Powercommanderin kotisivuilta löytyy vitos mallin sivulta jonkinlainen lista eroavaisuuksista. Omaa kokemusta ei kyseisestä laitteesta ole.
http://www.powercommander.com/powerc...mmander_v.aspx
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Mitä mopoo oot säätämässä? Aika monen mopon omaa ecua pystyy nykysin säätämään suoraan niin ei tartte asennella ylimääräsiä huijauspurkkeja.
Superbike #7
http://www.woolichracing.com/product...x#productTable
Unohda commander ja säädätä vakioecu. Säästyy rahaa ja saat huomattavasti paremman säädettävyyden. Esim. pk-seudulla ainakin Samin autopaja, elikkäs Vittaniemi säätää woolichin softalla, mutta löytyy varmasti muitakin.
Superbike #7
Ja oma ECU säätämällä tulee parempi
jos säätäjä osaa asiansa kuten esim sami
kuin jollain lisä purkeilla
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
Tämä on taivahan tosi.
Lisäpurkkien ongelma on siinä, että niillä ei päästä muokkaamaan ECU:n säätöarvoja vaan pelkästään ECU:lta polttoainesuuttimille tai sytytykselle lähtevää signaalia. Huijauspurkki taasen ei voi tietää, että millä kartalla ECU on milläkin hetkellä vaan muokkaa signaalia aina samalla, ennalta määrätyllä tavalla (yleensä pelkän kierrosluvun ja kaasunasennon mukaan.)
Oman ECU:n säädöllä sen sijaan päästään muokkaamaan suoraan niitä samoja säätöparametrejä, joilla tehtaallakin mopo säädetään.
Superbike #7
http://www.woolichracing.com/product...x#productTable
Kun klikkaa vuosimallia niin saa hinnatkin esille.
Käytännössä minimissään tarttee .bin -filun 100$, mutta halutessaan on mahdollista ostaa itelle kaikki vermeet (469$), jolloin pääsee itekin ropaamaan ECUa.
Mut bin-filu + säätö jollain osaavalla pajalla on varmaan luokkaa 300-500€ yhteensä.
Superbike #7