Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Päivää.

    Koska täällä on kaikesta kaiken tietävä raati, niin ajattelin kysellä teiltä mielipiteitä. Jos teillä sattuisi olemaan alla olevan kuvan kaltainen moottoripyörä



    josta olisi ihan sattumalta kaikki muoviosat pudonneet irti, niin sehän olisi mitä parhain sauma pikku makeoveriin. Minkä väriset muovit ruuvaisitte takaisin?

    Itse olen kelannut signaalikeltaista (yksivärinen) ja oranssia camoa. Mutta jos löytyy jotain parempia ajatuksia, niin antaa paukkua vaan! Ja tiedoksi, mulla sitte on jo pinkki minisupermoto.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Minusta se sun Hello Kitty visio on edelleen pätevä.

    Jos se ei kelpaa, niin jotain Dakarhenkistä ja numerolätkät kylkiin. Muuten ei kehtaa kylillä ajella.

    Sitten kun olet todennut noi yllä olevat paskoiksi ideoiksi, niin viimesimpänä joku tupakkiviritys. Lucky Strike?

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Minusta se sun Hello Kitty visio on edelleen pätevä.
    Hitto, en ottanut sitä lainkaan huomioon, kun jotenkin kelasin sen Nitrouksen pyörän väriksi. Tää on kyllä kova. Valko-pinkki ja Hello Kitty tankkiin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  4. #4
    Deep Purple sopivilla mausteilla ois aika makee ja ainakin erilainen.
  5. #5
    Oranssi gamo ihan käytännöllinen,sitten tietysti samanvärinen vaatetus ja kivääri selkään ja ei muuta kuin hirvimetsälle...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  6. #6
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  7. #7
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Deep Purple sopivilla mausteilla ois aika makee ja ainakin erilainen.
    Tääkin on kova. Mietin aikanaan kilpurin väriksi JPS-teemaa mutta tumman violettina. Olisko tää sitte Deep Purple ja tankkiin kullitetut KTM-logot? Olis kyllä kova.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  8. #8
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Tuota laitan Triumphiin, niin pidetään KTM eri värisenä, etteivät mene sekaisin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  9. #9
    Mä haluaisin metsässä koluamiseen metsän värisen pyörän! Eli sen pitäisi olla maasto-camo tai army-camo. Mutta sä olet näköjään jo valinnut katupyörään tuon tyyppisen ratkaisun... No miten olis seepraraita? Sopis kivasti tommoseen adventuremopoon!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #10
    Itse maalaisin muovit yhdellä sävyllä. Sitten sopivan kokoisista tarrapaloista erilaisia kuviota leikkaamaan. Tämän osion voi ulkoistaa kavereille. Sitten lätkitään tarrat epämääräisessä järjestyksessä maalipinnalle ja vedetään toisella sävyllä yli. Tarrojen poiston jälkeen on camokuvio jollaista ei keltään toiselta löydä. Ja itse kun sekoittaa maalit niin ainutlaatuisuus vaan lisääntyy.
  11. #11
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Hitto, en ottanut sitä lainkaan huomioon, kun jotenkin kelasin sen Nitrouksen pyörän väriksi.
    Se riittävä rahasumma kun kopsahtaa käteen niin mun mopon väri muuttuu just semmoseks kuin haluatte.
    Superbike #7
  12. #12
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mä haluaisin metsässä koluamiseen metsän värisen pyörän! Eli sen pitäisi olla maasto-camo tai army-camo. Mutta sä olet näköjään jo valinnut katupyörään tuon tyyppisen ratkaisun... No miten olis seepraraita? Sopis kivasti tommoseen adventuremopoon!
    Camo joo, mutta aatteles jos käy makkaranpaistossa tai kalassa niin saattaa olla vaikeeta löytää pyörä kun pitäis lähtee kotiin...
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  13. #13
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Seepraakaan ei passaa parkkeerata koivikkoon.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  14. #14
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Deep Purple sopivilla mausteilla ois aika makee ja ainakin erilainen.
    Jaa sellainen wanhemman rallyen väritys...

  15.  
  16. #15
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Hitto toi on kyllä hieno. Harmi, että ostin jo maalia camoväritystä varten.

    No, se menee kuitenkin vituiksi, niin ensi talvena voi suihkia violettia.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *