Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Eli hommasin 1000 fzr genesiksen turbolla.Seisonu 2 vuotta lämpöses tallis ja ny alko rakentelu.
    Turbo pois,280+ hv,valmiiks nakupyörä joten otin peräkatteen ja penkin pois.Muuten purettu mut kone ja pyörät tietty paikallaan.
    Eli runko kiillotetaan
    Osia maalataan myös vanteet.Ja kumit vaihtoon
    Sähköt uusiksi
    Tulee lyhyt pakari 2,5 putkella niin onko järkee laittaa modattu 1200 jammun pakosarja?
    Onko armoton homma laittaa r1 tai r6 perä ja penkki?
    Isompi syyläri
    Varmaa kannattaa käydä yamaha centeris säädättään kaasarit?
    Ja crossipyörän tai jonku fzs tanko
    Onko jotain nippelitietoo kyseistä tekniikasta mikä kandee huomioida?
  2. #2
    Mä en ehkä ihan ymmärrä lukemaani, mutta meinaatko ottaa siis turbon pois ja saada silti 280? Mikäli ajat sitä ahdettuna niin yamaha centrer tuskin osaa sinua suutinasioiden kanssa auttaa.
  3. #3
    Sori paska artikulaatio,siis turbolla 280 ja otin turbon pois.jokku sanoo et laita vakio putsarit kiinni mut kai ne centerissä pystyy kattoon senki et mikkä sopii
  4. #4
    Eli ostit turbopyörän ja nyt aiot tehdä siitä vaparin? Jos näin, niin miksi ihmeessä? Mä olen päässyt kaverin vastaavan tehoisella FZR:llä ajamaan sen verran, että ei tulis edes mieleenkään alkaa vaparia siitä tuhertamaan. Turbopyörä on oikeasti kiva.

    Ja lisänä soppaan, tuon tehoisessa koneessa on puristuksia jouduttu tiputtamaan, eli vapariksi takaisin muutettaessa tehot jää aivan onnettomiksi, varmasti parisenkymmentä heppaa alle vakiotehojen. Olisko sulla laittaa kuvia tuosta moposta siinä kunnossa kun ostit sen?
    1835
  5. #5
    Mikähän trolli tämäkin on? 280 hepoa vaparina tuosta Genesiskoneesta on aika vaikea ruuvata .Noissahan yleensä tuli iso kansiremontti noin 40tonnin paikkeilla.Niin tuli omassanikin,toivottavasti on tehty jo.AIKA KALLIS REMONTTI
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  6.  
  7. #6
    Sorry,näköjään siis turbona
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c