Sivu: 5 / 5:sta EnsimminenEnsimminen ... 345
Tulokset 121:st 137:een 137:sta
  1. #121
    Tarkastamisen arvoinen kysymys. Esim. Schuberthilla on eri kokoiset visiirit munapille ja isopille.

    - J

    Lainaa yyri kirjoitti Katso viesti
    Spmmitn tuosta visiirist tuohon agv longwayhyn viel, lsp02b on malli ja googlen mukaan lazer vertigon visiiri on sama. Onko nuo kaikki visiirit saman kokoisia malleista S-XL asti? Motonetiss nytts olevan tuota vertigon visiiri, mutta ei tietenkn Jyvskylst... saakohan tuota tilattua noudettavaksi tuonne?
    TEAM CAMPARI
    BMW R1200 GS Adventure
    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  2. #122
    Onko tietoa miss saisi koeajaa kypri? Ainakin tuo HJC RPHA 70 kiinnostaisi kovasti. Alright myy HJC:t, mutta ilmeisesti koeajomahdollisuutta ei tarjota.
    KTM
  3. #123
    Tuusmotorilla Tuusulassa on koeajokypri tarjolla, ainakin Shoein potat kuuluu valikoimiin.
  4. #124
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  5. #125
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    HJC ledeill ja vaahtomuovikoristeilla.
    Kannatti hert
  6. #126
    Roofin Desmo pss tummalla visiirill nytt ihan jttilis krpselt.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  7. #127
    Kypr hakusessa,kun rupeaa nuo syysalennukset pukkaamaan plle. Nolan n87 ja hjc is-max2 mietinnss. Olisiko muita jrkevi vaihtoehtoja tuohon hintaluokkaan?
    Viimeksi muokannut: make607; 07.10.2017 klo 10:03.
  8. #128
    Caberg Duke 2 ainakin, turvallisessa valkoisessa vriss olisi kokojakin. Sopii hyvin normaalille ovaaliplle mutta puikula- tai palloplle ei oikein, voipi kohta alkaa ahistaa. Sharpin testiss erittin hyv luokitus. https://www.louis.eu/artikel/caberg-...list=349842001
  9. #129
    Lainaa TeKa kirjoitti Katso viesti
    Pitisi vihdoin vaihtaa hyvin palvellut Arai uuteen kyprn. Olen nyt koittanut kaikenlaisia malleja, ja loppumetreille on selvinnyt:

    Shoei GT-Air
    Shoei NXR
    Schuberth S2 sport
    Schuberth SR1 ja SR2
    X-lite 802R ultra carbon

    Jokainen noista on sopinut hyvin phni, istuvuudessa ei tunnu olevan pahemmin eroja pikatestauksella.

    Niden hintahaitari on ollut 270-400. Millaisia kokemuksia on noista malleista, mit muita malleja kannattaisi katsoa tuosta hintaluokasta (tarjouksia jokainen tietty noista)? Saa kertoa plussia ja miinuksia omassa kytss.

    Kriteereit on istuvuuden jlkeen suhteellinen keveys, aurinkovisiiri plussa, mutta ei pakollinen. Kaikenlaisia kypri on ollut vuosien varrella, adventure-kyprst avopottiin, nuo kaikki olisivat omaan kyttn (sekalainen ajo, touringista kaupungissa ajoon) sopivia. Vaikea vaan valita, kun kaikki tuntuvat hyvilt pss kuivakokeilussa.

    Jos jollain on myyd jotain noista etuisasti 59-60 koossa, saa toki tarjota.
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Mulla on noista kaksi ensimmist kytss tll hetkell.

    NXR on todella mukava ja visiiriaukko on riittvn korkealla rata-ajoa silmllpiten. GT-Air:n aukon ylreuna tuli vastaan. Lisksi NXR: puoltaa sen tuuliominaisuudet. Jos GT-Air:n knt 100km/h vauhdissa sivuttain, niin sen huomaa. NXR ei juuri ota ilmavirrasta ja vnn kypr. niominaisuuksiltaan NXR voipi olla jopa hieman hiljaisempi. Vaikea sanoa varmaksi, mutta molempien kanssa kytn tulppia. GT:n aurinkovisiiri on kyll hyv lis, jos ja kun reitti suuntautuu kohden laskevaa/nousevaa aurinkoa.

    Shoein aurinkovisiiri on Schuberth:n vastaavaan verrattuna huomattavasti parempi. Itsell oli (ja on edelleen varastossa) S1Pro. Visiiri likaantuu todella nopeasti Shoein vastaavaan verrattuna. Muutoinkin optisesti Shoei on parempi.

    Eli noista itse ottaisin NXR:n. Kaikin puolin erittin hyv kypr.

    Edit: koititko tuota S2:n leukaremmi kiinni? Itsell painoi todella pahasti aataminomenaan, kun laittoi kiinni. Voi olla, ett ovat muuttaneet kiinnityskohtaa ja tuo "vika" on korjattu.
    Tm viesti sattui, kun nen phn. Hommasin 2014 pyrharrastuksen alettua tuon GT-Airin. Kypr sopi malliltaan parhaiten phn. Ajelu oli tuolloin pelkk katua, eli potta tuli katsottua sill ajatuksella (aurinkovisiiri, nettmyys...). Nyt homma on kntynyt plaelleen, eli viimeiset kaksi kes pelkk rataa ja kadulle tuskin ainakaan lhivuosina palataan. Tuo GT-Air on ihan ok, pelannut radalla (tosin ei ole mitn vertailupohjaa muihin kypriin rata-ajossa). Kiinnostusta olisi jossain kohtaa pivitt kypr paremmin radalle sopivaksi jos tllainen lytyisi. Shoei X-Spirit III olisi toki radalle varmaankin passeli, mutta on hinnaltaan aika kova. Muutama kyssri mallivaihdokseen liittyen:

    1. Istuuko GT-Air ja NXR phn identtisesti? Uskallanko tilata sovittamatta saman kokoisen NXR potan, kun minulla on tuo GT-Air?

    2. Tuoko tuo NXR GT-Airiin nhden selke kyttmukavuutta rata-ajoon? GT-Air pottani on hyvss kunnossa, eli kunnon puolesta ei vaihtotarvetta. Ilmeisesti tuo NXR on kuitenkin tourinkikypr, kuten GT-Air?

    3. Jos ly kuitenkin ison kasan lappuja peliin ja hommaa X-spiritin NXR potan sijaan niin saako investoinnille selke katetta? Ja uskaltaako tuon X-spiritin hommata sovittamatta samaan kokoon, kun nykyinen GT-Air?

    4. Onko jotain oleellista mit en ole osannut ajatella, kun miettii kypr radalle?
    Yamaha R6R 2007
  10. #130
    Lainaa E-tana kirjoitti Katso viesti
    1. Istuuko GT-Air ja NXR phn identtisesti? Uskallanko tilata sovittamatta saman kokoisen NXR potan, kun minulla on tuo GT-Air?
    Itsell on tuo NXR ja GT-Airiakin sovitin. Mieleen ei ole jnyt isoa eroa istuvuudessa, mutta identtisi ne eivt ole (liek eroa mm. siksi ett kuori on aurinkovisiirin takia hieman erilainen rakenteeltaan).

    Lainaa E-tana kirjoitti Katso viesti
    3. Jos ly kuitenkin ison kasan lappuja peliin ja hommaa X-spiritin NXR potan sijaan niin saako investoinnille selke katetta? Ja uskaltaako tuon X-spiritin hommata sovittamatta samaan kokoon, kun nykyinen GT-Air?
    En ole sovittanut saati koeajanut X-Spiriti, joten sikli tm on vhn spekulaatiota, mutta spekuloidaan kuitenkin. X-Spiritiss on enemmn tuuletuskanavia, ja ainakin leukaventtiili nytt selkesti paremmin sdettvlt kuin NXR:ss. Jos et ole krsinyt GT-Airin kanssa kuumuudesta, niin tm ei liene kovin iso pointti.

    Toinen selke ero X-Spiritiss on se, ett kyprn sisustan asento on sdettviss jonkin verran. Toisin sanoen pystyt stmn hieman sit, kuinka ylhll tai alhaalla leukaosa ja visiirinaukko ovat, ja tllhn pyrst riippuen voi olla merkityst rata-ajossa. Toisaalta, jos GT-Airissakaan ei ole kokenut ongelmaa siit, ett visiiriaukko rajoittaisi nkemist, niin jlleen vaikea sanoa, ett onko tmkn "hyv syy" latoa tuo hintaero tiskiin.

    PS. Jos psi sattuisi olemaan kokoa XL, eik "vrill ole vli" niin helmetcity.co.uk -kaupassa on 1kpl nxr:i viel alessa noin 270e, ja jos tilanne on sama kuin elokuussa niin tuo tulee ilman rahtikuluja toimitukseen.
  11. #131
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Itsell on tuo NXR ja GT-Airiakin sovitin. Mieleen ei ole jnyt isoa eroa istuvuudessa, mutta identtisi ne eivt ole (liek eroa mm. siksi ett kuori on aurinkovisiirin takia hieman erilainen rakenteeltaan).



    En ole sovittanut saati koeajanut X-Spiriti, joten sikli tm on vhn spekulaatiota, mutta spekuloidaan kuitenkin. X-Spiritiss on enemmn tuuletuskanavia, ja ainakin leukaventtiili nytt selkesti paremmin sdettvlt kuin NXR:ss. Jos et ole krsinyt GT-Airin kanssa kuumuudesta, niin tm ei liene kovin iso pointti.

    Toinen selke ero X-Spiritiss on se, ett kyprn sisustan asento on sdettviss jonkin verran. Toisin sanoen pystyt stmn hieman sit, kuinka ylhll tai alhaalla leukaosa ja visiirinaukko ovat, ja tllhn pyrst riippuen voi olla merkityst rata-ajossa. Toisaalta, jos GT-Airissakaan ei ole kokenut ongelmaa siit, ett visiiriaukko rajoittaisi nkemist, niin jlleen vaikea sanoa, ett onko tmkn "hyv syy" latoa tuo hintaero tiskiin.

    PS. Jos psi sattuisi olemaan kokoa XL, eik "vrill ole vli" niin helmetcity.co.uk -kaupassa on 1kpl nxr:i viel alessa noin 270e, ja jos tilanne on sama kuin elokuussa niin tuo tulee ilman rahtikuluja toimitukseen.
    Kiitos kommenteista ja tuosta kyprvinkist. Tosin XL taitaa pyri pssni ympri. Melkeen tarttis varmaan sovittaa ennen hankintaa... Tosiaan tuon aurinkovisiirin istutus GT-Airiin voi ehk vaikuttaa potan sisosien muotoon verrettuna esim. tuohon NXR:n
    Yamaha R6R 2007
  12. #132
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa E-tana kirjoitti Katso viesti

    4. Onko jotain oleellista mit en ole osannut ajatella, kun miettii kypr radalle?
    Visiiriaukon koko tuo mukavuutta rata-ajossa, kun kyyryss thyilln eteenpin. Normaalisti aukko on suurempi, mit rataorientointuneempi malli.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #133
    Lainaa make607 kirjoitti Katso viesti
    Kypr hakusessa,kun rupeaa nuo syysalennukset pukkaamaan plle. Nolan n87 ja hjc is-max2 mietinnss. Olisiko muita jrkevi vaihtoehtoja tuohon hintaluokkaan?


    Is-max2 2 kvin kokeilemassa, puristi pt.. erehdyin sitten testaamaan shoein gt Airia, oli hyv mutta se hinta.. 430 lytyyk mistn edukkaammin?
  14. #134
  15. #135
    Lainaa _viiva kirjoitti Katso viesti
    Stormilla olisi X-lite 802RR ihan kohtuu hinnalla.

    https://www.storm-motor.fi/ajovarust...-lite-x-802rr/
    Mulla on tommonen Ultra Carbob, ja en voi kuin vain suositella.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  16. #136
    Lainaa make607 kirjoitti Katso viesti
    Is-max2 2 kvin kokeilemassa, puristi pt.. erehdyin sitten testaamaan shoein gt Airia, oli hyv mutta se hinta.. 430 lytyyk mistn edukkaammin?
    Kyhllhn ei ole varaa halpaan ja rahamiehelle taas tuo on ihan kohtuullinen hinta hyvst, omaan
    phn tydellisesti sopivasta ruukusta.

    Kannattaa noita kokeilla ja kyht, mutta se jostain kympist on kiinni, eik satu joku muu
    nasahtamaan phn selvsti paremmin..... osta pois niin asia on kunnossa ja voi keskitty muuhun
    ilman kiristyst-puristusta-vetoa-vihellyst.... ties mit .

    Se on todella rauhoittava tunne kun ruukku on kohdillaan....

    Siin alkaa kuin huomaamatta hyrilemn Miljoonasateen "Meit jyrtn".....

    "Mutta rakas-rakkain-rakkaimpani... me kyll prjtn....
    kun vain elmn juoksuhaudassa... saan sun syliisi painaa pn kuin kyprn" . Vai kui se nymmeni kn.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  17.  
  18. #137
    Ite en oo mik kypr expertti, mut 3 asiaa mist pidn kiinni ku lhen ostaa pottaa:
    1. Hinta (vhint 200 - ei yli 400)
    2. Ulkonk (totta kai se pit miellytt silm, muodollisesti, vrit jne.)
    3. Istuvuus

    Joka kerta kypr lytynyt, ihan ''perus'' kypri jotka on toiminu ja nyttny hyvlt! Ja ite oon vh merkki uskollinen kyprien suhteen joten aina ensin lhetn kattomaan lytyyk AGV:lta.

    AGV K4 ja AGV K5 Hero on ollu kytss, K4 hinta oli 275 euroo ja K5 Hero 330. Ja mielestni AGV jo brndin ittest voi luotetella nihiin vhn parempiin kypriin.

    Mut mun mielest kyprikin on onneks nii helvetimoinen valikoima et tst aiheest lytyy mielipitei varmasti yht paljon ku jos puhuttais ihan pyrist.
Sivu: 5 / 5:sta EnsimminenEnsimminen ... 345