Sivu: 8 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 244:sta
  1. #211
    edelleenkään en pääse kirjautumaan kauppaa vaika kuinka monta kertaan yritän
  2. #212
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jouni-matias nissinen3 kirjoitti Katso viesti
    edelleenkään en pääse kirjautumaan kauppaa vaika kuinka monta kertaan yritän
    Laitatko mulle tarkemmat tiedot ongelmastasi YV:llä
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  3. #213
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jouni-matias nissinen3 kirjoitti Katso viesti
    edelleenkään en pääse kirjautumaan kauppaa vaika kuinka monta kertaan yritän
    Kauppaan täytyy tehdä uudet tunnukset eli foorumin tunnuksilla ei kauppaan pääse. Mikäli tunnukset on tehty, niin suosittelen käyttämään "Unohditko salasanasi?"-toimintoa.
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapäiviä koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  4. #214
    Alastarossa ei melurajoja. Jos sulla on jokin änkkäri kiinni, niin ajamaan vain
    Jes, tattista!
    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä"
    "Tyhmäkin maasta ponnistaa jos tajuaa kysyä"
  5. #215
    Moro,

    Kyselin äsken POP-vakuutuksesta onko kaskovakuutus voimassa ratapäivillä. Kuulemma ei ole moottoriradalla tapahtuvassa harjoittelussa.
    Onko kukaan saanut toisenlaista palautetta POP:sta?
  6. #216
    Lainaa Elbow dragging kirjoitti Katso viesti
    Moro,

    Kyselin äsken POP-vakuutuksesta onko kaskovakuutus voimassa ratapäivillä. Kuulemma ei ole moottoriradalla tapahtuvassa harjoittelussa.
    Onko kukaan saanut toisenlaista palautetta POP:sta?
    Eipä oikeastaan kenenkään kaskot ole siellä voimassa, siis muualla kuin AT2 ja AT3 kursseilla.

    IF taitaa korvata, mutta huomattavasti kovemmalla omavastuulla...
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  7. #217
    Lainaa Elbow dragging kirjoitti Katso viesti
    Moro,

    Kyselin äsken POP-vakuutuksesta onko kaskovakuutus voimassa ratapäivillä. Kuulemma ei ole moottoriradalla tapahtuvassa harjoittelussa.
    Onko kukaan saanut toisenlaista palautetta POP:sta?
    Viime vuonna Pop:n kasko oli voimassa korotetulla omavastuulla, talvella/keväällä taisi ehdot muuttua ja ei ole enää voimassa.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  8. #218
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Eipä oikeastaan kenenkään kaskot ole siellä voimassa, siis muualla kuin AT2 ja AT3 kursseilla.

    IF taitaa korvata, mutta huomattavasti kovemmalla omavastuulla...
    Mäkin kuvittelin, että AT2 olisi ollut kaskonpiirissä, mutta ei näemmä.
  9. #219
    Lainaa Elbow dragging kirjoitti Katso viesti
    Mäkin kuvittelin, että AT2 olisi ollut kaskonpiirissä, mutta ei näemmä.
    Pitäisi olla joka yhtiöllä, tämä on ainaki oma viimeisin tieto?

    Kannattaa kysellä Hannulalta tai Bandit-R:ltä.
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  10. #220
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Eipä oikeastaan kenenkään kaskot ole siellä voimassa, siis muualla kuin AT2 ja AT3 kursseilla.

    IF taitaa korvata, mutta huomattavasti kovemmalla omavastuulla...
    Juuri tässä ymmärryksessä mäki olen ollut viimeiset 10 vuotta. IF on ainoa joka korvaa ratakaadot ryhmästä huolimatta, mutta nelinkertaisella omavastuulla. Mikään muu lafka ei korvaa ratakaatoja, ellei ole EAK:n kouluttajan vetämä ryhmä kyseessä, ja silloinkin (ainakin vuonna 2007) se kaatuminen vaati EAK:n kouluttajan lausunnon vakuutusyhtiölle jotta suostuivat korvaamaan sen kaskosta.
    Everyone dies... today or 50 years from now, what does it matter?
    - Achilles, Troy -
    (my words exactly)
  11. #221
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    En ole käynyt neuvotteluja POPin kanssa enkä tiedä että kukaan muukaan olisi. Mulla ei taida siihen enää natsat riittää, ja ilman neuvotteluja ja todennäköisesti koko ohjatun rataharjoittelun selittämistä nollasta alkaen sieltä ei kyllä-vastausta tulla kuulemaan. Tosin ensin pitäisi joutaa tarkistamaan saalliiko heidän ehdot korvaavuutta radalla millään ehdolla. Jos ei, niin asiaan ei kannata laittaa aikaa.
    1000
  12. #222
    Pidetäänkö muuten jossakin (epä)virallista tilastoa vuosittaisista kaadoista ratapäivillä, millä radalla ja miten monta jne?

    Mitä itse huomasin viime vuonna ratapäivillä millä olin, ni yllättävän paljon kävi kaatoja, osa pahoja, osa tosi harmittomia kellahduksia. Mutta olisi (kiva?) tietää miten noi kaatotilastot elää vuosien varrella...

    Ja ennen kukkahattujen huutelua: Suomessa pidetään virallista tilastoa juhannuksen kuolemistakin, joten jeesustelu pois.
    Everyone dies... today or 50 years from now, what does it matter?
    - Achilles, Troy -
    (my words exactly)
  13. #223
    Alastaron 3 mutka taitaa olla yksi yleisemmistä kaatopaikoista.
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  14. #224
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Pidetäänkö muuten jossakin (epä)virallista tilastoa vuosittaisista kaadoista ratapäivillä, millä radalla ja miten monta jne?

    Mitä itse huomasin viime vuonna ratapäivillä millä olin, ni yllättävän paljon kävi kaatoja, osa pahoja, osa tosi harmittomia kellahduksia. Mutta olisi (kiva?) tietää miten noi kaatotilastot elää vuosien varrella...

    Ja ennen kukkahattujen huutelua: Suomessa pidetään virallista tilastoa juhannuksen kuolemistakin, joten jeesustelu pois.
    Ainakaan MotOrg ei pidä tilastoa noista. Kaatomäärin vaikuttaa paljon keli ja sitä myötä kuskien into. Toisilla päivillä tulee enempi muksahduksia, toisilla ei. Pitkässä juoksussa aika lailla tasamäärä kaatoja per päivä.
    Superbike B #7
  15. #225
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Alastaron 3 mutka taitaa olla yksi yleisemmistä kaatopaikoista.
    Väärään suuntaan kallistettu mutka, johon porukka kääntää pääsääntösesti liian aikasin sisään ja menee kaasulle 15 metriä liian aikasin...eihän siihen muuta tartte.
    Superbike B #7
  16. #226
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Väärään suuntaan kallistettu mutka, johon porukka kääntää pääsääntösesti liian aikasin sisään ja menee kaasulle 15 metriä liian aikasin...eihän siihen muuta tartte.
    Motoparkissa hevosenkengän jälkeinen oikea joka taittuu alamäkeen myös paha. Itselläkin ollu pientä ohjelmaa siinä
    HP4
  17. #227
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Motoparkissa hevosenkengän jälkeinen oikea joka taittuu alamäkeen myös paha. Itselläkin ollu pientä ohjelmaa siinä
    No en nyt tiiä onko se niin paha...runko, keulaputki, kaikki katteet, takarunko, etuhäkki, mittaristo, jalkatappisarja, lapaluu, perna, kasaan painuneet keuhkot... 6 päivää teholla ja 12 sairaalassa. Ens kesänä sit uusiks vähän lämpösemmässä.
    Superbike B #7
  18. #228
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    No en nyt tiiä onko se niin paha...runko, keulaputki, kaikki katteet, takarunko, etuhäkki, mittaristo, jalkatappisarja, lapaluu, perna, kasaan painuneet keuhkot... 6 päivää teholla ja 12 sairaalassa. Ens kesänä sit uusiks vähän lämpösemmässä.
    Jaa, siinä se sitten sulla lipesi. Motoparkki kyllä riskaabeli viileällä kelillä kun pitkän takasuoran jälkeen vielä pitkä pätkä rataa ennen oikealle kääntyvää niin ehtii lämmöt kadota renkaasta. Paska paikka kaatua kun vauhtiakin siinä kohtuullisesti. Pari kertaa on kaivettu sieltä lammesta mopoa kun on mennyt vähän pitemmälle.
    PS. Joko ukko alkaa olemaan kunnossa ?
    HP4
  19. #229
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Jaa, siinä se sitten sulla lipesi. Motoparkki kyllä riskaabeli viileällä kelillä kun pitkän takasuoran jälkeen vielä pitkä pätkä rataa ennen oikealle kääntyvää niin ehtii lämmöt kadota renkaasta. Paska paikka kaatua kun vauhtiakin siinä kohtuullisesti. Pari kertaa on kaivettu sieltä lammesta mopoa kun on mennyt vähän pitemmälle.
    PS. Joko ukko alkaa olemaan kunnossa ?
    Kylmä renkaan oikea laita se mullakin oli kaadon syy. Normaalisti ei mitään ongelmaa rengaslämpöjen kanssa, mutta toukokuussa oli niin pirun kylmää vielä, että rengas jäähtyi yllättävän paljon. Ukko on jo kunnossa ja mopoonkin on runkoa myöten kaikki osat olemassa.

    Edit. Normaalisti tuokin mutka on sellainen, että jos siinä on ohjelmaa niin johtuu yleensä väärästä linjasta. Tuossakin kohtaa moni taittaa liian aikaisin sisään ja mopoa joutuu lyömään lisää kallelleen vielä sisäkanttarin jälkeen kun ulkokanttari tulee silmille. Hevosenkengän ulostulossa pitää pitää linja todella pitkään sisällä, että saa hyvän linjan tonne alamäkioikeeseen.
    Superbike B #7
  20. #230
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Väärään suuntaan kallistettu mutka, johon porukka kääntää pääsääntösesti liian aikasin sisään ja menee kaasulle 15 metriä liian aikasin...eihän siihen muuta tartte.
    150 metriä on varmaan oikeesti lähempänä totuutta kuin 15 m...
  21. #231
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    150 metriä on varmaan oikeesti lähempänä totuutta kuin 15 m...


    köhköh

    Näkee tosta jotenki sen kohan.
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  22. #232
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    https://www.youtube.com/watch?v=pEH2w-Mv24s

    köhköh

    Näkee tosta jotenki sen kohan.
    Ja perinteisenä vuosikertauusintana:
    http://www.mprata.fi/index.php?topic...32849#msg32849
  23. #233
    Reilu vuosi sitten tuli ennakkotietoa kesän ratapäivistä. Uskaltaako kohta odotella tulevan kesän tapahtumia julki? Ajotaito 2 tarpeita olisi perheessä.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure + Yamaha YBR125
  24. #234
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa daddy0 kirjoitti Katso viesti
    Reilu vuosi sitten tuli ennakkotietoa kesän ratapäivistä. Uskaltaako kohta odotella tulevan kesän tapahtumia julki? Ajotaito 2 tarpeita olisi perheessä.
    Kyllä noi alkaa pikkuhiljaa olla selvillä. Julkistetaan kun viimeset muuttujat saadaan lyötyä lukkoon.
    Superbike B #7
  25. #235
    Onko motorgissa mahdollista joskus tulevaisuudessa maksella ratapäiviä smartum setelillä/ saldolla tai muilla työnantajien jakamalla virike jutuilla?
    Kawasaki zx6r kilvetön
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  26. #236
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Onko motorgissa mahdollista joskus tulevaisuudessa maksella ratapäiviä smartum setelillä/ saldolla tai muilla työnantajien jakamalla virike jutuilla?
    Joskus esitin tälläisen kysymyksen juurikin samasta asiasta kokoukseen. Joku hallituksen jäsen osannee varmaan kaivaa sen vanhan vastauksen jostain.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  27. #237
    Hämmästyn suuresti jos hyväksyvät ratamoottoripyöräilyn smartumille kohteeksi ku ei hierontaakaan hyväksytä, vaikka se on about 100x järkevämpi työntekijöiden hyvinvoinnin kannalta ku elokuvat
    Everyone dies... today or 50 years from now, what does it matter?
    - Achilles, Troy -
    (my words exactly)
  28. #238
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Hämmästyn suuresti jos hyväksyvät ratamoottoripyöräilyn smartumille kohteeksi ku ei hierontaakaan hyväksytä, vaikka se on about 100x järkevämpi työntekijöiden hyvinvoinnin kannalta ku elokuvat
    Ainakin vapailla ratavuoroilla Smartum tms. kelpaa maksuksi.
    Orgin osalta Vertsu tuota selvitteli ja muistelen, että toistaiseksi nettikauppa ei taivu moiseen.
    Superbike B #7
  29. #239
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Hämmästyn suuresti jos hyväksyvät ratamoottoripyöräilyn smartumille kohteeksi ku ei hierontaakaan hyväksytä, vaikka se on about 100x järkevämpi työntekijöiden hyvinvoinnin kannalta ku elokuvat
    Mcmuoviluodin ratapäivillä kelpaa smartum. Kartingia ja enduroakin pääsee ajamaan smartumeilla.
    Kawasaki zx6r kilvetön
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  30.  
  31. #240
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Hämmästyn suuresti jos hyväksyvät ratamoottoripyöräilyn smartumille kohteeksi ku ei hierontaakaan hyväksytä, vaikka se on about 100x järkevämpi työntekijöiden hyvinvoinnin kannalta ku elokuvat
    Sulla taitaa nyt olla vanhaa tietoa: https://www.smartum.fi/fi/tuotteet/hieronta

    Mitä tuohon muuten tulee, niin jo joskus 2010 paikkeilla moottorikelkkavuokrauksen sai maksaa liikuntaseteleillä, niin olisi melko outoa, että miksi ratamaksujakin ei voisi maksaa.
Sivu: 8 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789 ViimeinenViimeinen