Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Moro pirkanmaan alueen motoristit!

    Päivät ovat pidentyneet mukavasti ja aurinko lämmittää.
    Ajatukset alkavat olemaan jo tulevassa kaudessa. Pyörä on vielä talviteloilla, huollettu tosin, mutta tallissa vielä. Mutta eiköhän loppukuusta jo pääse sen kotiin hakemaan.

    Mitäs suunnitelmia porukalla ensi kesäksi?
    Ratapäivät? - tulevat myyntiin keväällä.

    Imatra 2017 .org reissu? - eiköhänsekin kohta myyntiin tule.

    Pirkanmaan alueen letkat?

    Mustanlahden tiistaikahvit?

    Munkkitornille näkökahville?

    Mitäs muuta pirkanmaalla ens kesänä?
    Voitasko kerätä tähän ketjuun tän alueen tapahtumia/asioita joita ens kesänä voitais touhuta?

    Jos teillä tulee kysyttävää Motorg ry:n toiminnasta, niin tulkaa nykiin hihasta. Tai jotain mitä haluatte hallitukselle tiedoksi.

    P.s. yhdistyksen jäsenille muistutukseksi!

    25.3.2017 Motorg ry:n kevätkokous on tampereella!
    Muistakaa käydä ilmottautumassa ajoissa, kun kerrankin matka ei ole pitkä.
    rane77(ät)moottoripyora.org
  2. #2
    Ratapäivät?
    Kyllä

    Imatra 2017 .org reissu?
    Omatoimimatka, ehkä, majoitus Lpr

    Pirkanmaan alueen letkat?
    Ei

    Mustanlahden tiistait?
    Joskus

    Munkkitornille näkökahville?
    Ehkä


    25.3.2017 Motorg ry:n kevätkokous on tampereella!
    Päitsi MM-osakilpailuna samaan aikaan, sinne.
    KL Service kx250x -23
  3. #3
    Lainaa Rane77 kirjoitti Katso viesti
    Mitäs muuta pirkanmaalla ens kesänä?
    Olin viime kesän lopulla mukana Vetomies -yrityksen enduroon tutustumispäivässä, josta joku ilmoitteli täällä foorumilla etukäteen. Järjestely oli hyvin hoidettu, oma/vuokrapyörä ja omat/vuokratut varusteet.

    Tapahtuma järjestettiin osoitteessa Kakkurintie 1, Ylöjärvi. Mäntymetsässä olevat ajoreitit näkee vaikka Googlen karttapalvelussa.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  4. #4
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    Olin viime kesän lopulla mukana Vetomies -yrityksen enduroon tutustumispäivässä, josta joku ilmoitteli täällä foorumilla etukäteen. Järjestely oli hyvin hoidettu, oma/vuokrapyörä ja omat/vuokratut varusteet.

    Tapahtuma järjestettiin osoitteessa Kakkurintie 1, Ylöjärvi. Mäntymetsässä olevat ajoreitit näkee vaikka Googlen karttapalvelussa.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...farit-3-9-2016

    Juuri olin tulossa kirjoittamaan että vedetäänkö kesällä uusiksi?


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  5. #5
    Juuri olin tulossa kirjoittamaan että vedetäänkö kesällä uusiksi?
    Voisin myöskin olla kiinnostunut mikäli vain aikataulut natsaa.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  6. #6
    Viime kesänä vedin muutaman tikkariletkan ja se oli mukavaa hommaa. Mutta kyllähän kuka tahansa innokas voi suunnitella reitin, laittaa foorumille speksit ja lähteä veturiksi, eikös vaan? Lähtijöitä näytti olevan kyllä, kun joku vaan tekee aloitteen.
    Itse en osaa vielä tässä kohtaa sanoa, miten omien ajeluiden käy. Ikävä hermosärky saattaa estää ajelut kokonaan, mutta se selviää varmasti vasta, kun pääsen kokeilemaan ajamista. Eli älkää laskeko ainakaan mun varaani, joku muukin voi ottaa kopin asiasta.

    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  7. #7
    Viime kesä jäi vähän vähille org. ajeluista, työ ja muiden juttujen vuoksi, mutta eiköhän tänä kesänä vois aktivoitua, kun on 'uusi' mopo alla. Nyt kun pyörä vaihtui paremmin sorallekin sopivaan, niin vois ottaa ohjelmaan soraosuuksiakin, jos jotakuta kiinnostaa lähteä matkaan.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  8. #8
    ..soralle, soralle!! Hiekkatiet, pienemmätkin, kiinnostaa! Olisi kiva jos olisi joskus seuraa niille reissuille. Kurapyöräfoorumin Tampereen seudun kimppa-ajelut -lankaa kannattaa myös seurata!! Nappis eteen ja menoksi!
    Husqvarna 701LR
  9. #9
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Voisin myöskin olla kiinnostunut mikäli vain aikataulut natsaa.
    Informoidaan sitten täällä kun alkaa hahmottumaan. Varmaan syksylle taas menisi.


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  10. #10
    ..soralle, soralle!! Hiekkatiet, pienemmätkin, kiinnostaa! Olisi kiva jos olisi joskus seuraa niille reissuille. Kurapyöräfoorumin Tampereen seudun kimppa-ajelut -lankaa kannattaa myös seurata!! Nappis eteen ja menoksi!
    Tämä voisi sopia itsellekkin kunhan uusi kalusto joskus keveemmällä saapuu.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  11. #11
    Lainaa Tirli kirjoitti Katso viesti
    Viime kesänä vedin muutaman tikkariletkan ja se oli mukavaa hommaa. Mutta kyllähän kuka tahansa innokas voi suunnitella reitin, laittaa foorumille speksit ja lähteä veturiksi, eikös vaan? Lähtijöitä näytti olevan kyllä, kun joku vaan tekee aloitteen.
    Itse en osaa vielä tässä kohtaa sanoa, miten omien ajeluiden käy. Ikävä hermosärky saattaa estää ajelut kokonaan, mutta se selviää varmasti vasta, kun pääsen kokeilemaan ajamista. Eli älkää laskeko ainakaan mun varaani, joku muukin voi ottaa kopin asiasta.

    Koitin minäkin viime kesän aikana letkaa saada aikaiseksi, ajatuksena poiketa Keppana kellarille Tammelan Liesjärvelle.
    Jospa sen tänä kesänä onnistuisin toteuttamaan ...

    http://www.keppana.com/
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  12.  
  13. #12
    Aina valmis tikkariletkaat. Pitää tässä vähän hioa talven ruosteita pois