Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Ei ole ensisijaisesti moottoripyöriin keskittyvä, koska tuohan on mobilistien tapahtuma. On sieltä silti yksi kaveri moottoripyörän hommannut, ja itsekin meinasin kesäheikistä hairahtua ostamaan moottoripyörän moottorin vuosimallia 1919.

    Eli ehkä suuntaan sunnuntaina messukeskukseen Talviheikkiin etsimään moottoripyöräkamaa ja sinnehän on kaikki vanhemmista moottoriajoneuvoista kiinnostuneet tervetulleita. Maksaisko vitosen sisään, vaikka voihan se hiukan enemmänkin kustantaa (sen seitsemän euroa ;) )
    niin on että näin on
  2. #2
    hyvä tärppi, kiitos - pitää mennä
  3. #3
    kait sitä vois mennä messumakkaran syömään
    ZZR1400
  4. #4
    Asiahan ei minulle kuulu, mutta tämä tapahtuma on ilmeisesti Turussa ? Että ei kannata mennä kaikkien Suomen Messukeskusten ovien taakse jonottamaan.
  5. #5
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Asiahan ei minulle kuulu, mutta tämä tapahtuma on ilmeisesti Turussa ? Että ei kannata mennä kaikkien Suomen Messukeskusten ovien taakse jonottamaan.
    Varmaan hiukan rajaa aluetta kun on postattu lounais-suomen aluefoorumille
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #6
    Kyllä tarkempien koordinaattien laittaminen olisi ihan fiksua. Lounais-Suomestakin löytyy varmaan useampi messukeskukseksi kutsuttu lato.
    Suzuki V-Strom 1050XT
  7. #7
    Lainaa Juha v kirjoitti Katso viesti
    Kyllä tarkempien koordinaattien laittaminen olisi ihan fiksua. Lounais-Suomestakin löytyy varmaan useampi messukeskukseksi kutsuttu lato.
    Totta tuokin vaikka google ei tarjoa kuin turkua talviheikissä.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #8
    Lainaa juha v kirjoitti Katso viesti
    kyllä tarkempien koordinaattien laittaminen olisi ihan fiksua. Lounais-suomestakin löytyy varmaan useampi messukeskukseksi kutsuttu lato.
    60°27′15″n, 22°11′4″e
    niin on että näin on
  9. #9
    Minä olen kyllä sen verran yksinkertainen, että kirjoitan vain Googleen Talviheikki.
    Ei tulisi kyllä mieleen lähteä reisuun ilman taustatietoja. Taustatietoja voisi olla vielä, vaikka aikataulu ja hinta.

    http://lmgtfy.com/?q=Talviheikki
    BMW R 35
    BMW R 1100RS
  10.  
  11. #10
    Joo, Turun messukeskuksessahan tämä Talviheikki tapahtuma on (klo 8-15), ja vielä on jopa tovi aikaa sinne kulkunsa suunnata. Itse en kuulu mitenkään järjestävään tahoon, kunhan vaan halusin antaa vinkin ja jutustella.

    Tosiaan tarkoitus oli vain herätellä mielenkiintoa tapahtumasta, ei antaa kovia faktoja (kun en varsinaisesti tapahtumat-osioon ymmärtänyt kirjoittavani). Oletin ja oletan, että koska googlettaminen on jokaiselle lähes selviö, eikä vaadia suurempaa ponnistusta, niin tällainen kahvipöytätyyppinen keskustelunavaus sallittaisiin (kansainvälisillä foorumeilla taitaa olla käytössä sellainen nenäkäs lyhennekin kuin UTFSE). Toki tuo hakukonejuttu pätee minuunkin ja olisin voinut kopioida ja liittää tapahtuman tiedot juttuun. No, tämä kun oli mun eka postaus täällä, niin meniskö homma vaikka sillä lailla villasella vielä
    niin on että näin on