Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 148:sta
  1. #91
    Eilen (?) tuli Kampissa moroa. Radissonin kohalla, en nähnyt tarkemmin mikä sininen pyörä sulla oli alla.
  2. #92
    Tänään oli Porkkalantiellä paljon pyöriä, mutta klo 19:20 tuli todella komea sormetus sinivalkoisen Gixerin(?) kuskilta, oli menossa kaffeelle. Mä olin jo tulossa, sellaisella Gessulla jonka keulalla on valoa vähän reilummin...

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  3. #93
    26.7. vanhalla hämeenlinnantiellä hieman ennen kehä III tuli sormi moroa (tuli siis hämeenlinnan suunnasta) joskus vähän ennen kolmea. Mulla vaalea ajotakki ja alla harmahtava pyörä.
  4. #94
    Oliko forkkalaisia, punavalkoisella kyykyllä (yzf-r1?) kakspäällä, joka varoitteli Hollolan kirkolla poliisien ratsiasta? Oltiin liikenteessä kombolla Ninja + Bandit.
    Suzuki GSF 1200s Bandit vm.2002
    "Ethän sä autoakaan joka ajon jälkeen jynssää!"
  5. #95
    Tänään tuli pitkän sillan paikkeilla aamupäivällä reipasta orggimoroa vastaan, en nähnyt tarkemmin millä olit liikenteessä, sininen naku muistaakseni? Itse tulin Tuonolla vastaan.
  6. #96
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Tänään oli Porkkalantiellä paljon pyöriä, mutta klo 19:20 tuli todella komea sormetus sinivalkoisen Gixerin(?) kuskilta, oli menossa kaffeelle. Mä olin jo tulossa, sellaisella Gessulla jonka keulalla on valoa vähän reilummin...

    -jp-
    Taisin olla minä! Taidettiin myös ajella tänään Ahvenistolla yhdessä?
    -masa
  7. #97
    Lainaa masa_kasa kirjoitti Katso viesti
    Taisin olla minä! Taidettiin myös ajella tänään Ahvenistolla yhdessä?
    -masa
    No niinpä taidettiin, morjens vaan!

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  8. #98
    Oliko tuossa puolen kasin aikoihin LPR Muukon rampista vähän kaupunkiin päin, komia sormi. Sen verran ajatuksissani (hyihyi) olin etten tajunnu ees pyörää ihmetellä sen tarkemmin.. tais olla vasta toinen tälle kesälle, hiljasempaa tällä suunnalla..
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  9. #99
    Saatoinpa olla minä, terve mieheen! Ajelin kuutosta kotio (länteen) päin noihin aikoihin. Valkoinen kypärä, musta pyörä ja mustat ajokamat.

    Lainaa purjo kirjoitti Katso viesti
    Oliko tuossa puolen kasin aikoihin LPR Muukon rampista vähän kaupunkiin päin, komia sormi. Sen verran ajatuksissani (hyihyi) olin etten tajunnu ees pyörää ihmetellä sen tarkemmin.. tais olla vasta toinen tälle kesälle, hiljasempaa tällä suunnalla..
    Honda CB1300F
  10. #100
    No nyt kun mainitsit tuon valkosen kypärän ni alkaa palailemaan. Moromoro!
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  11. #101
    Sinäkö pelastit meidän kesälomamatkan? Toisesta rakkineesta loppui sähkö ennen Rautalampea. Ilmaannuit paikalle bemarillasi kuin taivaasta ja pyöräsi kätköistä löytyi kaapelit apuun. Lahjoittamiesi kaapelien avulla pääsimme perille seuraavaan yöpaikkaan selvittelemään ongelmaa tarkemmin. Sanat eivät riitä kiittämään Toivottavasti kotimatkasi Saloon sujui nautinnollisesti! Kiitos miljoonasti
  12. #102
    Valottomalla sinisellä vanhalla R6/R1:llä 120-tiellä Nuuksiossa. Suosittelisin niitä valoja ja ohituspaikkojen miettimistä uudelleen mikäli aiot vielä joulunakin olla hengissä.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  13. #103
    Terhakka orggimoro jollain tänään säkylän tiellä Paattisten kohdalla, tais FZ1 olla...?

    Vihreä 6R millä tulin vastaan
  14. #104
    Iso kiitos sinulle, joka tuli lappeenrannassa noin klo. 16.00 helsingintiellä vastaan! Arvostan suuresti , että nostitlapaa, saattoauton kohdatessa!:
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  15. #105
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Teille kahdelle sankarille joilla ei Kopsuontiellä joskus iltakasin maissa riittänyt olemattomasta vauhdista huolimatta oma kaista, suosittelisin lämpimästi osallistumista yhdistyksemme ratapäiville, sekä varsinkin AT2-kaarreajon kurssille.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  16. #106
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Teille kahdelle sankarille joilla ei Kopsuontiellä joskus iltakasin maissa riittänyt olemattomasta vauhdista huolimatta oma kaista, suosittelisin lämpimästi osallistumista yhdistyksemme ratapäiville, sekä varsinkin AT2-kaarreajon kurssille.
    Oliko jotain Hurley-Daavitson cruisereita tms.? Näin muutama tunti aikaisemmin kaks sellaista Keski-Uudellamaalla, eivät nekään tahtoneet onnistua pysymään omalla kaistallansa.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  17. #107
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Oliko jotain Hurley-Daavitson cruisereita tms.? Näin muutama tunti aikaisemmin kaks sellaista Keski-Uudellamaalla, eivät nekään tahtoneet onnistua pysymään omalla kaistallansa.
    Nää oli jotain muovisempia, oisko ekana ajanu ollu jopa R1.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  18. #108
    Ihme valitusta. Varmaan jokaiselle on sattunut joskun joku lipsahdus.
  19. #109
    Tuli tänään niin komeaa etusormea Kehä II:n tunnelin huudeilla puoli viiden jälkeen päivällä, että ai että.
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  20. #110
    Eilen Vaasassa noin kello 15.15 Kokkolantien risteyksessä paloaseman kohdilla hienon sähkönsininen Blackbird jossa sävysävyyn laukkusetti. Itse tulin Yamahalla vastaan.
    Suzuki GSF 650A 2007 => KTM 690 Duke 2013 => Yamaha FZ6-S 2005


    Fazerin sininen FZ6-S
  21. #111
    Eilen iltasella keltanen yzf-r(?) seiskan jälkeen Kujalan jäteaseman kohdilla. Nätti sormimoro, itse näyttelin peukaloa bandiitista!
    Suzuki GSF 1200s Bandit vm.2002
    "Ethän sä autoakaan joka ajon jälkeen jynssää!"
  22. #112
    Eilen viis vaille kaks heinämaantiellä tultiin Perazzin liekkimopon kanssa vastatusten. Itellä tosin "konttori" alla.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  23. #113
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onnettomuudessa kehä 1:llä tänään puoli yhdeksän tienoilla? Kuski ainakin näytti pääsevän lanssiin taluttamalla jotenkiten, mopo keskellä kaistaa nutullaan, perään "parkkeerannut" joku auto. Assulla pitkähkö jarrutusjälki mpstä. Ajoikohan joku perään vai oma paniikkijarrutus, vai kummatkin. W
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  24. #114
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Eilen viis vaille kaks heinämaantiellä tultiin Perazzin liekkimopon kanssa vastatusten. Itellä tosin "konttori" alla.
    Moro moro, en varmaan tajunnu morjenstaa
  25. #115
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Ah ja voih miten komee org-moro tuli vastaa eilen illal Haminas!
    Noin klo 17.45 Tallinmäellä, Jussin marketin nurkilla. Olitko se sinä?
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  26. #116
    Lainaa satzuma kirjoitti Katso viesti
    Ah ja voih miten komee org-moro tuli vastaa eilen illal Haminas!
    Noin klo 17.45 Tallinmäellä, Jussin marketin nurkilla. Olitko se sinä?
    Hep hep, mähän se siinä iltalenkille lähdössä. Komia oli moro sullaki
    Suzuki GSX-S1000FA -20
  27. #117
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jii556 kirjoitti Katso viesti
    Hep hep, mähän se siinä iltalenkille lähdössä. Komia oli moro sullaki


    Lisää moroja - tällä kertaa tänä aamuna kuuen perseillä Keravalla, inexin kohalla - ja mahollisesti jossain kohtaa ennen Hartolaa myös, ennen klo 8.

    Oon niin fiiliksissä, ku en viime kesänä päässy ajaa ollenkaa..
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  28. #118
    Olin näkevinäni sormimoron tänään Juankosken hautuumaan paikkeilla joskus klo 13.00-14.00 aikoihin. Tunnustaako kukaan vai näinköhän harhoja? Itse olin endurolla musta,valko,harmaat crossi kamat ja musta/oranssi ruukku päässä liikkeellä.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  29. #119
    Olikko se sää hämeenlinnanväylällä seitsemän jälkeen. Aika innokkaasti splittailit yli kaheksaakymppiä kulkevan letkan tahdissa. Toivottavasti ei satu kun joku yllättäen vaihtaa kaistaa eteen, kun ei nää sinua sieltä pientareelta vaihtavan kaistaa toiselle puolelle.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  30.  
  31. #120
    Eilen Pirkkalan lentokentän paikkeilla bongattu sormimoro punavalkoiselta R1:ltä.

    Itseltä tuli vain mieto lapanen


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen