Sivu: 3 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 137:sta
  1. #61
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Oletko Bone ajatellut miljonrivisaa, kun joka asiasta on tieto? Siell tosin pit kai vaan valita jokin vaihtoehto, kun ohjelma-aika on rajallinen. Tllhn Iijokisarja on jo huomattavan pitk, mik sinns on kunnioitettavaa. Juoni vaan on se sama.
    No mut hei.

    Tuolta muista aiheeseen ( korvatulpat jne.) liittyvist langoista j jo alkumetreill kteen
    tuo varsin mielenkiintoinen argumentointi, logiikka ja todistelu liittyen kuulovaurion vistmttmn syntymiseen.

    En min ole niit sinne rustannut.

    "Vittmt" ovat kuitenkin "tieteeseen ja tutkimukseen" perustettuina, kaikessa yksioikoisuudessaan,
    ehdottomuudessaan ja kyseenalaistamattomuudessaan sellaiset, ett lhes jokaisella
    "normaalielm normaalipuitteissa" viettneell parikymppisell olisi vistmtt oltava
    selke ja merkittv kuulovaurio
    .

    lk nyt vittu aikuisten oikeesti viittik.

    Tst on kyse.... ja siit, onko jokainen, joka ei tuohon kdet ylhll ja housut kintuissa lhde heti mukaan,
    tysin vrss ja sekaisin.

    Edelleen, asia on hyv, eik sinlln mitenkn vastustettava.

    Kyse on vaan siit, pitk posin kestmtn argumentointi ottaa absoluuttisena totuutena ja ellei
    ihan kirkuen tuohon kyytiin lhde..... pitisi sitten ottaa mukisematta sekopn idiootin titteli
    silt pohjalta ettei ihan mukisematta kaikkea tarjottua niele.

    Jatketaan Iijokisarjaa.

    Otetaan vaikka tllainen tuote kuin moottoripyr.

    No hyv. Sivuvaunu Uralia myydn "moottoripyrn". Tllaisena se mys rekisteridn.
    Mik sitten mahtaa olla "moottoripyrn" funktio yleisemmin ja miten sellaisen ostava asiakas tuon nkee.

    Joo.... Useimmat ostanevat moottoripyrn AJETTAVAKSI.
    Tm toki edellytt, ett vrkki pysyy posin ja enimmn aikaa kasassa ja homma etenee normaalein,
    mritellyin huoltovlein ja toimenpitein,

    Noh.... Mit tuollaisen sivariuralin ostaja?

    Hn saa KASAN YHTEEN PULTATTUJA, HELVETILLISILL TOLERANSSEILLA KASATTUJA OSIA !!!!!
    ......jotka myydn "MOOTTORIPYRN". ( 80- luvun alkupuolella ei HD ollut sen kummoisempi,
    vitun paljon kalliimpi vaan )

    Ei kuutio yhteenpultattuja osia, jotka ei putoile pitkin tannerta tt "tuotetta" jostain kulmasta
    nostettuna, ole varsinaisesti "MOOTTORIPYR" .

    Miksi ei...? Mottoripyrn funktio sen hankkijalle on yleisimmin se, ett sill ajetaan.

    Ko. tapauksissa homma menee/meni taas niin, ett jokaisen kyntiin saamisen ja ajoon lhdn
    lopputulema on/oli..... Montako kilometri pstn eteenpin ilman remonttia??? .

    Vedetn seuraavaksi viel "Iijoki extended"

    Miksi "paviaani" aina lopulta tulee.... voittaa....vie naiset, nussii lapset.... What Ever ?

    Se ei hairahdu spekuloimaan sekundrisill aspekteilla, puhumattakaan ett
    hairahtuisi viel uskomaankin niihin.

    Kevn jatkoja vaan itse kullekin
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #62
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Mites Petri... ?

    Kun sulla paska osuu tuulettimeen....

    Toteatko asian, vai esittk "vitteen" ett nin kvi?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #63
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Mites Petri... ?

    Kun sulla paska osuu tuulettimeen....

    Toteatko asian, vai esittk "vitteen" ett nin kvi?
    Siit en tii, mut m varmaan vedn pn sekaisin ajamalla Uralilla niin kauan ympyr, et nussin paviaania.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #64
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siit en tii, mut m varmaan vedn pn sekaisin ajamalla Uralilla niin kauan ympyr, et nussin paviaania.
    Vedets nyt sen verran takasin, ett saadaan eturengas taas asvalttiin ja pystytn ohjaamaan
    kaksipyrist sill ainoalla mahdollisella tavalla.... vastaohjauksella .

    Niinp .

    Jos "lukeminen kannattaa aina",

    KYSEENALAISTAMINEN VASTA KANNATTAAKIN .

    Kiusallisen usein tuossa trm komiikan lajeista parhaimpaan....

    Eli vkevn argumentointiin, jonka rinnalla "naisen logiikkakin" kalpenee .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  5. #65
    M kytn aina tulppia kun muistan ja sitten yleens ne muistuu mieleen, kun alkaa vituttamaan se tasainen vapauden ni korvissa. Tilanteen mukaan siis. Iso pleksi mopedin keulilla kyll auttaa hiljentmn melua, kuten mys vaimoni, joka aikoinaan ehdottaessani kyprpuhelimien hankintaa kuittasi asian tyylikksti; Ei hankita, ollaan edes joskus hiljaa!



    Niin joo, kyprasiaa. Ajelin viime kauden tollasella Scorpion EXO-100 ruukulla ja joo, on turvaton ja varmaan neks, mutta niin mukava pss, ett hyvin voi suositella kelle vaan.

    exo100_m_black.jpg
    Triumph Rocket 3 Touring
    Suzuki DR 650RS (SolluSuitsa ilman Sollua)
  6. #66
    Jos nyt pitydytn tss kyprteemassa, niin meluasiaan tosiaan vaikuttaa hyvin moni tekij.

    Sellainen pyr/varustelu/kuljettaja- kombinaatio joka jtt pn "puhtaaseen ilmaan",
    on aivan merkittv paketti tuohon niasiaan liittyen.

    Lhtkohdat kyprn arvottamiseen ovat usein todella kaukana toisistaan.

    Tst eteenpinkn ei viel kyprn "paremmuus" ole ollenkaan selke asia pelkki
    kypri vertailtaessa.

    Sinlln hyvkin (tss yhteydess hiljainen) kypr muuttuu aivan sudeksi ihan vaan siitkin,
    ett se ei ole esim. alaosistaan "riittvn" istuva, eik nin ollen riittvn tiivis/hiljainen.
    Hyvin pienell jutulla saadaan siedettv nitaso tuhottua ihan huolella.

    Pannaan muutama esimerkki omista subjektiivisista kokemuksista, ilman teknisi mittaustuloksia.

    Sama pyr, eri ruukuilla, huonoimmasta alkaen.

    AGV S-4: Heti 60 kmh jlkeen lhtee jrki siin meteliss, aivan sama mit ne desibelit ovatkaan.

    Shoei Neotec: Hieno, loistavasti eri tavoin toimiva ja tuulettuva, mutta omaan "kiulunvarteen"
    tuota ei tahdo saadaa muutoin kuin "liskaulurilla" hiljaiseksi juurikin tuosta
    alaosasta johtuen. Palojen vaihtokaan ei ongelmaa iloksi muuta.

    Shoei Qwest: Istuu tiiviisti ja suhisematta, mutta nimaailma on huomattavan "ohuenlainen".
    Fiilis on vhn kuin vetelis pingispallo pss .

    Shoei Raid II: Hieno ruukku vaikka onkin vanha keksint. Selvsti kolmea edellist "parempi".

    Shoei GT Air: Omalle kohdalle tydellinen kyttkokemus ja hiljaista kuin huopatossutehtaassa .
    Alkaa kuitenkin olla hieman "hiin ja hiin", meneek jo aavistuksen liian "tiiviiksi"
    hellekeleill.

    Olipa noiden viiden viralliset testitulokset/arvostelut ihan millaiset tahansa, helvetilliset erot
    kyttmukavuuden ja nitason/maailman suhteen noissa on kytnnn tasolla.
    Nin vaikka kaikki on "tuunattu" mahdollisimman hyvin kohdilleen omaan kuulaan.

    Huonoimmankaan Shoein, ylltys-ylltys, Neotecin kanssakaan ei ole tullut metelin suhteen ongelmaa
    pitkienkn pivien mittaan. (paskat kyprpuhelimet on sitten oma juttunsa)

    AGV:ll jos joutuisi ajelemaan minuuttia pitempn yli 60 kmh, ottaisi heti suosiolla vaikka
    kuulan kalloon.... jopa korvatulpat.

    Joku raja/tolkku se siis on tsskin hommassa omalla kohdalla .

    Raid II:n ja etenkin GT Air........ Aaaahhhhhhh..... mik rauha ajella.

    Puhutaan toki enimmkseen suht laillisista nopeuksista, eik sadoista kilsoista 250+ vetelyst.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #67
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Jos nyt pitydytn tss kyprteemassa, niin meluasiaan tosiaan vaikuttaa hyvin moni tekij.

    Sellainen pyr/varustelu/kuljettaja- kombinaatio joka jtt pn "puhtaaseen ilmaan",
    on aivan merkittv paketti tuohon niasiaan liittyen.
    Oma havinto on vastaava, eli nakupyrill kyprn osuu puhdas pyrteilemtn ilmavirta ja meteli alhaisempi kuin jos plexi nostaa pyrteet pottaan, jolloin p heiluu ja jytin kauhea. Joku Gold Wing saattaa olla jo sitten umpiauton tasoa, en tii kun en ole ajanut.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  8. #68
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Joku raja/tolkku se siis on tsskin hommassa omalla kohdalla .

    Raid II:n ja etenkin GT Air........ Aaaahhhhhhh..... mik rauha ajella.
    Ah, siis sittenkin liikaa vapauden suhinaa pss Meteliin saattaa auttaa rautasaha, siis katteeseen, jota sahataan siivu kerrallaan matalammaksi. Omassa CBF:ss spoilerilippa auttoi todella paljon meteliin ja pyrteisiin. Nit voi kokeilla, jos oma muuten miellyttv potta uhkaa vapauttaa kuuloaistista.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  9. #69
    No en tied, miten siihen S-4 keksintn on ylipns kyetty niin helvetillist
    meteli taikomaan.

    Aikamoinen "sateentekij" on oltava jos tuollaisella pistelee menemn
    ilman kaikenlaisia tappeja & tuppoja. Varmaan huutaa jo suppojakin.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  10. #70
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siit en tii, mut m varmaan vedn pn sekaisin ajamalla Uralilla niin kauan ympyr, et nussin paviaania.
    Vhn ilke Pos:ia kohtaan kun alat hnt paviaaniksi nimittelemn...
    Touring
  11. #71
    Viet pari viikkoa JMH:n ja Vahvajussin kanssa ja totut siihen ihan hyvin, kun keskustelun ytimen muodostavat sanat "vitun" ja "paviaani". Yllttvn monipuolisia keskusteluja niill saa aikaan.
    Jos mietit, mik pyr pitisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minkin tekisin.
  12. #72
    Saako Biltwelli Helsingist mistn liikkeest? Tai Bell Bullittia?
  13. #73
    Motorg ry:n hallituksen varajsen, mainosmyynti- ja jsenetuvastaava Rane77:n avatar
    Liittyi Mar 2015
    MotOrg ry jsen
    Lainaa keski-in kriisi kirjoitti Katso viesti
    Saako Biltwelli Helsingist mistn liikkeest? Tai Bell Bullittia?
    http://www.kyparakeskus.fi/bell

    Tuolta ainakin...
    Vaikkakaan ei ole kivijalka liike, mutta kyprkeskuksella on hyvt vaihto/palautus ehdot jos vaikka ei miellytkkn ostos.
    rane77(t)moottoripyora.org
  14. #74
    No tllp on ollut mielenkiintoinen melukeskustelu sill vlin kun itse olen makaillut lkehuuruissa sairastaen

    Nyt varmaan on toi meluasia ksitelty, mutta selvennyksen, kytn aina tulppia, tai ainakin Biltwellin kanssa on melkoisen pakko, jos meinaa yli kolmeakymppi ajaa. Vaikka melun mainitsinkin, niin ei se hirven trke valintakriteeri ole, mutta kyll hiljainen kypr on viel hiljaisempi tulppia kyttess, niin mieluusti tasavertaisesta kaksikosta sen hiljaisemman valkkaisin. Lisksi jos kypr on oikeasti hiljainen, voi se ehk mahdollistaa pienet kaupungill pyrimiset ilman tulppia, mik lis kyll kyttmukavuutta.

    Biltwellej ja visiirej saa ainakin Helsingiss Pinkomosta, en ole ihan varma, olisi ollut jotain muitankin vintage-henkisi pottia kaupan, vaikka kyseess onkinp asiassa vaatekauppa. Liikkeen omistajat taitaa olla motointoilijoita ja Distinguished Gentlemens Ridekin starttaa kys. liikkeen luota. Mahtava mesta, kandee kyd tutustumassa.

    Nojoo, tss ehk loppuviikosta tai ensi viikolla olisi tarkoitus kyd testailemassa noita kyprit ja toivottavasti lytyy joku hyv. Viel kuitenki kysyisin kokemuksia Premierin kyprist, sill Premier Monza kiehtoisi tll hetkell melkein vaihtoehdoista eniten.
    http://no-zen.weebly.com/
  15. #75
    Lainaa Tampio kirjoitti Katso viesti
    No tllp on ollut mielenkiintoinen melukeskustelu sill vlin kun itse olen makaillut lkehuuruissa sairastaen .
    Meill joilla ei ole lkitys kohdallaan lhtee keskustelu AINA ajohanskasta
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  16. #76
    Lainaa Rane77 kirjoitti Katso viesti
    http://www.kyparakeskus.fi/bell

    Tuolta ainakin...
    Vaikkakaan ei ole kivijalka liike, mutta kyprkeskuksella on hyvt vaihto/palautus ehdot jos vaikka ei miellytkkn ostos.
    tmmist uusiomopoilijaa kyll ihmetytt miten vhn on tarjolla yksinkertaisen tyylikkit kypri. Ainoat silm miellyttvt on olleet juuri Biltwellin Gringo S ja Bell Bullitt. Tulisiko mieleen muita vastaavanlaisia, mit mielelln psisi jossain kivijalassa kokeilemaan?
  17. #77
    Lainaa keski-in kriisi kirjoitti Katso viesti
    tmmist uusiomopoilijaa kyll ihmetytt miten vhn on tarjolla yksinkertaisen tyylikkit kypri. Ainoat silm miellyttvt on olleet juuri Biltwellin Gringo S ja Bell Bullitt. Tulisiko mieleen muita vastaavanlaisia, mit mielelln psisi jossain kivijalassa kokeilemaan?
    "Retro" on kaupallisesti haastava laji uustuotannossa.

    Se ei kovin helposti muodostu mainstreamiksi ja retroporukan puitteissa on viel paljon enemmn
    hajontaa kuin "kahtiajako."

    Kyprn kanssa tuo kyttfunktio/turvallisuus on sikli haastavaa, ett paljon helpompi on
    30-40-50v sykleill kietasta "Kalevi Sorsa" mallista ehtaa retroa kaulaan, vet jalkaan
    legendaariset "Adidaksen putket", tai parimetriset mintunvihret suurpuikkarit......
    kuin kaivaa 70-luvun autenttinen ruukku kehiin ja kyttn.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #78
    Itse katellut tllst "jenkkimuotia" kun silm jo kyllstynyt noihin tavanomaisiin avopottiin. Aluksi nytti ihan naurettavalta... mut aika siistihn se on Bell Rogue siis

    http://www.motorcycle-superstore.com...l-rogue-helmet

    Mutta ei lydy euroopasta mistn... ei viitti ihan jenkeist tilata kun tullitkin. Luulis ett tulis eurooppaankin jossain vaiheessa.
    .
  19. #79
    Lainaa keski-in kriisi kirjoitti Katso viesti
    tmmist uusiomopoilijaa kyll ihmetytt miten vhn on tarjolla yksinkertaisen tyylikkit kypri. Ainoat silm miellyttvt on olleet juuri Biltwellin Gringo S ja Bell Bullitt. Tulisiko mieleen muita vastaavanlaisia, mit mielelln psisi jossain kivijalassa kokeilemaan?
    No aibakin Premier Trophy kannattaa tsekata, lytynee.varmaan mys jostain Suomesta (?).

    Itse en ehtaa retropottaa haluaisi parista syyst:
    - visiirit ei ole tiiviit, ei haittaa lmpimill keleill, mutta alle 10 asteen keleiss kyprn sisll on ikvn kylm pyrre
    - turvallisuus on ehk vhn niin ja nin, ainakin Biltwellin tapauksessa. Bellist lytyy tuloksen Sharpin sibuilta ja kai se ihan oksti oli prjnnyt.

    Hyv taas noissa on usein siro ulkokuoren koko, muotoilu yleens js keveys. Mukavan kevyit ja keveys kuitenkin lis jossain mrin jopa turvallisuutta.
    http://no-zen.weebly.com/
  20. #80
    Onko muuten kuulunut mitn siit potasta, johon piti tulla ne aktiivikuulosuojaimet?
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  21. #81
    Lainaa Tampio kirjoitti Katso viesti
    No aibakin Premier Trophy kannattaa tsekata, lytynee.varmaan mys jostain Suomesta (?).

    Itse en ehtaa retropottaa haluaisi parista syyst:
    - visiirit ei ole tiiviit, ei haittaa lmpimill keleill, mutta alle 10 asteen keleiss kyprn sisll on ikvn kylm pyrre
    - turvallisuus on ehk vhn niin ja nin, ainakin Biltwellin tapauksessa. Bellist lytyy tuloksen Sharpin sibuilta ja kai se ihan oksti oli prjnnyt.

    Hyv taas noissa on usein siro ulkokuoren koko, muotoilu yleens js keveys. Mukavan kevyit ja keveys kuitenkin lis jossain mrin jopa turvallisuutta.
    Nopealla googlettamisella en ainakaan lytnyt Suomesta Trophya?

    Taidan joutua tilaamaan sokkona Biltwelli ulkomailta, Bell Bullittia kvin kokeilemassa mutta ei ollut oman pn mukainen.
  22. #82
  23. #83
    Lainaa keski-in kriisi kirjoitti Katso viesti
    Nopealla googlettamisella en ainakaan lytnyt Suomesta Trophya?

    Taidan joutua tilaamaan sokkona Biltwelli ulkomailta, Bell Bullittia kvin kokeilemassa mutta ei ollut oman pn mukainen.
    Tuo on muuten jnn, itsekin testasin Bullittia ja ei kyll sopinut phn lainkaan ja aika moni muukin nettipalstoilla ihmetellyt jollain tavalla erikoista ruukun muotoa.

    Kandee tsekkaa http://www.urbanrider.co.uk/ hyvi diilej ainakin vlill. Lytyy Biltwelli, Belli, Nexxi, Premieria ja montaa muuta. Toimitukset on nopeita ja palvelu ensiluokkaista.
    http://no-zen.weebly.com/
  24. #84
    Lainaa Tampio kirjoitti Katso viesti
    Tuo on muuten jnn, itsekin testasin Bullittia ja ei kyll sopinut phn lainkaan ja aika moni muukin nettipalstoilla ihmetellyt jollain tavalla erikoista ruukun muotoa.

    Kandee tsekkaa http://www.urbanrider.co.uk/ hyvi diilej ainakin vlill. Lytyy Biltwelli, Belli, Nexxi, Premieria ja montaa muuta. Toimitukset on nopeita ja palvelu ensiluokkaista.
    Tuossa kyln kaupassa on hyllyss M-koon Biltwelli ja kokotaulukon mukaan mun p on just M ja L rajoilla. Kvin kokeilee ja puristi otsasta aika pahasti. Kypr kun on "pallonmuotoinen" ja p ilmeisesti enempi soikio. Valitettavasti heill ei L-kokoa ollut eik herkkn alkanut tilaa kun menekki huonohko. Pitisi uteliaisuutta pst testaa.

    Tuollaista just haaveillut tuohon kaupunkikyttn mutta toistaiseksi saa olla. Pitis se L-koko pst testaa onko se millainen kytnnss. Jnn sinns ett nykyinen kypr on kanssa hyvin pyre ja se ei puristele otsasta(Shark RAW)
    BMW R80RT Cafe Racer
  25. #85
    Lainaa Tampio kirjoitti Katso viesti
    No aibakin Premier Trophy kannattaa tsekata, lytynee.varmaan mys jostain Suomesta (?).

    Itse en ehtaa retropottaa haluaisi parista syyst:
    - visiirit ei ole tiiviit, ei haittaa lmpimill keleill, mutta alle 10 asteen keleiss kyprn sisll on ikvn kylm pyrre
    - turvallisuus on ehk vhn niin ja nin, ainakin Biltwellin tapauksessa. Bellist lytyy tuloksen Sharpin sibuilta ja kai se ihan oksti oli prjnnyt.

    Hyv taas noissa on usein siro ulkokuoren koko, muotoilu yleens js keveys. Mukavan kevyit ja keveys kuitenkin lis jossain mrin jopa turvallisuutta.
    En ainakaan lytnyt mistn Premieren maahantuojaa? Eli mikn retrokypr ei ole sovitettavissa, vaan pakko tilata ulkomailta? Luulisi tss jo olevan jollekin yritykselle sauma.
  26. #86
    Noviisi tss terve. Ostin just ekan kyprn Shoei GT-air. Muuten tuntuu hyvlt ostokselta, mutta hieman epilytt tuo leukahihna.

    1) Tuntuu hieman kuristavan kurkusta, ja tekee mieli tynt sit lhemms leukaa pois pin kurkulta. Onko muilla samoja ongelmia, vai olenko nyt vain vainoharhainen tottumattomuuttani?

    2) Nuo leukahihnan pehmusteet eivt nyt ulottuvan koko hihnan yli, vaan juuri tuohon kaulan kohdalle j paljas hihna himan kuristamaan. Tokihan tuo pehmenee jos kytt jotain buffia kaulan ymprill. Yltk kypriss yleens nuo pehmusteet koko hihnan alle, vai vain osittain?

    3) Onko yliptns tavallista ett kyprn hihna hieman ahdistaa kaulan ymprill? Onko helppoa vaihtaa kyprn D-rengas mallinen kiristysratkaisu? Voisiko D-rengas olla hieman pehmempi kaulalle?
  27. #87
    Varmaan olet koittanut st sit aavistuksen lysemmlle? Muistan joskus kokeilleeni jotain rukkua ja sin mys tuli hihna kurkulle. Ei sen ehk pid kovasti kurkkua kyll puristaa, mutta paremmin se ehk pit potan pss. Niin, onko vaiko eik...
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  28. #88
    En tied kuinka oikeaoppisesti on, mutta itellni remmi siten ett mahtuu pari sormea vliin. Hihnan pehmusteet ei ihan taida toisiinsa ylett.
    Suzuki GSF 1200s Bandit vm.2002
    "Ethn s autoakaan joka ajon jlkeen jynss!"
  29. #89
    Lainaa Pontus kirjoitti Katso viesti
    En tied kuinka oikeaoppisesti on, mutta itellni remmi siten ett mahtuu pari sormea vliin. Hihnan pehmusteet ei ihan taida toisiinsa ylett.
    Schubertissa pehmusteet ylett oikein hyvin toistensa plle ja niiss on tarranauhat, ett ekana laitetaan pehmusteet leuan alle ja sitten vasta remmi.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  30.  
  31. #90
Sivu: 3 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ViimeinenViimeinen