Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Ensimmäinen ajoasu olisi hakusessa... Olisiko teillä antaa vinkkejä mistä kannattaa lähteä etsimään pitkälle hoikalle naiselle lähinnä nahkatakkia, housuja..?
  2. #2
    Aika paljon vaikuttaa missä päin suomea asustat.. Ja minkälainen hintahaarukka?
    Se maksaa kuka nauttii!

    Suzuki GSF 1250A -08 Exät:KTM 950 SM -06, KTM 990 SD -07, Suzuki GSF 1200S Bandit -06, Yamaha XJR 1300 -03, Suzuki GSX 750 -01
  3. #3
    Memmulta Superbikersilta voisi löytyä.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  4. #4
    Hmm, pitkä ja hoikka. Näin mp- näyttelyssa neidon, joka oli erittäin hoikka ja minua ainakin 5cm pidempi. Olen 188cm.Pitäisi kai tietää pituutesi, jotta voisi edes arvata.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  5. #5
    Riippuu siitäkin, millaista nahkapukua haet. Customilla ajelevan voi olla helpompi löytää, en tiedä. Itse en ole kuin 175, mutta mulla on ollut hankalaa löytää nahkaisia varusteita. Lahkeet ja hihat jäävät lyhyiksi nykyisessäkin nahkapuvussa, mutta se auttaa, että lahkeet on saappaissa ja hihojen lyhyyteen tarpeeksi pitkät hanskat. Helteellä ei ole väliä, vaikka ranne jääkin paljaaksi.

    Sweepiltä saa ainakin mittatilauksenakin nahkaisia ajoasuja. Eurobikers myy.

    Gore-asuissa on hiukan enemmän valinnan varaa. Ainakin Rukalla ja Halvarssonilla on pitkillä lahkeilla olevia housuja. Usein ne vaan pitää erikseen tilata, liikkeissä on muutenkin tosi vähän naisten varusteita varastossa.
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  6. #6
    Itse en ole pitkä enkä nainen. Itse hommasin Gimoton mittatilaus nahkapuvun. Otin muistaakseni Aragon2 mallisen tourinkipuvun. Kaiken kaikkiaan olen ollut hankintaan tyytyväinen eikä hintakaan ollut paha, toki kaupasta olisi löytynyt sekä halvempia että kalliimpia vaihtoehtoja.
  7. #7
    Kiitti vinkeistä! Keski-Suomessa asun ja pituutta liikaa eli 183cm 😬 Ei vaan kaikki senttini kannan ylpeydellä! Ajattelin hommata ajovarusteet ennen pyörän hankkimista koska kuulemma suattaa ne jäähä hommaamatta kun rahat loppuu
  8. #8
    Daineselta löytyy erikseen naisten ja miesten malleja pitkällä mitoituksella. Vastaavasti saattaa löytyä myös IXS:ltä ja Alpinestarsilta. Noita vaan ei mahda olla kellään hyllyssä kotimaan kamaralla.

    Tilaamalla on saanut hyvin, kun lähettää mitat sähköpostilla jonkin esim Saksalainen putiikin asiakaspalveluun. Pari miesten pitkällä mitoituksella olevaa pukua olen tilannut dboerjesiltä (https://www.bekleidung-motorrad.de/a....php?id=143530). Linkin takana on esimerkkksi Dainesen 2-os naisten puku pitkällä mitalla. Kysyppä tuolta noitten asiakaspalvelusta omilla mitoilla mikä koko olisi sopiva.

    Tästä linkistä löytyy hieman alempaa pitkän mitoituksen suuntaa antava kokotaulukko: http://www.dainese.com/row/en/size-c...ike-women.html
    Viimeksi muokannut: ruoste; 09.02.2017 klo 07:40.
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  9. #9
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa militsi kirjoitti Katso viesti
    Kiitti vinkeistä! Keski-Suomessa asun ja pituutta liikaa eli 183cm  Ei vaan kaikki senttini kannan ylpeydellä! Ajattelin hommata ajovarusteet ennen pyörän hankkimista koska kuulemma suattaa ne jäähä hommaamatta kun rahat loppuu
    Ok. Prätkähousut tulee olla normikäyttöön verrattuna tosi pitkät, 10-15 cm. Perusmoottoripyörällä lahkeet nousee ainakin tuon verran jos ei enemmän kun on istuvassa asennossa mp:n päällä. Lahkeet saa roikkua maassa kun seisoo. Kiinnitä huomiota selän pituuteen. Et halua selän vilkkuvan tai "vuotavan". Henkselit on mukavat ja toimivat. Edestä lyhyet housut päästää sadevettä nousemaan vatsalle ja siitä alkkareille.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #10
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ok. Prätkähousut tulee olla normikäyttöön verrattuna tosi pitkät, 10-15 cm. Perusmoottoripyörällä lahkeet nousee ainakin tuon verran jos ei enemmän kun on istuvassa asennossa mp:n päällä. Lahkeet saa roikkua maassa kun seisoo.
    Tämä koskee lähinnä tekstiilihousuja. Yo. linkin Dainesen puvun suhteen housujen pitää olla oikean mittaiset; polven yläpuolella oleva rypytys takaa sen että housut joustaa prätkän päällä istuttaessa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11.  
  12. #11
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Aivan
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)