Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Putkiklemmari + varmistuslanka siihen on aika kätevä. Ei tarvi uusia varmistuslankaa kun putkiklemmarilla se osuu aina kohdilleen.
  2. #32
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Höpön höpön. Ei siellä ole kerralla monta ratasparia kosketuksissa. Sitä paitisi kaikki moottoriöljyt kykenevät voitelemaan kevyesti kuormitettuja hammaspyöriä. Samalla tavalla niitä hammaspyöräkäyttöjä on autojenkin moottoreissa.
    Kyllä kaikki rattaat on parissaan kiinni koko ajan, mutta ei kuormitettua, niin taisitkin tavallaan sanoa. Mutta ei kai normiauton moottorissa just hammasrataspareja moottoriöljyssä ole, tietty riippuu vähän miten nokat ja apuakselit yms pyörii... remmillä, ketjulla vai rattailla... Laatikossa sit tietty on ikuiset vaihteistoöljyt.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #33
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa googletella K&N öljynsuodattimien ongelmia ja miettiä riskiä omaan käyttöön. Aika monella ulkomaanfoorumilla ollut juttuja, että kierteet olleet huonot ja sitten alkanut vuotamaan tai jopa irronnut koko suodatin ajon aikana. Uusissa (kyykky)pyörissä on myös jonkin verran korkeammat öljynpaineet kuin ennen, joten sekin rasittaa suodatinta ja sen kiinnitystä. Pahimmassa tapauksessa tupladamage kun vedät lipat öljyn takia ja sitten kone käy ilman painetta ja öljyä vähän aikaa
    No hitto, vasta viisi vuotta noilla ajanut ja nyt tuli tämä vastaan. Tosin itellä noi on aina ollut varmistettuna kiinni.
    Road racing aiheinen blogi

    Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri

    ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
  4.  
  5. #34
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa googletella K&N öljynsuodattimien ongelmia ja miettiä riskiä omaan käyttöön. Aika monella ulkomaanfoorumilla ollut juttuja, että kierteet olleet huonot ja sitten alkanut vuotamaan tai jopa irronnut koko suodatin ajon aikana. Uusissa (kyykky)pyörissä on myös jonkin verran korkeammat öljynpaineet kuin ennen, joten sekin rasittaa suodatinta ja sen kiinnitystä. Pahimmassa tapauksessa tupladamage kun vedät lipat öljyn takia ja sitten kone käy ilman painetta ja öljyä vähän aikaa
    Näin kävi heinäkuussa Alastarolla, onneks joku takana huomas kun Agusta tupsautteli sinistä savua oikealle kääntyvissä mutkissa. Vuoti iha vähä sieltä tiivisteen välistä käyrille.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12