Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Hei, ostin uuden navigaattorin Garmin Zumo 345lm ja siinä tuli mukana teline johonka sähkönsyöttö on tarkoitus asentaa kiinteäksi. Mukana tuli garminin virtajohto, jossa toisessa päässä on navinpohjaa vasten tuleva liitin ja toisessa päässä paljaat musta ja punainen johdin. Jostakin tuolta akkukotelon paikkeilta kai se sähkö yleensä otetaan. Onko fjr:ssä mahdollisesti johtosarjoissa jo valmiiksi varaus esim ko tapausta varten. Sähkön naville on tarkoitus tulla sillon kun virta mopossa päällä. Kiitos etul
    käteen
  2. #2
    Esim kahvanlämppäreille otetaan virransyöttö etujarrukahvalta (siis jarruvalolta) jolloin virta on päällä silloin kun pyörässä on virrat päällä, alkuperäisissä lisävaruste lämppäreissä tulee pieni haaroitusjohto tuota kytkentää varten. Omassa (Honda kylläkin) on noin "tup syt" kytketty ja on toiminut ilman ongelmia.
    Tässä on juttua FJR:n kahvanlämppäreistä joten tutki tuota.
    http://www.fjrforum.com/forum/index....owtopic=115283
    Älä korjaa ehjää....
  3. #3
    Vanhaan naviin olen ottanut virran suoraan pyörässä vakiona olevasta tupakan sytyttimestä, uudessa garminissa on siis molemmat kaksi eri virtaliitintä, tämä telineen kanssa toimiva ja mini-usb. Teline on vaan tehty niin, että se peittää tuon mini-usb liitännän joten vaihtoehdoksi jää tuo kiinteä telineessä oleva virtaliitin. Ellei sitten modaa telinettä mutta pitänee tutkailla.
  4. #4
    Lainaa hantsei kirjoitti Katso viesti
    Vanhaan naviin olen ottanut virran suoraan pyörässä vakiona olevasta tupakan sytyttimestä, uudessa garminissa on siis molemmat kaksi eri virtaliitintä, tämä telineen kanssa toimiva ja mini-usb. Teline on vaan tehty niin, että se peittää tuon mini-usb liitännän joten vaihtoehdoksi jää tuo kiinteä telineessä oleva virtaliitin. Ellei sitten modaa telinettä mutta pitänee tutkailla.
    Taitaa jännitteet olla aivan erilaiset laitteesi telineen sähkönsyötössä ja mini-usb:n sähkönsyötöössä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  5. #5
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Taitaa jännitteet olla aivan erilaiset laitteesi telineen sähkönsyötössä ja mini-usb:n sähkönsyötöössä.
    Kyllä minun ymmärtääkseni laitteeseen voi virransyötön kytkeä kummallakin liitännällä. Esim autokäytössä käytetään tuota mini-usb (tatkemmin micro-usb) ainakin ohjekirja näin sanoo.

    Mutta tuo nyt ei ollut kyselyni aihe joten ei tästä sen kummempaa.
  6. #6
    Sinun varmaan kannattaa kertoa vastauksia saadaksesi mikä malli ja vuosikerta FJR:stä on kyseessä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7.  
  8. #7
    eikos siin usb ole 5v ja niihin johtoihin 12v... mielummin suoraan akusta releväliin ja ohjaus vaikka parkkivalosta.... mulla oikutteli kun sai huonosti maata...