Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Mistäs olette tilanneet "kiina" kytkin-/jarrukahvoja. Onko suositella jotain kahva merkkiä/myyjään? Ebay:n on noita pullollaan...
  2. #2
    Kunnollista kiinan jarrukahvaa ei vielä ole tullut vastaan. Kytkinkahvoina nuo Kiinalaiset menettelee.
  3. #3
    Millaiset edulliset kahvat alkaa olla ok laatua? Onko jotain merkkiä antaa...
  4. #4
    Itse tilasin ebaysta omaan Ducatiin seuraavanlaiset kahvat, liekö SBS nyt olevinaan "valmistaja" tässä tapauksessa:
    http://www.ebay.com/itm/SBS-Black-Si...pSVDaF&vxp=mtr

    Asentamaan en ole vielä päässyt, mutta noita mitä nyt tässä ihmetellyt niin hintaisekseen tuntuvat käsittämättömän hyvin tehdyiltä. En oikeasti usko että erottaisin helposti esim. LSL vastaavista, vaikka epäilyksiä etukäteen olikin.
    Voi toki olla että sitten kun noita alkaa iskemään kiinni niin paljastuu jotain ongelmaa, mutta so far so good
  5. #5
    Tilasin aikanaan 2wheelsistä kahvat fasuun, ja hyvin toimivat ainakin sen yhden kauden ennen kuin myin pyörän. Helppo asentaa, ja mitat olivat täsmälleen kohdallaan. Ei mitään valittamista normikäytössä. Se on koneistettu kalikka alumiinia, ei kuuraketti.
    Racingtowardthelight.wordpress.com

    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
  6. #6
    mähän sanoin... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Tilasin aikanaan 2wheelsistä kahvat fasuun, ja hyvin toimivat ainakin sen yhden kauden ennen kuin myin pyörän. Helppo asentaa, ja mitat olivat täsmälleen kohdallaan. Ei mitään valittamista normikäytössä. Se on koneistettu kalikka alumiinia, ei kuuraketti.
    samaa mieltä...

    mulla on v-maxissa tuolta tilatut pituus säädettävät kahvat omilla kaiverruksilla, ei ongelmia eikä haalistumista
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
  7. #7
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Tilasin aikanaan 2wheelsistä kahvat fasuun, ja hyvin toimivat ainakin sen yhden kauden ennen kuin myin pyörän. Helppo asentaa, ja mitat olivat täsmälleen kohdallaan. Ei mitään valittamista normikäytössä. Se on koneistettu kalikka alumiinia, ei kuuraketti.
    Olisinkohan kolme paria tuolta tilannu kaikkineen. Hyvän näköset ja laadukkaat päälle päin, mutta kaikki jarrukahvat toiminnan osalta yhtä surkeita kuin muutkin kiinan kahvat. Joko jäi painamaan jarrua päälle myös kahva ylhäällä tai olivat tosi väljiä. Menivät roskiin koeasennuksen jälkeen. Kytkinkahvana oikein hyviä. Voihan tuolta tuurillaan saada just toleranssin keskelle osuneen kahvan, jolloin se toimii niin kuin pitääkin. Suosittelen käyttämään esim. PP-tuningin kahvaa jarrun puolella, hintaa alle satkun ja on varmasti toimiva eikä ole turhia välyksiä.

    P.S. Nämä kokemukset siis ratahommista. Ei kiinnosta ottaa yhtään turhaa riskiä osien puolesta, kun on yhden pyörän vetäny Apparalla seinään jarrun kiinnileikkaamisen takia.
    Viimeksi muokannut: Nitrous; 04.01.2017 klo 17:02.
  8. #8
    Kahdet olen tilannut, trumppaan ja Ducatiin. Ducatissa oli aidot pazzot, mutta väärän väriset. Trumpan kahvat ovat ihan 50/60 Pazzon tasoa. Ducatin kahvat ovat pinnanlaadultaan ja viimeistelyltään huomattavasti paremmat kuin Pazzot. Jarrukahvan adapterissa oli joku mitoitusvika ja jarru jäi kantamaan. Laitoin Pazzon adapterin ja myyjä hyvitti puolet hinnasta.

    Kaikki kahvat on tilattu ebaysta halvimmat mitä löytyi sillä hetkellä. Jotain +-20€/pari olleet.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  9. #9
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, varapj, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Tämä on mielenkiintoinen aihe, ainakin keskustelua on herännyt: http://www.moottoripyora.org/keskust...ighlight=pazzo

    Kyllä kiinalaiset osaa tehdä, "kohta ne tulee ja jyrää meitin".
    Ihan hyvää kamaa olen itse ainakin sieltä saanut.
    Toki kannattaa tarkistaa että pääsylinterin venttiili pääsee varmasti vapautumaan.
    Siis ettei vaan jää "kannolle" jolloin vetää lämmetessään jarrut kiinni.
    (ai mistäkö tiedän...?)
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  10. #10
    Mä laitatin kawasakiin jotkut random säädettävät kiinan kahvat hintaluokkaa 20e/pari. Muuten ihan OK, mutta joku toleranssivirhe niissä oli ettei ihan kaikkia säätöpykäliä voinut käyttää ettei jää kantamaan... En ite asiaan perehtynyt, asentaja kertoi sen ettei kannata käyttää säätöjen ihan ääriasentoja niin toimii kyllä.
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
  11. #11
    Katsotaan mitä tulee... Laitoin tilauksen lyhyemmistä kahvoista 2wheelsille.
  12. #12
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kunnollista kiinan jarrukahvaa ei vielä ole tullut vastaan. Kytkinkahvoina nuo Kiinalaiset menettelee.
    Samaa mieltä paitsi että 2.Gen Tuonossa ja 990 SDukessa ainakin oli kytkinkahva "väärässä" kulmassa. Kun kahvan veti pohjaan niin kahvan pää otti ohjaustankoon kiinni ennenkuin kytkin kunnolla irroitti. Jos säädit kahvaa kauemmaksi niin sormet ei enää yltänyt vipuun . Kunnon kahva pohjaan vedettynä vastaa stongaan koko matkalta. Jarrukahvoissa tuntuma kaikkine väljyyksineen oli samanmoinen kun joskus erehdyin autoa ajamaan Crossisaappaat jalassa. Sduken kahvat oli 2wheelsiltä . Hienoiltahan nuo näyttää , mutta mieluummin hommatkaa kunnon kahvat tai sitten ajelkaa vakioilla.
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  13. #13
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Samaa mieltä paitsi että 2.Gen Tuonossa ja 990 SDukessa ainakin oli kytkinkahva "väärässä" kulmassa. Kun kahvan veti pohjaan niin kahvan pää otti ohjaustankoon kiinni ennenkuin kytkin kunnolla irroitti. Jos säädit kahvaa kauemmaksi niin sormet ei enää yltänyt vipuun . Kunnon kahva pohjaan vedettynä vastaa stongaan koko matkalta. Jarrukahvoissa tuntuma kaikkine väljyyksineen oli samanmoinen kun joskus erehdyin autoa ajamaan Crossisaappaat jalassa. Sduken kahvat oli 2wheelsiltä . Hienoiltahan nuo näyttää , mutta mieluummin hommatkaa kunnon kahvat tai sitten ajelkaa vakioilla.
    Nyt veti vepe "jalat suustani".

    Sama vika muuten hyvillä kiinankahvoilla Kinkyssä pitkien tankopainojen kanssa.

    Aika lipakkaan meni orginaalit paikoilleen.... eikä ollut enää edes niin tylsän näköiset kuin ennen.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #14
    Jospa jollakulla on jäänyt Ducatiin sopiva kullan värinen kytkinahva syystä tai toisesta yli.

    Niin minulle voipi sellaista tarjota.
    Pitkä tai pätkä, kumpikin kelpaa.

    Ja privalla tavoittaa.
    reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano
  15. #15
    Kahdessa edellisessä pyörässä Triumphissa ja Suzukissa oli ns "kiinan pazzot"

    Ei mitään valittamista ja hinta murto-osa.
    1300cc Suzuki
  16. #16
    halvimmat "shorty" kiinan kahffat mitä löyty ebaysta ja hyvin on kolme kesää pelittäny , anodisoinnin väri vähä haalistunu mutta en ihmettele kun pesen ton rekka myrkyillä
  17. #17
    Kahvat tuli 2wheelsiltä. Ihan toimivat ja laadukkaan oloiset. Istuivat paikalleen hyvin. Kunhan pääsis vielä testiä ajaa...
  18.  
  19. #18
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Itselläni lyhyet kiina "pazzot". Jarruttelen kahdella sormella, joten minulle erittäin sopivat. Joskus jäännyt pitkillä kahvoilla sormet puristuksiin.

    Itse kiristin ja liimasin ruuvit ja mutterit varmuuden vuoksi.
    cbr 1000rr rata/touring tuunausta.