Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Nyt repeaa jo olemaan korkea aika pyöräyttää 2017 Letkailu kesä käyntiin Messutkin on jo viikon kuluttua joten hyvä ottaa nyt tuntumaa ennen kuin menee uutuuksia testaamaan
    Itsellä on nyt 36 päivää 20 tuntia ja 45 sekuntia kun olin viimeksi ajelemassa ja vaimon mielestä sen kyllä huomaa.

    Startti tähän iloiseen letkaan lähtee Paimion Tebarilta klo 11.00 ja kuljeskellaan sulia teitä pitkin. Tai ainakin yritetään

    Tuleeko joku völjyyn
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  2. #2
    Kyllä meikä odottelee vähintään maaliskuulle ettei pojat pääse vääntämään kumien kuvioista
    Koittakaa naatiskella mutkista.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #3
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Tebarilla on aika hiljaista. Noh mennään sitten yksi
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  4. #4
    ... ja mä en uskaltanut eilen kävellä kotoa lähikauppaan, kun oli niin liukasta
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  5. #5
    Paloaika oli vähän lyhyt ilmoituksen jätöstä starttiin. No, meikäläisellä nastagummit alla, eikä niitä viitsi paljaalle pinnalle lähteä pilaamaan. Jos nyt helmi-maaliskuun aikana vielä tulisi lunta ja jäätä. Maaliskuussa vaihdetaan uudet Mitaksen E-07:t alle.
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  6. #6
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Oli vähän extempore reissu muutenkin. Mutta kyllä huomas että ei ole taas ajellut. Ajaminen ihan hukassa. Ja sitten vielä unohdin lämpöliivinkin kotiin. Mutta hauskaa oli.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  7.  
  8. #7
    Mä muuten bongasin tän "letkan" hiukan Sauvosta Kemiöön päin. Pikkasen hurja näky oli kun oli just itte luistellut nelivedolla hädintuskin tiellä pysyen peilijäistä kylätietä...toivottavast et kääntyny Rantolaan...