Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 69:een 69:sta
  1. #61
    Halvat tekstiilihousut kyllä menevät helposti riekaleiksi, kun saumat pettävät. Alkaa äkkiä pakara viistämään asfalttia.
    Moto Morini 9 1/2
    Kawasaki zx12r (lunariin x2)
    Kawasaki ZRX 1100 (löytyy vielä tallista)
    Honda cbx 650 Nighthawk
  2. #62
    Joskus kultaisella kasarilla vetäisin Lahteen mennessä Vääksyssä hihat pois nahkatakista (Burton Bros., hyvä takki..) ja jysähti Tallukan mäessä kaksi ampiaista (kai) käsivarteen marssivauhdissa. Tuli pysähdyttyä ja laitettua hihat takaisin. Sellaiset kahvitassin kokoiset mustelmat joissa oli reikä keskellä..

    Sen jälkeen olenkin pitänyt kunnollisia vaatteita ajaessa, ehkä joskus ruokiksella shortseissa mutta silloinkin on syyllinen olo. Nahkaa ylle paitsi jos on hikistä hiekkapätkää monta päivää. Ja usein silloinkin
    Husqvarna 701LR
  3. #63
    Lainaa TiuSo kirjoitti Katso viesti
    Joskus kultaisella kasarilla vetäisin Lahteen mennessä Vääksyssä hihat pois nahkatakista (Burton Bros., hyvä takki..) ja jysähti Tallukan mäessä kaksi ampiaista (kai) käsivarteen marssivauhdissa. Tuli pysähdyttyä ja laitettua hihat takaisin. Sellaiset kahvitassin kokoiset mustelmat joissa oli reikä keskellä..

    Sen jälkeen olenkin pitänyt kunnollisia vaatteita ajaessa, ehkä joskus ruokiksella shortseissa mutta silloinkin on syyllinen olo. Nahkaa ylle paitsi jos on hikistä hiekkapätkää monta päivää. Ja usein silloinkin
    Pelkästään rekan pöllyttämät pienhiukkaset pistelevät ilkeästi ja käsikarvat tuntuvat irtoavan, kun vauhtia on +180 Jälkeenpäin sitä ihmettelee mitä on tullut tehdyksi
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  4. #64
    Jotkut vintagehenkiset pöksyt pitäs munkin hommata pidemmille matkoille, mitkä mulla tarkottaa 200 kilsaa. Kaupungilla tulee ajeltua kyllä lämpösellä shortseilla vaan.
    Pahiten oon tähänmennessä loukannu itteni polkupyörällä. Pärrällä kaatuessa ei käyny mitään. Joo tuuria varmasti,mutta taitaa olla koko elämäkin...


    You make me sick i make music
  5. #65
    Lainaa TiuSo kirjoitti Katso viesti
    Joskus kultaisella kasarilla vetäisin Lahteen mennessä Vääksyssä hihat pois nahkatakista (Burton Bros., hyvä takki..) ja jysähti Tallukan mäessä kaksi ampiaista (kai) käsivarteen marssivauhdissa. Tuli pysähdyttyä ja laitettua hihat takaisin. Sellaiset kahvitassin kokoiset mustelmat joissa oli reikä keskellä..

    Sen jälkeen olenkin pitänyt kunnollisia vaatteita ajaessa, ehkä joskus ruokiksella shortseissa mutta silloinkin on syyllinen olo. Nahkaa ylle paitsi jos on hikistä hiekkapätkää monta päivää. Ja usein silloinkin
    Mites Tiuso kävi su kangashousuille Apparalla Pysähdyin sun viereen suomutkassa ni näytti housut hieman kärsineeltä...ja aika hidas mutka Onha tästä jo aikaa...
    T7
  6. #66
    No olihan ne hyvät housut siihen saakka
    Vei joo loputkin luotot kangasvehkeistä.. Auki nilkasta lonkkaan, jesaria peliin.. On mulla nytkin yhdet, en taida vaan paljoa käyttää niitä
    Husqvarna 701LR
  7. #67
    Lainaa TiuSo kirjoitti Katso viesti
    No olihan ne hyvät housut siihen saakka
    Vei joo loputkin luotot kangasvehkeistä.. Auki nilkasta lonkkaan, jesaria peliin.. On mulla nytkin yhdet, en taida vaan paljoa käyttää niitä
    Joo...mut tottakai vuodenaikojen mukaan mennään ja harvemmin kait kurapyörillä(enskat/allround) touringajoissa nahoissa mennään...mut joo.....
    T7
  8. #68
    Mä oon tällainen erilainen nuori.. joskus on klimin takki päällä (no joo, viime vuonna aika paljonkin) mutta aika herkästi on Halvarin vedenpitävät nahat sorallakin. Ratapäivillä vähän kuumat
    Husqvarna 701LR
  9.  
  10. #69
    Eihän sillä kovin suurta merkitystä ole, millä kaksipyöräisellä tuolla kadulla konttaa jos ihottumaa miettii.

    Kovin mukava se olis 60-70 kmh kyydistä köntiä assulla ihan millaisissa tixtexeissä tahansa,
    kun homman tekee polkufillarilla kynsikkäissä, lyhythihaisessa paidassa ja trikooshortseissa.

    Eli kaikki on kuitenkin aika suhteellista.

    Sitten kun mopolla mennään kovempaa haipakkaa, kyllä se jostain syystä on ihan ykköshommaa
    liukua kengurun päällä. Toki jo hitaamminkin liukuen.

    Kuka tuonne nyt kaatuilemaan varta vasten menee, mutta vituttaa se aina kohtalaisesti
    kun kämmenen kokoiset paksut ruvet pitkin ihmistä alkaa kunnolla kutisemaan .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123