Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 108:sta
  1. #61
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa nieppi kirjoitti Katso viesti
    Kyllä ja siitä niitä kiksejä todellakin tulee. Tässäpä kuva Lahden pprätkämessuilta -99


    Ja ennenku rupesin ajaa ympyrää ni hain kiksejä saharasta


    Nykyään kun ajelee duunimatkaa kirkkonummi - Tampere väliä niin ne kiksit pitää koittaa ottaa siinä matkalla

    Huikeeta!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #62
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Kyl. Pitäisköhän tehdä takapihalle tynnyri.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  3. #63
    Letka-ajelua en ole kokeillut, mutta epäilen, että voisi mennä hermot, koska ne meinaa mennä jo yhden kaverin kanssa ajellessa. Ei voi pitää omaa aikataulua. Jollain on kypärä nopeammin päässä kuin toisella ja joutuu odottamaan. Jos haluaa ajaa porukalla, niin ajaa sitten linja-autolla.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4. #64
    Ihan yleisellä tasolla, se on loputtoman ahneuden ongelma ja kun makuun pääsee.

    Joskus pystyy ennakoimaan ja suuntaamaan.

    Laatua, herkistelyä ja sävyjä pelkän määrän sijaan on välillä parempi tai sitten oon tulossa vanhaks etuajassa.

    Skyn mainitsema reissufiilis on hyvä esimerkki.
  5. #65
    Yllättävän paljon ollut vastauksia samoilla linjoilla allekirjoittaneen mielen kanssa. Eli kiireetöntä etenemistä ja kovemmat adrenaliinit haetaan muualta. Minä kun nelikymppisenä hankin pyörän, niin otin asenteeksi, että tässä lajissa ajelen nautiskellen "maisemia katsellen". Reissuillakin pidän lähes poikkeuksetta vähintään parin päivän pysähdyksiä ja lomailen. Omalla kohdalla kunnon adrenaliit tulee moottorikelkkailun puolelta. Tietäjät ymmärtää millaista pätkäkelkkailu on. Siinä on omat jännityksensä.
  6. #66
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mua viehättää sellanen retkeilyfiilis. On karsittu kaikki turha. Prätkällä voi vähän niinkuin päättää itse sen paikkansa mssä sitten onkaan. Auto on kömpelö ja suojaisa, prätkällä tuntee ittensä, vähän niinkuin rinkka selässä jossain tunturin kupeessa.
    Ääni tälle ja Niepille! Päällystetyt tiet ovat vaihtumassa päällystämättömiin ja näin noviisina siinä on pienissä vauhdeissakin jo tosi jännää välillä .
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  7. #67
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marza kirjoitti Katso viesti
    Päällystetyt tiet ovat vaihtumassa päällystämättömiin ja näin noviisina siinä on pienissä vauhdeissakin jo tosi jännää välillä .
    Niin. Muutaman kesän jälkeen 640 Adventuren kyyti ei enää tarjoa säväreitä, syksyllä ei napannut enää ollenkaan. Oon miettinyt, että pitäiskö vaihtaa 950 Superenskaan. Siinä sitten taas oltaisiin saman ongelman ääressä kuin sporttipyörillä, eli nopeudet rupeaisi olemaan naurettavaa luokkaa. Enkä usko, että se oikeasti ratkaisisi mitään.

    Olen kolunnut prätkällä koko Euroopan ja pisimmällä oltiin Uudessa-Seelannissa. Oon ajanut mutkatietä polvi tontissa, moottoritietä ghostrider-tyyliin, hypännyt Ballaugh Bridgeltä, tutkinut metsäteitä rauhakseen teltta ritsillä ja upotellut pyöriä suohon. Henkilökohtainen huippunopeus on noin 340 km/h. Olen ajanut enskaa, crossia, RR:ää, mopoendurancea, minicrossia ja kokeillut trialiakin. Mulla on nurkissa pyörimässä yksi uusi minisupermoto, jolla en ole radalla ajanut koskaan. Ei ole napannut, se on tainnut olla käynnissä kaksi kertaa.

    Pää sanoo, että tartteis vaan pistää vehkeet hetkeksi talliin ja pitää taukoa, mutta kun tässä on 30 vuotta touhuttu, niin vaikeaa senkin hyväksyminen on. Mitä helvettiä mä sitte muka tekisin?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  8. #68
    Rupee Golffaan.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #69
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Tuut kahdelle rr-lupaukselle, Kymikselle ja mulle, mekaanikoks. Samalla moguloit sponssit jiiriin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #70
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lupauksissa on ainakin se hyvä puoli, että jos kuski valittaa, että "pyörä ei kulje, paskat säädöt", niin mekaanikko voi aina näyttää hyvinkin helposti esimerkkiä ajamalla kovempaa.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  11. #71
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Lupauksissa on ainakin se hyvä puoli, että jos kuski valittaa, että "pyörä ei kulje, paskat säädöt", niin mekaanikko voi aina näyttää hyvinkin helposti esimerkkiä ajamalla kovempaa.
    Tässä on kaikki ainekset seppeleihin ja sampanjaan. Vähän niin kuin Mäkinen ja Latvala, joista jälkimmäinen on ollut katollaan aika usein.

    Muuten vinkkilaarini on aika tyhjä, ellet sitten tosissaan hommaa Sons of Anarchy hupparia ja sitä hurleyta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #72
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Lupauksissa on ainakin se hyvä puoli, että jos kuski valittaa, että "pyörä ei kulje, paskat säädöt", niin mekaanikko voi aina näyttää hyvinkin helposti esimerkkiä ajamalla kovempaa.
    Eniten mietityttää kisojen jälkeinen juhlinta, kuka jaksaa pisimpään
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  13. #73
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mun rahat menee kyllä Pesoselle, vaikka oikein itseni viime vkl onnistuin yllättämään heilumalla tuhannen kännissä kellon ympäri. Kynämies teputtaa nukkumaan viimeistään Tv1:n uutisten jälkeen, ja harvemmin itsekään seuraavaa vuorokautta näen (EDIT: tai jos näen, niin en ainakaan muista siitä mitään). Pesonen puolestaan saattaa näyttää siltä, ettei missään enää liiku yhtään mitään, mutta niin se vaan jatkaa fyysistä läsnäoloaan silmät seisoen. Välillä saattaa myös ottaa läheisestä tissistä tukea.

    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  14. #74
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Mun rahat menee kyllä Pesoselle, vaikka oikein itseni viime vkl onnistuin yllättämään heilumalla tuhannen kännissä kellon ympäri. Kynämies teputtaa nukkumaan viimeistään Tv1:n uutisten jälkeen, ja harvemmin itsekään seuraavaa vuorokautta näen (EDIT: tai jos näen, niin en ainakaan muista siitä mitään). Pesonen puolestaan saattaa näyttää siltä, ettei missään enää liiku yhtään mitään, mutta niin se vaan jatkaa fyysistä läsnäoloaan silmät seisoen. Välillä saattaa myös ottaa läheisestä tissistä tukea.
    On kyllä reippaan oloinen kuvassa, kunnon tankilla varustettu höyrystinkin käytössä
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  15. #75
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Mun rahat menee kyllä Pesoselle, vaikka oikein itseni viime vkl onnistuin yllättämään heilumalla tuhannen kännissä kellon ympäri. Kynämies teputtaa nukkumaan viimeistään Tv1:n uutisten jälkeen, ja harvemmin itsekään seuraavaa vuorokautta näen (EDIT: tai jos näen, niin en ainakaan muista siitä mitään). Pesonen puolestaan saattaa näyttää siltä, ettei missään enää liiku yhtään mitään, mutta niin se vaan jatkaa fyysistä läsnäoloaan silmät seisoen. Välillä saattaa myös ottaa läheisestä tissistä tukea.

    Melkein näyttää uwell tankilla mikä minulla...,mut eihän tossa ole tankin yläpuolisia täyttöreikiä..!p.s.4,5 vuotta höyrystellyt.... 15000. € säästynyt muihin harrastuksiin...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  16. #76
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Se oli Tourinki-Markun höyrystin mallia ihan vitusti savua. Se tuossa pyörryttää. Muuten aivan pirteä poika.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #77
    tuomaz-z1000 kirjoitti
    Letka-ajelut, ratapäivät tai huippunopeudet ei oo mulle se juttu. Toki noita on tullut kokeiltua. Radiopuhelimet, musiikin kuuntelu ajossa eikä muutkaan tietotekniset härpäkkeet innosta.

    Mulle se juttu on kun saa olla yksin omassa hiljaisuudessa ja ajella fiiliksen mukaan sinne minne nenä näyttää, ilman ihmeempiä suunnitelmia. Nähdä uusia paikkoja, joissa ei muuten tulis käytyä. Ajella sitä hurua vaan siksi kun se on kivaa.

    Muulloin saa ihan tarpeeksi olla metelissä, huomioida muiden mielipiteitä, sosialiseerata jnejne. Kun nousen pyörän selkään, se on mulle se irtiotto arjesta ja sitä kuuluisaa omaa aikaa jolloin saa ihan luvan kanssa ajatella vain itseään. Puhelinkin on mukana, mutta siihen vastataan tasan sitten kun tekee mieli, eli ei kovin tiuhaan.

    [QaUOTE=Lauri12;6505854]Ratailua en ole kokeillut mutta muuten juuri samat ajatukset itselläkin. [/QUOTE]

    Ääni tälle multakin.
    Rsv1000r factory
  18. #78
    Osta se papatin mitä tehdään ison veden tuolla puolen.
    Sitten vain maaseutureiteille ajelemaan tikkarin mukaan 60-80km/h.
    Aina jännittävää;
    - pysähtyykö tämä ajoissa?
    - taipuuko tää tuohon mutkaan?
    - riittääkö kallistusvara?
    - pääseekö tuosta puimurista/traktorista ohi?
    - kestääkö tää kotiin asti jne.

    Sitten kun taas superpyörällä (VFR1200 tai vastaava) pitää ajaa 200-300 saadakseen samat fiilarit, mikä on kortille aika riskaapelia, ennemmin tai myöhemmin napsahtaa.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  19. #79
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Niin. Muutaman kesän jälkeen 640 Adventuren kyyti ei enää tarjoa säväreitä, ...

    Olen kolunnut prätkällä koko Euroopan ja pisimmällä oltiin Uudessa-Seelannissa....

    Pää sanoo, että tartteis vaan pistää vehkeet hetkeksi talliin ja pitää taukoa, mutta kun tässä on 30 vuotta touhuttu, niin vaikeaa senkin hyväksyminen on. Mitä helvettiä mä sitte muka tekisin?
    Tommosella taustalla ei varmaankaan kannata yrittää pakottaa itteensä amerikan papattimen kuskiksi, ei vaan oo oikea juttu sulle.

    Sanoisin että ei laita mopoa kokonaan syrjään, käy jonkun kerran kesässä päristelee, mutta jotain muuta adrenaliinipitoista harrastusta pitäis löytää. Laskuvarjohyppy, koskimelonta tai kansantanhut tulee ekana mieleen.
    Jos välttämättä pitää olla moottoritoimintaa, niin ehkä jotain tälläistä?

    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  20. #80
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lisää haastetta:

    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  21. #81
    Maiseman vaihtuminen on mulle se juttu. Prätkällä se on toki mukavinta kun siinä ollaan niin "nakuna" luonnon elementteihin nähden, tulee koettua paitsi lämpötilat, mutta myös hajut, kurat ja kosteudet. Tietenkään unohtamatta sitä kallistelua kaarteissa yms. Mutta siis nopeudella ei itselleni ole asiassa silleen juuri mitään merkitystä = lähes samaan nautintoon pääsen jo tuolla autollakin as.vaunu perässä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  22. #82
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kyllähän sitten toi "just ennen kun lähtee lapasesta" on kans koukuttava fiilis. Tulee mieleen vaikka Alastaron nelosmutka kun siihen kallistaa vauhtia (olikohan?) 115 tms. ja asvaltti viistää siinä aika lähellä kroppaa ja naamaa.. Sitten kun on selvää että apeksin jälkeen latu riittää ulkokanttarissa ja pyörä on (sopivasti..) pystyssä..mmässä.. niin kaikki torvet vaan auki ja sataaseittemääkymppiä seinäänpysähtymistä (5 mutka l. laspalmas) kohti koneen mylviessä kropan alla... Phew
    (Edit: eihä se 4. mutka ollu v. vasuri vaa oikeelle...)
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #83
    60km/h Mikkelin kohdalla moottoritiellä. Autot ajoi samaa vauhtia ja taivas oli auki. Salamat piirittivät ja pohkeissa kihelmöi vesipisaroiden iskemät. Siinä oli mieleen jäänyttä jännitystä, jota en välttämättä hae erikseen.
    Nuorempana tuntui ihanalta kun jalkatapeista lähti kurvissa kipinää, enää ei tarvitse. Ajan nykyään vähemmän hupia ja enemmän matkaa jonnekin tai ihan työmatkaa. Mieluummin mopolla kuin autolla koska mopolla olen jo perillä kun hyppään satulaan. Sitten ollaan kunnes ollaan perillä. Moottoripyörän selässä on valppaampi olo kuin autossa ja se valppaus myös jatkuu ajon jälkeen. Kaupunkiliikenteessä mopo on myös kätevämpi kuin auto, niin ajamisen kuin pysäköinnin suhteen. Vielä kun olisi enemmän vaatteita, jotka olisivat turvallisia ja arjessa käytettäviä.
  24. #84
    [/QUOTE]

    The moment, when you realize that everything is Zen!
    .
  25. #85
    Lainaa Aarra kirjoitti Katso viesti
    Mieluummin mopolla kuin autolla koska mopolla olen jo perillä kun hyppään satulaan.
    Just noin. Mä kerran oikee vertailin tuota asiaa http://www.nieppi.com/n/no-kaikkihan-se-nyt-tietaa/
  26. #86
    Aamu,ilta ehkä päiväkin. Pari Kolkyt km mutkatieyä ja joudut himmailee ettei meme päiväsakiolle. Sitten kahvilaan kahville. Aurinko paistaa ja myyjä ihmettelee mitäs hymyilet . Se on siinä mulla.
  27. #87
    Pari kirjoitus virhettä , mutta mieltymykseni tuli varmaankin selväksi
  28. #88
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    The moment, when you realize that everything is Zen![/QUOTE]

    Niin siis tässä on kyseessä aito Budhalaismunkki vapaa-ajallaan?
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  29. #89
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Lupauksissa on ainakin se hyvä puoli, että jos kuski valittaa, että "pyörä ei kulje, paskat säädöt", niin mekaanikko voi aina näyttää hyvinkin helposti esimerkkiä ajamalla kovempaa.
    Beta 300 RR
    Ex - CBR1000RR
  30.  
  31. #90
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Olen kolunnut prätkällä koko Euroopan ja pisimmällä oltiin Uudessa-Seelannissa. Oon ajanut mutkatietä polvi tontissa, moottoritietä ghostrider-tyyliin, hypännyt Ballaugh Bridgeltä, tutkinut metsäteitä rauhakseen teltta ritsillä ja upotellut pyöriä suohon. Henkilökohtainen huippunopeus on noin 340 km/h. Olen ajanut enskaa, crossia, RR:ää, mopoendurancea, minicrossia ja kokeillut trialiakin.
    Jos valitsee tiensä vain sillä perusteella, että sen varrelta pitää jatkuvasti löytyä uusia kicksejä ja säväreitä, tulee valinneeksi hiukan lyhyen tien, jonka päässä odottaa Arthur Schopenhauerin haamu.
    High Stuck Are Wit To
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen