Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Elikkäs ois pikkusen klappia laakerissa ja nyt olis hyvät vinkit tarpeen. Onko laakereiden vaihto millainen homma tehdä itse ja mistä laadukkaat laakerit edullisimmin? Liikkeessä vaihto osineen noin 300e.
    Niin ja äkkiä etsiessäni en löytänyt aikaisempaa keskustelua aiheesta joten laitoin nyt uuden ketjun.
    Näytti ollen vähä nihkeesti tarjolla nopealla selaamisella. Oliko tarkempaa vuosimallia tiedossa?

edit: monosvingi vissii kyseessä?
    Siinä navassa on kaikenlaista rompetta että voipi tuo korjaushinta osineen olla hyvinkin kohtuullinen. Jos itse haluaa korjata niin täältä löytyy osia kohtuuhintaan, https://www.motorcyclespareparts.eu/...el-713226.aspx. Toimitusaika voi kyllä olla 2-3 viikkoa, toisinaan ole tuolta osia ostanut ja hyvin on homma toiminut mutta kiire ei saa olla. Vastapainoksi hinnat ovat alkuperäisosiksi hyvinkin kohtuulliset. Näyttää siltä että aivan kaikkia osia ei tuohon napaan ole enää saatavana.

Täältä löytyy korjaamokirja https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j...BLFaOQ&cad=rja.

Sivulta 209 alkaa ohjeet takanavan korjaukseen.
    Viimeksi muokannut: Patukka; 01.04.2017 klo 00:07.
    Vuosimalli on 1990 joo ja mono swingihän se on
    Jos tuota kattoo mitä osat maksaa, niin ei se 300 kuulosta pahalta. Laskeskelin nopeasti mitä tekee laakerit, stefat ja vetokumit niin näyttäs olevan 237€. Eli jos et saa osia jostain halvalla, niin itse vaihtaminen ei kannata.
    täältä
    laakerit ja stefat 107€
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
    Lainaa woke kirjoitti Katso viesti
    täältä
    laakerit ja stefat 107€
    Lähetyskuluineenkin jäi 120e luokkaan tuo hinta ja tulee näköjään 5 laakeria ja stefat.
    Liikkeessä anto ton hinta arvion kolmella laakerilla, eli ilmeisesti vaihtaavat vain pyörän laakerit.
    Ehkä tilaan tuolta ja vaihdan itse, tuskin toi vaihto kovin rakettitiedettä on?
    Lainaa woke kirjoitti Katso viesti
    täältä
    laakerit ja stefat 107€
    Tämähän oli plussaa En ole wemoton sivuihin aiemmin törmännykkään. Pitääkin tutkia tarkemmin mitä niillä on tarjontaa.

Jos osat saa tuohon hintaan pöydälle, niin sitten kannattaa ilman muuta ite vaihtaa. Kattoo hieman sopivia työkaluja läjään ja kuumailmapuhallin on monasti hyvä peli laakerihommissa. Samoin kylmäsparayt tai pakastin,
  9.  
    Lainaa Rookie-71 kirjoitti Katso viesti
    Lähetyskuluineenkin jäi 120e luokkaan tuo hinta ja tulee näköjään 5 laakeria ja stefat.
    Liikkeessä anto ton hinta arvion kolmella laakerilla, eli ilmeisesti vaihtaavat vain pyörän laakerit.
    Ehkä tilaan tuolta ja vaihdan itse, tuskin toi vaihto kovin rakettitiedettä on?
    Tuliko vaihdettua itse, miten onnistui?