Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Aika huiman näköistä menoa vaikka onkin pääosin autoja. Mun suosikki on kohdassa 02:30 Cabrioletilla sunnuntaiajelulle lähtenyt perhe... Onhan meno Ringillä nykyisinkin aika huimaa (ei tulis mieleenkään mennä mopolla), mutta onneksi kalusto on "hieman" kehittynyt noista ajoista.
    https://www.youtube.com/watch?v=0xwc54G2Ur8

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  2. #2
    No aika samanlaiselta se näyttää nykyäänkin! Paitsi ettei noi autot mene katolleen juuri koskaan.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #3
    montakohan auto tulla menee kaitesiin päivässä. ei taida yks riittää
    zzr1400
  4. #4
    Olen käynyt 'Ringillä kahdeksan kertaa, toki valtaosin autolla, mutta pyörälläkin olen pistäytynyt ohiajaessa kahdesti. On kyllä aika villiä touhua kun autot ja pyörät ajaa sekaisin matkailuautojen ja bussien kanssa, mutta ehdottomasti kyllä käymisen väärtiä.

    Pyörällä kannattaa osua paikalle arki-iltana, silloin väkimäärä on murto-osa viikonlopun turistiajoihin verrattuna ja mahdollisuus jäädä henkiin on parempi ;)
    Honda CX 500 ->
    Honda ST1100 ->
    BMW R 1200 GS
  5. #5
    Bussit ja matkailuautot ringillä?? Pääseekö täysperävaunulla?
  6. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Bussit ja matkailuautot ringillä?? Pääseekö täysperävaunulla?
    Nyrrehän on julkinen tie, jolla ajamisesta joutuu maksamaan tietullin. En tiedä onko tuolla jotain painorajotuksia kaluston suhteen, mutta luulis, että ainakin kuorkilla pääsee kerran linja-autollakin.
    Superbike #7
  7. #7
    Joo Ringi on julkinen tie, jossa on voimassa ihan normaalit liikenne- yms. vakuutukset. Tien käytöstä peritään tietulli (=ratamaksu) ja miellyttäväksi tien tekee tieto siitä, että nopeusrajoituksia ei ole, latu on yksisuuntainen ja ilman yhtään risteystä. Muutaman kerran olen autolla piipahtanut tuolla ja ainakin bussin ja kuorma-auton siellä olen bongannut, retelistä en osaa sanoa mahtaako ola sallittu. Ja se syy miksi en tuonne mopolla lähtisi, on ensinnäkin tuo "kohtuullisen" villi ratakulttuuri huikeine nopeuseroineen sekä ennenkaikkea se, että jengi vetelee tuolla mitä kamalimmilla rötykasoilla, jotka vuotaa tiesmitä nesteitä (pari kertaa osunut niin isoon öljyfläggiin että fiudekin on meinannut lähteä lapasesta...). Sen lisäksi niitä rötykasoja mällätään tuolla aika tiuhaan tahtiin ja jokaisesta mällistä jää ladulle öljyä, nesteitä ja pikkuosia, sillä radan siivouskulttuuri on myöskin aika ylimalkaista. Mutta näkeehän siellä prätkiäkin, kukin tyylillään.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  8.  
  9. #8
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Joo Ringi on julkinen tie, jossa on voimassa ihan normaalit liikenne- yms. vakuutukset.
    Kaskopa ei siellä välttämättä olekaan voimassa, esim. Lähitapiola ihan erikseen mainitsee ettei tuolla voimassa. Kohta 3.1 ja sivu 5. Kantsii olla pakka kunnossa jos ottaa tuntumaa kaiteeseen.

    http://public.brandgate.fi/lahitapio...dostot/131074/
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR