Sivu: 2 / 8:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:st 60:een 221:sta
  1. #31
    Lainaa HPi kirjoitti Katso viesti
    Jaaaa......mink radan reunalta voi kysell samaa telttapaikkaa kuin viime Jussina??
    Arvonta kynniss ett jos uskaltais menn to pe botnialle, siell vaarana se ett joku jteljyvatkain aiheuttaa tuhoa. Ja sit la su kemoraan.
    Tai suoraan to-su kemora.
  2. #32
    Mulla on tuollanen db mittari nkjn typaikalla. Voin mitata ratapivill 0,50 per mittaus jonka tynnn suoraan veroja maksamatta omaan kisakassaan. Lishinnasta joku laiton maassa oleskelija suorittaa mittauksen.
    <p>https://www.facebook.com/Mikko-Koirikivi-52-778144195566031/</p>
  3. #33
    eiks jossain nokian puhelin mallissa ollut db mittari
    xx 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  4. #34
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    eiks jossain nokian puhelin mallissa ollut db mittari
    Kyllhn stadissakin vietiin kilpi nokialaisella melujen mittauksen jlkeen, eli virkavallan hyvksym laite.
  5. #35
    xx 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  6. #36
    Lytyisiko ajatukselle kannatusta, jos jokainen ratailia saisi jonkin tunnisteen per/kausi esim. numeron tarraan, josta olisi tunnistettavissa, jos ky niin ikvsti, ett kuski on tiedottomassa tilassa kaadon seurauksena, niin jrjestjll olisi tieto, kuka kyseess on ja mahdolliset muut tiedot lanssiin jo nostaessa. Jokainen voisi antaa tietoja haluamassaan mrin.



    Ajatus tuli tst, kun kaadoin botniaringill org.pivill viime vuonna ja ehjksi ji vaan hanskat ja kengt
  7. #37
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kyllhn stadissakin vietiin kilpi nokialaisella melujen mittauksen jlkeen, eli virkavallan hyvksym laite.
    T on vhn sama kun kaveri sai pyskintivirhemaksun kun auto oli pyskity 4.856 metrin phn suojatiest. Kaveri tietysti kiisti ja pyysi saada selvityksen kytetyst mittausmenetelmst, mittalaitteesta ja kalibroinnista. Ylltten maksu peruttiin.

    Eik tarvitse menn kuin 90-luvulle niin periaatteessa jokaisen ylinopeussakonkin olisi pystynyt kiistmn. Sen aikaisien tutkien kalibrointi ei kestnyt mitn tieteellisemp tarkastelua, vaikka ne sdettiin nyttmn alle todellisen. Nykyn kest ja tehdn viel varmuuden vuoksi vhintn 3km/h varmuusvhennys.

    Toi asioiden mittaaminen ei oikeasti ole ihan niin yksinkertaista mit kuvitellaan. Tieteellisesti kun aletaan asioita tarkastelemaan niin se yleismittarin tai tyntmitan viimeisen numeron tuijottaminen saattaa olla aika turhaa. Joskus edellisess elmss, kun tyskentelin 8 vuotta kalibrointilaboratoriossa, opetti siihen ettei mikn ole totuus ja kaikessa on jonkinmoinen epvarmuus. Se ett se epvarmuus viedn pois silt kytettvlt alueelta maksaa rahaa ja vaivaa. Varsinkin mm. teho, massa, pituus ja vaikkapa nenpaine on kohtuullisen haastavia suureita.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6r ja BSA A7SS caferacer

    https://www.facebook.com/pages/Eronenbros/216050551738408

    https://www.facebook.com/tuukkaTTkorhonen

  8. #38
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Lytyisiko ajatukselle kannatusta, jos jokainen ratailia saisi jonkin tunnisteen per/kausi esim. numeron tarraan, josta olisi tunnistettavissa, jos ky niin ikvsti, ett kuski on tiedottomassa tilassa kaadon seurauksena, niin jrjestjll olisi tieto, kuka kyseess on ja mahdolliset muut tiedot lanssiin jo nostaessa. Jokainen voisi antaa tietoja haluamassaan mrin.
    Siksi tuntolevy (juuri se mik sotavess jaetaan) ja veriryhmn merkitseminen nkyvn paikkaan on pakollinen mm. jossain kilpailuissa ulkomailla. Harvemmin kelln on lompakkoa taskussa tuolla radalla. Sen vuoksi itsekin pidn sit ltk. Varsinkin jos sattuu olemaan jotain lkeallergioita tai vastaavaa niin se on enemmn kuin suositeltavaa.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6r ja BSA A7SS caferacer

    https://www.facebook.com/pages/Eronenbros/216050551738408

    https://www.facebook.com/tuukkaTTkorhonen

  9. #39
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Lytyisiko ajatukselle kannatusta, jos jokainen ratailia saisi jonkin tunnisteen per/kausi esim. numeron tarraan, josta olisi tunnistettavissa, jos ky niin ikvsti, ett kuski on tiedottomassa tilassa kaadon seurauksena, niin jrjestjll olisi tieto, kuka kyseess on ja mahdolliset muut tiedot lanssiin jo nostaessa. Jokainen voisi antaa tietoja haluamassaan mrin.



    Ajatus tuli tst, kun kaadoin botniaringill org.pivill viime vuonna ja ehjksi ji vaan hanskat ja kengt
    Mulla on kyprss tarra joka kertoo ett henkiltiedot jne, lytyy kyprn vuoren vlist. MP 69 ainakin myy 3 euron hinnalla korttia ja tarraa kotiin kuljetettuna. Medical card taitaa olla virallinen nimi.
    Elm on onneksi mutkikasta
  10. #40
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Siksi tuntolevy (juuri se mik sotavess jaetaan) ja veriryhmn merkitseminen nkyvn paikkaan on pakollinen mm. jossain kilpailuissa ulkomailla. Harvemmin kelln on lompakkoa taskussa tuolla radalla. Sen vuoksi itsekin pidn sit ltk. Varsinkin jos sattuu olemaan jotain lkeallergioita tai vastaavaa niin se on enemmn kuin suositeltavaa.


    - T -
    Tuntolevyj tytyy toki olla kaksin kappalein. Toinen kaulaan ja toinen saappaan varteen silt varalta, ett p tai raaja irtoaa ja hvi.

    Raakaa menoa Orgin ratapivill.
  11. #41
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Tuntolevyj tytyy toki olla kaksin kappalein. Toinen kaulaan ja toinen saappaan varteen silt varalta, ett p tai raaja irtoaa ja hvi.

    Raakaa menoa Orgin ratapivill.

    Noh, itsell tuo juontaa juurensa tuon kilvanajon lisksi mm. laskuvarjohyppyyn ja erilaisilla lentolaitteilla liikkumiseen, jolloin henkilpapereita ei ole mukana. Silloin kun makoilee tiedottomana jonkun onnettomuuden jljilt, on mukavampaa ett ensihoitohenkilkunnalla on edes yksi ongelma vhemmn. Kyll noita tajuttomuuten johtavia onnettomuuksia sattuu ihan tavallisillakin ratapivll aina silloin tllin.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6r ja BSA A7SS caferacer

    https://www.facebook.com/pages/Eronenbros/216050551738408

    https://www.facebook.com/tuukkaTTkorhonen

  12. #42
    ^Totta tietysti tuokin, mutta siit huolimatta on hyv muistaa, ett radalla tapahtuva ajaminen on aika paljon keskimrist katuajelua turvallisempaa puuhaa.
  13. #43
    Onko Prnussa tarkoitus ajella tn(kin) kesn?
  14. #44
    Lainaa Fanni kirjoitti Katso viesti
    Onko Prnussa tarkoitus ajella tn(kin) kesn?
    Ei ole, kun ei lue listassa.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  15. #45
    Motorg ry:n hallituksen jsen, varapj, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Fanni kirjoitti Katso viesti
    Onko Prnussa tarkoitus ajella tn(kin) kesn?
    Valitettavasti auto24RING on hinnoittelut ratavuokrat tlle vuodelle niin kovaksi ett ainakaan toistaiseksi emme uskalla ottaa riski radan varauksen kanssa.
    Mutta mitn ei ole "kirkossa kuulutettu", ilmoitamme heti jos tulee muutoksia.

    Vai mit sanoo vertzu!?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  16. #46
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Valitettavasti auto24RING on hinnoittelut ratavuokrat tlle vuodelle
    Mimmosia hintoja ne pyyt?
  17. #47
    Motorg ry:n hallituksen jsen, varapj, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mimmosia hintoja ne pyyt?
    Ihan sitoumuksetta muistelen ett reilusti yli 3k per piv kaikkine kuluineen ja veroineen. Siihen lanssi plle niin.
    100/pv/kuski tekee riskirajaksi reilusti yli 40 maksavaa kuskia.
    Yhtl alkaa olla melko vaikea.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  18. #48
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Valitettavasti auto24RING on hinnoittelut ratavuokrat tlle vuodelle niin kovaksi ett ainakaan toistaiseksi emme uskalla ottaa riski radan varauksen kanssa.
    Mutta mitn ei ole "kirkossa kuulutettu", ilmoitamme heti jos tulee muutoksia.

    Vai mit sanoo vertzu!?
    Rata on kallis ja mennyt joka vuosi kalliimmaksi. Laskuttavat, tai ainakin yrittvt laskuttaa portin aukaisemisesta, vessasta yms. Vaikea jrjest reissu siten, ett lipun hinta pysyisi maltillisena (kytnnss alle 100e/piv). Mikli osallistujia olisi enemmn, niin ongelmaa ei olisi. Katsellaan kuitenkin tilannetta, jos hyv vli lytyy ja hinta olisi kohtuullinen. Eli ei suljeta lopullisesti pois, mutta toistaiseksi ei ole suunnitelmissa.
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapivi koskevat kysymykset shkpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  19. #49
    Onkohan ratapivien myynninaloituspivmr jo selvill?
    Tallissa: YZF-R6 2008 & PV50 -81 & Pappatunturi -74
  20. #50
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    Onkohan ratapivien myynninaloituspivmr jo selvill?
    Myynnin aloitus selvi pian
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapivi koskevat kysymykset shkpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  21. #51
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jsen
    Ratapivien myynnin aloittamisesta tiedotetaan Motorgin kevtkokouksessa Tampereella lauantaina 25.3.2017. Kokouksen jlkeen tieto ptyy mys foorumille thn topiciin.
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapivi koskevat kysymykset shkpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  22. #52
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jsen
    Kesn alkupuoliskon ratapivt tulevat myyntiin maanantaina 10.4.2017 klo 18.00 Motorgin jsenille ja viikkoa myhemmin kaikille. Myyntiin tulevat kaikki ratapivt Alastaron torstaihin 6.7.2017 saakka. Loppukesn ratapivt myydn myhemmin ja myynnin aloituksesta tiedotetaan hyviss ajoin.

    Muistakaahan rekisterity valmiiksi verkkokauppaan ja hoitakaa jsen-status kuntoon ennenkuin liput tulevat myyntiin! Tervetuloa ratapivillemme!
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapivi koskevat kysymykset shkpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  23. #53
    Mul olis db mittari stadissa.. jos joku halluu lainata.. saa lainaan jos muistaa palauttaa.. muuten vnnn nenst..
    Sukiwii Gsx-r k4 1000
    Yamaha yz250f
    Menossa mukana:
    www.konetalovainikka.fi
    pjp-motorsport.com palveleva mp-huolto Helsingiss

    MP-Tuki ratavastaava.
    kaikki kysymykset ym jussi (at) mp-tuki.com
    www.mp-tuki.com
  24. #54
    Vliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jsen
    Hoi ratavastaavat
    kelpaako ratakyttn 7 kpl oheisen kuvan mukaisia ISOJA lippuja?
    Vai viskaanko rodariin. Vri on neonkeltainen eli nillittjien mielest
    ehken hitusen vihren taittavia.
    Kytetty yhdess tapahtumassa.
    Koko on selvsti normirtti suurempi mutta taatusti nkyy

    IMG_5860.jpg
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  25. #55
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Hoi ratavastaavat
    kelpaako ratakyttn 7 kpl oheisen kuvan mukaisia ISOJA lippuja?
    Vai viskaanko rodariin. Vri on neonkeltainen eli nillittjien mielest
    ehken hitusen vihren taittavia.
    Kytetty yhdess tapahtumassa.
    Koko on selvsti normirtti suurempi mutta taatusti nkyy

    IMG_5860.jpg
    Kiitos tarjouksesta, mahtavaa toimintaa jsenelt huomioida yhdistyksen tarpeet! Pivitimme kuitenkin lippukalustoamme hiljattain ja lippuja on tll hetkell varastossa ns. tarpeeksi, joten tll er meill ei ole lipuille tarvetta!
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapivi koskevat kysymykset shkpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  26. #56
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jsen
    Ratapivtuotteet on nyt listty verkkokauppaan ja ne ei ole ostettavissa viel, mutta psee tutustumaan, milt ne nytt. Viime vuodesta on muokattu siten, ett nyt ratapivien alta lytyy ratakohtaiset omat osiot, joissa nkyy vain ko. radan tuotteet sek liputtaja-tuotteet on omanaan. Pelkll ratapivt-psivulla nkyy kaikki myynniss olevat tuotteet. Hinnat on viel "mit sattuu", mutta pivitetn kohdalleen.

    Huomaathan, ett ratapiv ostaessasi lipun hinta pivittyy jsenhintaiseksi vasta, kun list sen ostokoriin.

    Liputtajien tuotteista lytyy TestiLiputtaja-tuote, jonka ostamalla "et saa mitn", mutta testaan nin kauppaa ja lahjoitat 1e jsenen ja 2e ei-jsenen Motorgille. Tll tuotteella voi harjoitella ostotapahtumaa ja katsoa etukteen, miten tuotteiden osto tapahtuu. Tuotteen voi siis mys ostaa, mutta huomaathan, ett tuotteen ostaminen tulkitaan lahjoituksena Motorg ry:lle.


    Ennen myyntihetke sivua pivitelln ja tuotteiden hinta, saatavuus ja nkyvyys saattaa vaihdella ja tm on normaalia. Tuotteet otetaan teknisist syist pois nkyvist hetki ennen myynti ja kun ne tulevat myyntiin, niin sitten ne nkyvt kaikki siell. Eli ei syyt huoleen, mikli kauppa ja tuotteet tekevt omiaan ennen myyntihetke.

    Rekisterityk kauppaan ennen myynnin aloittamista ja huolehtikaa jsen-statuksenne kuntoon, nin kaupanteko helpottuu sek asiakkaan ett kauppiaan nkkulmasta.

    Tervetuloa ratapivillemme!
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapivi koskevat kysymykset shkpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  27. #57
    Motorg ry:n hallituksen jsen, jsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkil Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jsen
    Jos et ole viel jsen, mutta aiot liitty ja pst ensimmisten joukossa ostamaan lippusi ratapiville, niin suosittelen ostamaan jsenyyden ajoissa.
    Jsenstatus ei pivity kauppaan automaattisesti vaan tehdn jokaisen oston osalta ksityn. Maanantaina kaupassa on muutakin st, joten olisi parempi ettei silloin en tarvitse noita statuksia siell vahtia.

    Terveisin
    Salomon
    Jsenasia- ja kauppavastaava
    Motorg ry:n jsenasioihin liittyvt kysymykset shkpostilla osoitteeseen jasenasiat(t)moottoripyora.org tai salmon(t)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  28. #58
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Nitrous on oikeassa eli Ajotaito III ja IV pivmrt on tarkoitus julkaista samalla, kun tiedotetaan ratapivien myynnist.
    ?
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  29. #59
    Motorg ry:n hallituksen jsen, koulutusvastaava BANDIT-R:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Mnttil
    MotOrg ry jsen
    Ekalla Alastarolla ainakin on ATIII ja ATIV
    Katson muut kun psen kotia.
    Ilmestyvt tnn kauppaan ennakkokatseltavaksi
    Koulutusvastaava, kauppavastaava
    Beta 300RR 2014

  30.  
  31. #60
    Lainaa BANDIT-R kirjoitti Katso viesti
    Ekalla Alastarolla ainakin on ATIII ja ATIV
    No sehn passaa.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
Sivu: 2 / 8:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ... ViimeinenViimeinen