Tervehdys kanssaeläjät!

Vuosi vaihtui ja yhdistyksemme puheenjohtajan nuija (itse asiassa kumivasara) siirtyi allekirjoittaneen käteen. Kiitän vielä luottamuksesta ja suhtaudun minulle luotettuun tehtävään nöyryydellä, mutta myös määrätietoisesti.

Aikoinaan, reilut kymmenen vuotta sitten liityin MotOrgin jäseneksi hyvän meiningin vuoksi. Tuo meininki on nimetty usein ORG-hengeksi. Henki ilmenee yhteisömme tapahtumissa radoilla, kaduilla, saunan lauteilla ja baarien pöydissä. Porukkaan on helppo tulla mukaan ajopelistä ja tyylilajista riippumatta, kaikista välitetään. Rakkaimmista jopa "välitetään".
Tuo henki on se, mikä tämän porukan pitää kasassa ja mistä meidät tunnetaan. Sitä haluan vaalia ja yhä eteenpäin viedä.
Erilaiset tapaamiset ja tapahtumat ovat ORG-hengen kannalta tärkeässä roolissa. Kertokaa minulle tai muille hallituksen jäsenille millaisia tapahtumia yhdistyksemme haluatte masinoivan. Viisaus asuu teissä, ei pienessä hallitusporukassa.

Jäsenillemme tulemme myös kuluvana vuonna tarjoamaan varmasti vastinetta jäsenmaksulle. Luonnollisesti kannattaa muistaa, että tämä foorumimme pysyy pystyssä ja kehittyy yhdistyksen varoilla. Jäsenmaksullasi siis mahdollistat valtakunnan suurimman motorismiaiheisen foorumin ylläpidon ja kehityksen.
Kuluvalle vuodelle tulemme näkemään tuossa kehityspuolella isoja, jo pitkään kaivattuja askeleita - kiitos konehuoneeseen.
Jäsenille ratapäivämme ovat jäsenhintaisia totuttuun tapaan. Kiitetty ja tunnustettu koulutuksemme mahdollistuu jäsenmaksujen kautta.
Yhteistyökumppanimme tarjoavat jäsenillemme etuja, joita et muualta saa. Lahjakortteja, alennuksia ja tapahtumapäiviä. Pienellä investoinnilla saat iloa ja etuja helposti sadoilla euroilla vuoden aikana.
Jäsenetujen suhteen oikeastaan sama asia kuin tapahtumissa - kertokaa meille mitä paletista puuttuu ja millaisia etuja kaipaatte?

Reilun viikon kuluttua uusiutunut hallituskokoonpanomme kokoontuu järjestäytymiskokouksen merkeissä. Tuolloin jaetaan vastuualueet ja alkaa vuoden rupeama yhdistyksen ja ennen kaikkea sen jäsenten hyväksi. Antakaa kuulua itsestänne pitkin vuotta, olkaa aktiivisia. Tehdään MotOrg ry:stä entistäkin parempi yhdistys meille kaikille.

Nähdään messuilla, tapahtumissa, kokouksissa, radoilla, kaduilla, turuilla ja toreilla. Teidän eteen on etuoikeus tehdä järjestötyötä!

Terveisin,
Vesa Halmetoja
MotOrg ry:n PJ