Katso äänestykset tulokset: suosikkisi nro

Äänestäjät
132. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1

    16 12,12%
  • 2

    7 5,30%
  • 3

    16 12,12%
  • 4

    9 6,82%
  • 5

    16 12,12%
  • 6

    34 25,76%
  • 7

    4 3,03%
  • 8

    18 13,64%
  • 9

    5 3,79%
  • 10

    7 5,30%
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
  1. #31
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    No siellähän oli pari ihan soivaakin moottoria joukossa. Ja ilokseni havaitsin että kiintiövähemmistöt loistivat poissaolollaan. Ei siis ole kukaan jyräämässä miss helsinki kisan kaltaista unelman toteutumista pukkaamalla sovitusti mitään orankia voittajaksi.
    Itelle kyllä tuli mieleen ensin että tarkoitat jotain vakiohomoa keikistelemässä customin päällä
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  2. #32
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Itelle kyllä tuli mieleen ensin että tarkoitat jotain vakiohomoa keikistelemässä customin päällä
    Täsmentämättä sen enempää vähemmistön sektoria, olet kyllä ihan oikeilla jäljillä. Ihan sama mainostetaanko koulureppuja elokuussa, onko joukko hulluja rahdattu isovelin taloon, lauletaanko syksyn säveltä, valitaanko missiä, etsitäänkö diilin tekoa osaavaa, reissataanko alanyassa umpijunttien idioottien kanssa vai mitä, päivän hitti on taluttaa joka showssa johonkin rooliin joku h#|>#£$>¥ tai l*#$¥$£> tai n[<_~^**.
    Ilman näitä ilmeisesti show ei enää ole show.
    Surullista huomata olevansa Suomalainen valkoihonen veronsa maksava, työssäkäyvä, kielitaitoinen ja terveen paperit omaava heteromies ja havaita olevansa pian itse vähemmistönä
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #33
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Surullista huomata olevansa Suomalainen valkoihonen veronsa maksava, työssäkäyvä, kielitaitoinen ja terveen paperit omaava heteromies ja havaita olevansa pian itse vähemmistönä
    Ai jumalauta....

    Mut hei, "Didn`t Ya See It Cuming? "

    Tuohonhan on voinut käydä ottaa tuntumaa ihan vaikka piipahtamalla Itiksessä
    arki-iltapäivänä.... jo useamman vuoden .

    Että.... Turha meille on tulla selittämään, ettei me ymmärretä.....
    miltä tuntuu kun edustaa etnistä vähemmistöä.

    "Preliminäärit" oli jo siinä kohtaa kun Pönttövuoren tunneli aikanaan aukes
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #34
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Täsmentämättä sen enempää vähemmistön sektoria, olet kyllä ihan oikeilla jäljillä. Ihan sama mainostetaanko koulureppuja elokuussa, onko joukko hulluja rahdattu isovelin taloon, lauletaanko syksyn säveltä, valitaanko missiä, etsitäänkö diilin tekoa osaavaa, reissataanko alanyassa umpijunttien idioottien kanssa vai mitä, päivän hitti on taluttaa joka showssa johonkin rooliin joku h#|>#£$>¥ tai l*#$¥$£> tai n[<_~^**.
    Ilman näitä ilmeisesti show ei enää ole show.
    Surullista huomata olevansa Suomalainen valkoihonen veronsa maksava, työssäkäyvä, kielitaitoinen ja terveen paperit omaava heteromies ja havaita olevansa pian itse vähemmistönä
    Yöllinen tunnelmapala:

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #35
    Vaatimattomin Riika Turusta tietysti
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  6. #36
    Oi että kun olen kurkkua myöten täynnä tätä keikistelyä ja ulkonäön tuppaamista ihan joka vatun aiheeseen nykyään.
    Eikä tällä ole kyllä mitään tekemistä moottoripyöräilyn kanssa
    Eikä millään pahalla ketjun aloittajaan

    Mutta mä toivon ettei wannabe i am sexy töröhuuli ainakaan voita.
    Maailmassa on paljon muutakin kuin poseeraaminen eikä ainakaan sen miettiminen missä asennossa mun huulet nyt on

    Näin naisena mp-messut on tehty miehille, mutta yritän sulkea silmäni. Aikuisena sen taidon on pakko olla hallussa
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  7. #37
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Täsmentämättä sen enempää vähemmistön sektoria, olet kyllä ihan oikeilla jäljillä. Ihan sama mainostetaanko koulureppuja elokuussa, onko joukko hulluja rahdattu isovelin taloon, lauletaanko syksyn säveltä, valitaanko missiä, etsitäänkö diilin tekoa osaavaa, reissataanko alanyassa umpijunttien idioottien kanssa vai mitä, päivän hitti on taluttaa joka showssa johonkin rooliin joku h#|>#£$>¥ tai l*#$¥$£> tai n[<_~^**.
    Ilman näitä ilmeisesti show ei enää ole show.
    Surullista huomata olevansa Suomalainen valkoihonen veronsa maksava, työssäkäyvä, kielitaitoinen ja terveen paperit omaava heteromies ja havaita olevansa pian itse vähemmistönä :
    Haastat totuutta.

    Puna-viher-homous-vege- terrorista Laitinen seuraavaa:
    http://blogit.iltalehti.fi/aarno-lai.../ruokaterrori/

    Ei ihan väärässä ole.
    .
  8. #38
    Lainaa Smurffis kirjoitti Katso viesti
    Oi että kun olen kurkkua myöten täynnä tätä keikistelyä ja ulkonäön tuppaamista ihan joka vatun aiheeseen nykyään.
    Eikä tällä ole kyllä mitään tekemistä moottoripyöräilyn kanssa
    Eikä millään pahalla ketjun aloittajaan

    Mutta mä toivon ettei wannabe i am sexy töröhuuli ainakaan voita.
    Maailmassa on paljon muutakin kuin poseeraaminen eikä ainakaan sen miettiminen missä asennossa mun huulet nyt on

    Näin naisena mp-messut on tehty miehille, mutta yritän sulkea silmäni. Aikuisena sen taidon on pakko olla hallussa
    Nyt sie unohat ihan kokonaan sen, että miltä asiat näyttää...
    Eikös se ole aika tärkeää noin niin kuin ensivakutelman tekemisen kanssa...

    Ps. Meillä miehillä on pienet ilot ja niistä otetaan maksimihyöty...
  9. #39
    Smurffis tuossa hieman ylempänä puhuu kyllä asiaa,ei siinä mitään
    Luonnollisuus puree tänne,joten sofia (3) olis kuitenkin se kokonaisuutena (huom myös ajoneuvo) puhuttelevin.
    Varjossa viihtyjä ;)
  10. #40
    Lainaa Smurffis kirjoitti Katso viesti
    Oi että kun olen kurkkua myöten täynnä tätä keikistelyä ja ulkonäön tuppaamista ihan joka vatun aiheeseen nykyään.
    Eikä tällä ole kyllä mitään tekemistä moottoripyöräilyn kanssa
    Eikä millään pahalla ketjun aloittajaan

    Mutta mä toivon ettei wannabe i am sexy töröhuuli ainakaan voita.
    Näinpä. Suon kyllä miehille ilon katsella kauniita naisia (osaan jopa itsekin sellaista ihailla, vaikka nuo naispuoleiset ei muuten muhun iske ) mutta voisiko tälläinen mopomissi olla edes oikeasti mopoileva. Tuolla sentään muutama ehdokas oikeasti ajaa tai edes mainitsee istuvansa mielellään kyydissä, mutta mitä ihmeen tekemistä noilla muilla on mopojen kanssa . Toivon todellakin että kisan voittaa joko jompikumpi enskamimmi tai edes se yksi joka mainitsee pyörän omistavansa. Saattaahan toki olla että noi kaikki on motoristiladyja, mutta vähän ihmeellistä, ettei sitä sitten olisi tällaisessa mopomissikisassa maininnut...
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  11. #41
    Surullista huomata olevansa Suomalainen valkoihonen veronsa maksava, työssäkäyvä, kielitaitoinen ja terveen paperit omaava heteromies ja havaita olevansa pian itse vähemmistönä [/QUOTE]

    juu kohta ollaan vähemmistössä..... ja joka hommaan otetaan ensix kiintiöhomo... sit poliittisesti sopiva...
    sit katellaan tulisko joku pätevä tekee homman pois...enpä pistä enempää....ettei tule jollekki väärä tulkinta
  12. #42
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    joka hommaan otetaan ensix kiintiöhomo... sit poliittisesti sopiva.
    Tuohan on suoraan vihreiden, demukoiden ja vassareiden puolueohjelmasta.
    .
  13. #43
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Olihan siinä nättejä tytteleitä. Jotain iänestin, tais osuu Stadilaiseen.

    Eli tsekkivastaus siipien värin kunnosta. Nyt on taas oikein.
    Viimeksi muokannut: siki; 15.01.2017 klo 04:47. Syy: Siipitsekki
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  14. #44
    Lainaa Smurffis kirjoitti Katso viesti
    Oi että kun olen kurkkua myöten täynnä tätä keikistelyä ja ulkonäön tuppaamista ihan joka vatun aiheeseen nykyään.
    Eikä tällä ole kyllä mitään tekemistä moottoripyöräilyn kanssa
    Eikä millään pahalla ketjun aloittajaan

    Mutta mä toivon ettei wannabe i am sexy töröhuuli ainakaan voita.
    Maailmassa on paljon muutakin kuin poseeraaminen eikä ainakaan sen miettiminen missä asennossa mun huulet nyt on

    Näin naisena mp-messut on tehty miehille, mutta yritän sulkea silmäni. Aikuisena sen taidon on pakko olla hallussa
    Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
  15. #45
    Kyllä MP-mimmien pitäisi edes näyttää "mp-mimmeiltä" eikä miltään mallitytöiltä. Ajattele nyt jos olisi MP-Jätkä kilpailu ja kaikki ehdokkaat olisivat jotain mallimiehiä.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  16. #46
    Lainaa 3JJ kirjoitti Katso viesti
    Kyllä MP-mimmien pitäisi edes näyttää "mp-mimmeiltä" eikä miltään mallitytöiltä. Ajattele nyt jos olisi MP-Jätkä kilpailu ja kaikki ehdokkaat olisivat jotain mallimiehiä.
    Eiks kaikki MP-mimmit oot paremman näköisiä kuin mallitytöt
    ja ÖÖ mallimiehet jotain hom**elipoikasia, ei pysy pyorän päällä, vaikka poikaystävä pitäis pyörästä kiinni
  17. #47
    Eikä tässä nimenkään puolesta mitään Miss-MP:tä haeta.
    Viimeksi muokannut: 3JJ; 21.01.2017 klo 01:47.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  18. #48
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tuffa kirjoitti Katso viesti
    Eiks kaikki MP-mimmit oot paremman näköisiä kuin mallitytöt
    ja ÖÖ mallimiehet jotain hom**elipoikasia, ei pysy pyorän päällä, vaikka poikaystävä pitäis pyörästä kiinni
    Ai niin kuin tää...

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19.  
  20. #49
    Lainaa Tuffa kirjoitti Katso viesti
    Eiks kaikki MP-mimmit oot paremman näköisiä kuin mallitytöt
    Ei, pikemminkin päinvastoin. Siis jos jättää turhan nuolennan pois ja keskittyy tosiasioihin
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12