Katso nestykset tulokset: Kyttk mainnonestoa (Adblock tms)

nestjt
149. Et voi nest tss kyselyss
  • En kyt koskaan

    34 22,82%
  • En kyt tll sivustolla

    44 29,53%
  • Kytn aina

    71 47,65%
Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12
Tulokset 31:st 49:een 49:sta
  1. #31
    Ublock aina pll.

    Lisksi Trafin tietokannassa ja vesttietojrjestelmss tietojenluovutuskielto. Ei pirise turhaan puhelin, ei tyty postilaatikko eik tule jonnin joutavaa shkpostia.

    Ja mik parasta, niin todennkisyys lomareissun aikaiseen asuntomurtoon pienenee ratkaisevasti.
  2. #32
    aina, mys luurissa (adguard - VPN palomuuri ja rapasihti), pysyy sonta poissa.

    tulee oikee tavara nopeesti ilman kaistankuluttajaa, ja saa mit tilaa, eli siistin infon.
    Viimeksi muokannut: Ludwig; 11.03.2017 klo 20:53.
    Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen 990 adve
  3. #33
    Kytn omistamassani laitteissa. Tykoneessa en.
    Suzuki RF600R 1996 & Suzuki RF600R 1994
  4. #34
    Kytn ja en kyt.. Pytkoneissa kytss. Knnyss ei

    Hersi mielenkiinto paljonko tn foorumin kulut on?

    Normaalisti tommonen suurtaulu banneri maksaa sen 300-30000/kk riippuen sivusta.
    Kun taas tmmnen foorumi maksaa vuodessa noin 100 huippu hostauksella.. Ja ilmaseksikin saa.

    Tossa kun nuo mp-tuen sivut vkersin uusiks niin mietein nit samoja asioita.. Foorumin saa pystyyn vartissa, mutta kukaan ei jaksa olla sensuroimassa yhdistyksen johtajaan kohdistuvaa kritiikki

    Mainosmyynnin kanssa tein saman tempun. Eli niit ei sivuilla pyri. Vaikka nuo yhteistykumppanit kovasti haluiskin. Laitetaan mielummin sitten maililla menemn ne tarjoukset..

    Jotenkin siis pdyttiin tulokseen ett noudatetaan yhdistyksen alkuperist ideaa ja tehdn tt harrastajille eik mainostajille. Tarkoitus kun ei ole tehd rahaa. Vaan tarjota mahdollisuus harrastaa kohtuu rahalla. Tst syyst nuo 75yllpitokulut maksetaan ratapivien ylijmst..

    Toki yhdistysten toiminta eroaa toisistaan. Siin kun tuki keskittyy pelkstn rataajoon niin org tarjoaa mys tavalliselle katumotoristille enemmn.

    T ei liittynyt mihinkn, mutta oli tyls tss aamurkill
    Sukiwii Gsx-r k4 1000
    Yamaha yz250f
    Menossa mukana:
    www.konetalovainikka.fi
    pjp-motorsport.com palveleva mp-huolto Helsingiss

    MP-Tuki ratavastaava.
    kaikki kysymykset ym jussi (at) mp-tuki.com
    www.mp-tuki.com
  5. #35
    Lainaa 2slow4motion kirjoitti Katso viesti
    Hersi mielenkiinto paljonko tn foorumin kulut on?
    Yhdistyksen jsenyyden maksaneena voi tutustua budjettiin ja tilinptksiin tuolla ry:n sisisell osiolla.
  6. #36
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Yhdistyksen jsenyyden maksaneena voi tutustua budjettiin ja tilinptksiin tuolla ry:n sisisell osiolla.
    Eip sielt lydy kuin nuo yleiset diipadaapat.
    Sukiwii Gsx-r k4 1000
    Yamaha yz250f
    Menossa mukana:
    www.konetalovainikka.fi
    pjp-motorsport.com palveleva mp-huolto Helsingiss

    MP-Tuki ratavastaava.
    kaikki kysymykset ym jussi (at) mp-tuki.com
    www.mp-tuki.com
  7. #37
    Lainaa 2slow4motion kirjoitti Katso viesti
    Eip sielt lydy kuin nuo yleiset diipadaapat.
    Viesti otsikolla Motorg ry budjettiesitys 2017 pit sislln pdf:n, jossa on mielestni ihan kohtuullisen yksityiskohtaisesti eritelty palvelin- ja tietoliikennemaksut, ohjelmistokustannukset ja mys odotetut mainostuotot. Etk sattunut tuota lytmn, vai kuinka yksityiskohtaisen tiedon haluat? Tarkemmista tiedoista voinee kysell puheenjohtajalta tai hallitukselta, joskaan en tied kuinka julkisia tai salassapidettvi nuo tiedot ovat.
  8. #38
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Viesti otsikolla Motorg ry budjettiesitys 2017 pit sislln pdf:n, jossa on mielestni ihan kohtuullisen yksityiskohtaisesti eritelty palvelin- ja tietoliikennemaksut, ohjelmistokustannukset ja mys odotetut mainostuotot. Etk sattunut tuota lytmn, vai kuinka yksityiskohtaisen tiedon haluat? Tarkemmista tiedoista voinee kysell puheenjohtajalta tai hallitukselta, joskaan en tied kuinka julkisia tai salassapidettvi nuo tiedot ovat.
    Tm hieman eksyy aiheesta, mutta tss kohtaa lienee paikallaan kuitenkin todeta budjettimme ja tilinptksen (tulos ja tase) olevan luonnollisesti yhdistyksen jsenille saatavissa olevaa tietoa.
    Mainostuotot ovat yksi merkittv tulonlhde kokonaisuudessa, johon kuuluu foorumi, ratapivt, koulutus, tapahtumat, yhteistykumppanuudet, tuotemyynti jne jne. Kokonaisuudessa ei siis ole sen hedelmllisemp vertailla rinna foorumin kustannuksia mainosmyynnin kanssa kuin vaikkapa koulutuksen. Budjetti rakennetaan kokonaisuutena.
    Yhdistysasioissa kyt shkpostia tiggeri (at) moottoripyora.org, kiitos.

    --me mutkan jlkeen kymme mutkaan vain huomataksemme, ett olipas ihan v***n kivaa!--
  9. #39
    Ihmettelen suuresti motorg:in haluttomuutta list verkkokauppaan mahdollisuus maksaa adblockkerin kytst jos joku nin haluaa toimia. Itse maksaisin hyvin mielellni sen mit motorg menett adblockkerini kytst, koska epilen vahvasti ett summa ei ole kovinkaan suuri.

    Fakta on kuitenkin se, ett adblockkeria kytetn ja sit tullaan kyttmn aina. Itsellni on adblockkerin lisksi viel ghostery estmss seuranta-, mainos- ja analystiikkaohjelmia toimimasta. Kyse ei kuitenkaan ole vain siit, ett sivustot latautuisivat hitaasti, tai ett mainokset vievt tilaa ruudulta, vaan se yksinkertainen fakta ett mainostajat tietvt sinusta enemmn kuin oma itisi, jos annat heidn tiet. Itse en anna, joten adblockkeri ja ghostery on ja pysyy pll.

    motorg seuranta.jpg

    Yllolevasta kuvasta:
    Leiki:
    Data Collected:
    Anonymous (Cookie Data )

    Data Sharing:
    Undisclosed

    Data Retention:
    Undisclosed


    Adform:

    Data Collected:
    Anonymous (Ad Views, Analytics, Browser Information, Cookie Data , Hardware/Software Type, Interaction Data , Page Views )
    Pseudonymous (IP Address (EU PII), Location Based Data)
    PII (Login)

    Data Sharing:
    Data is shared with 3rd parties (specifics undisclosed).

    Data Retention:
    Undisclosed

    PubMatic

    Data Collected:
    Anonymous (Analytics, Browser Information, Cookie Data , Date/Time, Demographic Data)
    Pseudonymous (IP Address (EU PII), Location Based Data, Clickstream Data, Device ID (EU PII))
    PII (Name , Address, Phone Number, Email Address, PII Collected via 3rd Parties, Login, EU- Unique Device ID )

    Data Sharing:
    Aggregate data is shared with 3rd parties., Anonymous data is shared with 3rd parties., PII data is shared with 3rd parties., Data is shared with 3rd parties (specifics undisclosed).

    Data Retention:
    As long as necessary to fulfill a business need or as required by law.


    Ja tuossa on vasta mainostajat... teink pointtini selvksi?
    Hullu saatan olla, mutta tyhmks l hauku!
  10. #40
    Jep, ja varmaan tiesitkin, ett ghostery myy datasi eteenpin, kts. business model https://en.wikipedia.org/wiki/Ghostery
    http://www.juvander.fi/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R-KTM 690 SMC R-BMW R1200GSA
  11. #41
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Jep, ja varmaan tiesitkin, ett ghostery myy datasi eteenpin, kts. business model https://en.wikipedia.org/wiki/Ghostery
    Vain jos Ghosterylle antaa luvan. Ghostery on avoin tss suhteessa ja antaa mahdollisuuden poistaa seuranta omasta ohjelmastaan.
    Hullu saatan olla, mutta tyhmks l hauku!
  12. #42
    Mys Adblock plus on kaupallinen toteutus ja tietyin ehdoin psee whitelistille, mutta ei suoraan rahalla. ublock origin avoimena ja kevyempn on parempi vaihtoehto.
  13. #43
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Viesti otsikolla Motorg ry budjettiesitys 2017 pit sislln pdf:n, jossa on mielestni ihan kohtuullisen yksityiskohtaisesti eritelty palvelin- ja tietoliikennemaksut, ohjelmistokustannukset ja mys odotetut mainostuotot. Etk sattunut tuota lytmn, vai kuinka yksityiskohtaisen tiedon haluat? Tarkemmista tiedoista voinee kysell puheenjohtajalta tai hallitukselta, joskaan en tied kuinka julkisia tai salassapidettvi nuo tiedot ovat.

    Ka en jaksanut rullata tarpeeks alas.. Mut joo lytyi.. Nyt on ulkopuolisena ihan pakko sanoa ett teill on keskisuuren pk yrityksen kulut tss yllpidossa.. Suosittelen vahvasti tutkimaan muita vaihtoehtoja.
    8600 on lyttmsti rahaa.. Ei muuten mut esim mulla leiptyn jauhettava firma pyrii nebulalla alle 300/kk ja takaan ett liikennett ja tilaa on perkeleesti enemmn.. Eli joko teill on ihan kakat sopimukset.. Tai sitten noihin on piilotettu vlistveto kuluja.. Esim jonkun palkkoja tai muuta..

    Hostaus kun maksaa nykypivn ei juuri mitn..

    Ei siis pahalla vaan ihan vinkkin.. 5miljoonan liikevaihtoa vntvn nettikaupan kaikki vuosikulut on 1000.

    Kun ens kerralla teette jotain nii laittakaa viesti.. Voin neuvoa ja kertoa mit kannattaa ja mit ei tehd..

    Kiitos ja anteeks
    Sukiwii Gsx-r k4 1000
    Yamaha yz250f
    Menossa mukana:
    www.konetalovainikka.fi
    pjp-motorsport.com palveleva mp-huolto Helsingiss

    MP-Tuki ratavastaava.
    kaikki kysymykset ym jussi (at) mp-tuki.com
    www.mp-tuki.com
  14. #44
    Motorg ry:n hallituksen jsen; sivusto- ja kehitysvastaava massajaska:n avatar
    Pyllpitj
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jsen
    Lainaa 2slow4motion kirjoitti Katso viesti
    8600 on lyttmsti rahaa..
    Onhan se rahaa. Budjetissa on eroteltuna eri osiot mihin tuota rahasummaa on osoitettu. Hostingkulut ovat tuosta vain osa.

    Lainaa 2slow4motion kirjoitti Katso viesti
    Ei muuten mut esim mulla leiptyn jauhettava firma pyrii nebulalla alle 300/kk ja takaan ett liikennett ja tilaa on perkeleesti enemmn.. Eli joko teill on ihan kakat sopimukset.. Tai sitten noihin on piilotettu vlistveto kuluja.. Esim jonkun palkkoja tai muuta..
    Voimme jatkaa keskustelua budjetista ja mit kaikkea eri summiin sisltyy vaikka tll: Motorg ry budjettiesitys 2017.

    Lainaa 2slow4motion kirjoitti Katso viesti
    Kun ens kerralla teette jotain nii laittakaa viesti.. Voin neuvoa ja kertoa mit kannattaa ja mit ei tehd..
    Jos tietoteknist osaamista, virtaa ja innostusta riitt, niin pysy kuulolla. Koitan kehitt kuvioita miss saisimme kanavoitua jsenistn intoa tehd talkootyt yhdistyksen eteen johonkin tuottavaan mys tietoteknisell saralla.

    Nihin yltason organisointihommiin on mys mahdollista hakea aina syksyisin yhdistyksen syyskokouksessa jossa hallitukseen valitaan jseni erovuoroisten tilalle...
    Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetn, musta (2016 -> )
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)

    Sivustoa koskevissa asioissa ota yhteytt osoitteeseen yllapito@moottoripyora.org
  15. #45



    Ullatus! Nyt meni puhelimessakin estot plle.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  16. #46
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti



    Ullatus! Nyt meni puhelimessakin estot plle.
    Juu, tt pashaa tunki tllkin eilen sek kannettavalla ett puhelimella
    Yamaha MT-01 vm.2008

    Ex: Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  17. #47
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Juu, tt pashaa tunki tllkin eilen sek kannettavalla ett puhelimella
    Kumma juttu, ett mainokset jossain alan lehdess ovat yleens hydyllisi ja kiinnostavia, mutta 20 vuodessa ei olla onnistuttu missn tekemn www-mainoksille formaattia, joka ei rsyttisi ja joista olisi jopa hytykin.

    Paperilehdess on ainakin se, ett mainokset voi lukea, kun huvittaa. Voi lukea jutun ensin, hyppi vaikka koko sivun mainoksen yli, ja jokin toinen kerta plaraillessa taas tutkia tarkkaan mainokset kymmenine tarjouksineen ja yksityiskohtineen. Ja mainokset esimerkiksi auto- tai moottoripyrlehdess ovat posin auto- ja moottoripyraiheisia. Lisksi mainokset pysyvt samoina eivtk vaihdu joka kerta, kun avaa lehden uudelleen. Niist tulee tavallaan sislt lehteen.

    Netiss taas nkyy mainostajalta vain jokin yksittinen kampanjan mainosbanneri, josta ei tied hittojakaan, ett mist on kyse, ja lisksi mainoksia koitetaan tunkea naamalle silloin, kun kiinnostaisi lukea itse asiasta. Lisksi mainokset on usein animoitu ja ne yrittvt ottaa sivulta tilaa itselleen: vhn sama kuin lehti aina satunnaisesti lvhtisi tietylle aukeamalle, jolla on mainoksia, vaikka yritt lukea sit ihan muualta. Ja ne vaihtuvat jopa joka sivunlatauksella.

    Toisaalta lukeminen keskittyy nettilehtiin ja netin foorumeihin, joten olisi jopa ihan kiva, jos jonkinlaisia mainoksia.

    Nykyiset foorumisoftat ovat jrjestn aika paskoja ja jos joskus perustan foorumin, niin aloitan kirjoittamalla oman softan. Tekisin sinne ehk sellaisen mainostuen, ett mainostajat voivat postata rahaa vastaan mainosviestej ketjuihin. Mainostilaa voisi myyd parissa, kolmessa eri koossa, joiden tulisi olla viestien muotoisia, eli vaaka- ja pystysuuntaisia suorakaiteita siten, ett ne eivt riko viestiketjun muotoa. Mainostajan nimi toki lhettj-kenttn, ett kaikki tietvt, kenen mainoksesta on kyse. Ja ne mainokset sitten pysyisivt siell loppuun asti ihan vaan referenssin, mit nyt vaikka mainosajan jlkeen ne voisi nytt vaikka mustavalkoisena vanhentumisen merkiksi. Minusta on mukavaa lukea vaikkapa 80-90-lukujen Mikrobitin mainoksia, jos joskus sattuu vanha lehti kouraan.
    Nykyinen: Honda XL1000V Varadero -99
    Entinen: Honda VT1100C2
  18. #48
    Motorg ry:n hallituksen varajsen, mainosmyynti- ja jsenetuvastaava Rane77:n avatar
    Liittyi Mar 2015
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti



    Ullatus! Nyt meni puhelimessakin estot plle.
    Ko. "mainos" on poistettu. Ei pits haitata en.
    Koitan pit silmt auki ja saada moiset virheet pois nopeasti.
    rane77(t)moottoripyora.org
  19.  
  20. #49
    Kuuluu aiheeseen, vaikkei ihan osukkaan.
    Tm on ollut itsell kytss himassa yhdell raspberry piill: https://pi-hole.net/
    ja toimii moitteetta. (jylltys, ainut miss on ongelmia ollut on ruutu, josta vaimo haluaa aina katsella jotain turhuutta, mutta sekin jo toimii).
    Eli tehdn tuo addblokkaus jo verkossa - ei selaimella
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport
Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12