsinreissu olis jääny kyllä väliin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  28. #28
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäinen reittisuunnitelma (Päivä yksi). Aika paljon jää kyllä pois siitä mitä ajattelin, mutta onpahan jotain mistä alottaa.
    Ja tässä päivä kaksi.
    Hyvältä näyttää
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  29. #29
    Lainaa daddy0 kirjoitti Katso viesti
    Montas päivää nyt meinasit suunnitella?
    Neljä ajopäivää tässä olis nyt tarkoitus olla (ja viimeinen jotakuinkin vain puolikas kun pitää laivaan keritä).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  30.  
  31. #30
    No niin, päivä ykköstä on muokattu ja se alkaa kelpaamaan mulle. Tossa olis yks mielenkiintoinen kohde matkan varrella josta voisi kätkön tehdä. Varmaa tietoa ei tosin ole onko paikka auki silloin kun ajetaan siitä ohi, mutta ainakin pihaa voisi käydä ihailemassa. Julitas Gård kyseessä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen