Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 81:een 81:sta
  1. #61
    Tuommone dumppaava säädin tykkää jos sen ei tarvitse hukata itse ylimääräisiä jouleja. Elikkäs enemmän valoja on säätimelle parempi.
  2. #62
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Pystyisitkö väsäämään jonkin ennen ja jälkeen kavalkadin?
    Jaa niinkun kuvina? Häätyy iltasella kattoa mitä kaikkea mulla on vielä tietokoneen muistissa, vanha kuvaserveri potkas hokkarit kattoon niin siinä meni aika iso osa kuvista mitä olin ladannu suoraan puhelimesta nettiin.
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  3. #63
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Tuommone dumppaava säädin tykkää jos sen ei tarvitse hukata itse ylimääräisiä jouleja. Elikkäs enemmän valoja on säätimelle parempi.
    Aijjaa. Olkoot sitten noin. Tilasin kyllä jo tankoon kytkimen sille mut se makso eekaupassa huimat 1,47
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #64
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Jaa niinkun kuvina? Häätyy iltasella kattoa mitä kaikkea mulla on vielä tietokoneen muistissa, vanha kuvaserveri potkas hokkarit kattoon niin siinä meni aika iso osa kuvista mitä olin ladannu suoraan puhelimesta nettiin.
    Niin... miltä se näytti valmiina ensimmäisen vs. toisen kierroksen jälkeen. Kolmatta odotellaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #65
    Tässäpä nyt olisi tälläinen muutaman viestin kuvadumppi pyörän vaiheista, ei millään jaksa alkaa joka kuvaa kommentoimaan, ensimmäisen Mannin keulan edessä otetun kuvan aikaleima näyttäisi olevan: lauantai ‎21. ‎syyskuuta ‎2013, ‏‎18.39.17, tuossa kohtaa en ollut kuullut pyörän vielä käyvän. Välissä on muutettu paikkakuntaakin jonka huomannee tallikuvistakin, kalju kaveri valokuvaamassa pyörää on MP Motorrad lehden reportteri tekemässä juttua, kuvauspaikka Lahden Autokorin Villähteen vanhan bussitehtaan kellari. Show-kuvat Lahden messukeskuksesta WTP Coatings:in standiltä ja Helsingin messukeskuksesta Petrol Circuksesta. Kuvista puuttuu vielä Lahti Hela Ride-in bikeshow josta tuli hyllyn koristeeksi streetfighter luokan kakkoskippo. Viimeiset kuvat otettu tänään nykyisestä olomuodosta valmiina huomiselle pohjanmaan reissulle jossa pyörä on siis muutoskatsastetttu ja näinollen täysin lain ja kirjaimen mukainen. Useampikin kaveri jonka kanssa tullut ajeltua valitti että mun jarruvaloja on liki mahdoton erottaa ajovaloista joten nykyinen takavaloratkaisu on kuvan mukainen. Jos vielä jää näkymättä on vika jo katsojassa.










    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  6. #66









    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7. #67









    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  8. #68





    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  9. #69



    Kyllästyin kattelemaan hihojani noista ah niin eemerkityistä mustista peileistä että pulttasin takaisin noi hyihyi laittomat tangonpääversiot koska katson ne selvästi turvallisemmaksi kerta niistä on estymätön näkymä taakse vieläpä varsin laajalle alueelle. Ikuinen kamppailu tuon kanssa vaan että sisään vai ulospäin... itse suosin ulos koska silloin näkymä on täysin esteetön ja omasta mielestä myös näyttää jonkin verran paremmalta niin.

    Taustalla osittain näkyy myös tuo touringpenkkiprojekti, muuten toimii hyvin mutta tarvii vielä päällimmäiseksi ohuehkon kerroksen jotain tiiviimpää/jäykempää kamaa joka estää vaahtomateriaalin puristumisen haaruksien ympärille
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  10. #70
    Jatketaan turinointia täällä ettei tukita tuota talliketjua kun tässä nyt tulossa vähän enempi askartelua taas. Ei mitään maata mullistavaa mutta pientä näpertelyä silti.


    Tässä on yks juttu mikä mun on pitäny tehdä iät ajat mut en ole vaivautunut kerta "sopi teemaan" tuon stunttihäkin kanssa...


    Edellinen omistaja -sen lisäksi että on ilmeisesti käyttäny tätä jonain perkeleen mökkimopona- on onnistunut kaatamaan sen ilmeisesti useamman kerran molemmille kyljilleen, Muut jäljet on jo aikaa sitten hävitetty mutta nämä moottorin kyljet on edelleen ruvella.


    Kemisk metalli ja santapaperi tekee ihmeitä...


    ...ja ryppymaali hoitaa loput.

    Jatkoa seurannee piakkoin...
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  11. #71
    Aina mää unohdan tän ketjun...





    Niinkun talllitapahtumaketjusta jo nähtiinkin vaihtui etumaski Hinckleyn alkuperäistuotteeseen, edm ketjun kuvista poiketen hienosäädin tuota asentoa vielä hiukan ylemmäs ja taaemmas ettei ole ihan "lippa silmillä". Tuo on ainakin minun silmään kohtuullisen lähellä sitä miten tuo on noissa Street Tripleissäkin. Kerta tuon sisään nyt jää sitten paikka toiselle "kojetaululle" tuon Vaporin lisäksi tilailin sinnekin hieman täytettä, kualiti bai eebai kuinkas muuten. Volttimittareita katselin kunnes vastaan tuli sattumalta semmottinen jossa on samassa kaks USB lähtöä joten navia varten ei tartte sitä tupakinsytytintöpseliä eikä sitä hillittömän pitkää kaapelia puhumattakaan muuntajasta joka ei tahdo pysyä sielä töppelissä millään. Bensiinimittari olikin sitten rahtusen haastavampi, kas tässä tuo lähettimen ohmiskaala ei ole vain kummallisessa kohtaa (13-91ohm) se on vieläpä "ylösalaisin" joten ykskään autoihin tahi veneisiin tarkoitettu mittari ei käy. Tähän asti on tultu toimeen Bilteman mittarilla joka toimii väärään suuntaan ja käyttää vain osaa skaalastansa mutta vanhasta mukistaan irroittaessa se päättikin varistaa pari turhaa konkkaa pöydälle joten sen tilalle piti sitten löytää jotakin toimivampaa. Lopulta vastaan tulikin ilmeisesti öljyntason tarkkailuun tarkoitettu mittari jossa on ohmit oikein päin ja vieläpä trimmipotikka joten sillä pitäis homman onnistua, hintaakin kikkareella oli maata järisyttävä viitonen. Ainoa ikävä puoli on että mittari on mallia LED BAR perinteisemmän viisariversion sijaan joten tilasin samoin tein molempien mittareiden viereen myös sammutuskytkimet jos pimeässä käy turhaan häikimään.

    Kahtellaan lisää kuukauden päästä kun nuo tulee... Seuraavaks pitäs varmaan purkaa irti etuvaloteline, bellypanin kannakeraudat ja apurunko jotka pitäs viedä pulverimaalaukseen kun ei niissä näytä paukkumaali pysyvän.

    Niijja keksiä mihin hittoon paan etuvilkut... Helppo ratkaisu olis noi lamppujen ulommat ruuvinreiät mut näyttääkö siinä toopelta...
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  12. #72


    Hmmm... Jos paan ne tonne ne juuuust ja just täyttää valoasetuksen vaatimukset etäisyydestä toisistaan ja näkyvyydestä tastakkaiselle puolelle, etäisyydestä ajovaloheijastimeen en osaa sanoa koska noista ei ilmoiteta candeloita niin hankala mennä sanoon... Mut jos tosta tahtoo joku tinanappi tulla pätemään niin siitä vaan... Kuiteski yleistaso ainanki omasta mielestä hiukan näiden mopojonnejen yläpuolella joilla on rekisterikilpi vaakatasossa jeesusteipillä sisälokarissa ja puolet valoista ei toimi tai puuttuu kokonaan...
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  13. #73


    Huonoa latausta selvitellessäni törmäsin netissä sangen mielenkiintoiseen artikkeliin: kuulemma kaikissa Triumpheissa on tehty muuan tollo virhe johdotuksia suunnitellessa. Tasasuuntaajalta lähtevät johdot eivät suinkaan mene suoraan akulle vaan kiertelevät pitkin poikin pyörää käyden välillä edessä, välillä startilla kunnes lopulta päätyvät useamman mutkan kautta viimein akulle, ja tämä aiheuttaa latausjännitteeseen selkeää häviötä. Ongelmaan on kuitenkin olemassa varsin pätevä ja helppo lääke ( ja sama troppi puree käytännössä mihin tahansa pyörään jossa on ei-MOSFET säädin): Vähintään 2 neliöisellä (12 gauge) kaapelilla otetaan haarat lataussäätimestä tulevista johdoista, itse käytin varmuuden vuoksi reilusti yliampuvaa neljän neliön kaapelia, plusjohtoon sulakepesä ja mahdollisimman lyhyellä vedolla suoraan akkuun. Jokohan ton johtosarjan uskaltais nyt niputtaa, repiny sen niin monta kertaa auki et antanu nyt olla kunnes saa kaikki nikotukset ensin pois...



    Ja kas kummaa kun yhtään uutta osaa ostamatta (poislukien nyt tietty noi johdot kun joku vääräleuka siitä kuitenkin ois alkanu pätemään...) nousi latausjännite tyhjäkäynnin 13.1 ja kierroksilla 12.6v:sta, 14,7-14.4:ään! Kympin fiksi eikä aiheuta vaaraa joten jos sun pyöräs lataa vähän huonosti koitas tätä enste ennenkun alat tilaamaan kalliita osia.



    Etuvilkut laitoin tonne. En nyt oo ihan varma noista vielä, voi olla et teen jalat vielä uudelleen... Jäi vähän ulos kun halusin että ovat 100% valoasetusten mukaiset ja "nenä" esti näkyvyyden vastapuolelle tarpeeks kauas. Voi olla et hommaan vaan pienemmät vilkut niin "hukkuvat" tonne katteeseen kunnes ne panee päälle.
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  14. #74
    Tuli vähän paha olo tuota johtohelvettiä katsoessa
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  15. #75
    Jossain vaiheessa kyllästyin paketoimaan sitä takas kasaan ja auki ja kasaan ja auki... Josko sen nyt uskaltais niputtaa kun saa uuet mittarit paikalleen. Vähän kahen vaiheilla pitäskö toi takahäkki viel purkaa irti ja pulverimaalauttaa kerta siitä toi paukkumaali hilseilee irti vai mennäänkö tää kesä paikkamaalaten... Oishan se parempi tehä kunnolla mutku maksaa ja kauhee vaiva No, on täs vielä kevättä jäljellä...
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  16. #76
    Täytyy varmaan itsekkin tehdä tuo latauksen johtojen päivitys, kun ei menaa akut kestää.
    Oletko päivitellyt startin kaapeleita? Oman pyörän laiskaa starttausta ihmetellessä tuli tälläinen modaus vastaan.
    http://www.triumphrat.net/speed-trip...power-mod.html
  17. #77
    Siitä vaan seuraat niitä säätimeltä lähteviä parijohtoja, siin on abaut 10cm päässä sinisen teipin alla semmonen puristettu liitin josta lähtee paksumpi johto eteenpäin. Siihen haaraan tein itte liitokset niin ei tullu uusia reikiä eristeisiin, tosiaan hitaammaltakin puolen tunnin homma jonka jälkeen mulla nous latausjännite kaks volttia.

    Olen tuosta starttimodistakin tietoinen mutta niin kauan kun on patia patterissa on mun pyörä pyörittäny aina hyvin niin en ole vaivautunut. Toi Decosse kuka tonkin jutun on kirjottanu tietää Triumppien sähköistä varmaan enemmän kun Hinckleyn insinöörit Sehän ton mun keyless systeeminkin on tehnyt.
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  18. #78


    Oli Puuilo ottanu valikoimiin myös 15x3mm alulatan niin sai tehtyä noi vilkkujalat paremmin uuestaan.





    Pikkasen parempi noin kun ei törötä niin kaukana ja itseasiassa tuosta näkyy vastapuolelle jopa kauemmas. Tarvii noi jalat vaan maalata mustaks etteivät osu noin pahasti silmään tuolta. En tiiä painaako kamera ton kuvan jotenkin lyttyyn mut toi keula näyttää oikeessa elämässä jotenkin paljon paremmalta kun tossa kuvassa...
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  19. #79




    Instrumenttipaneelin karkeat muodot leikkailtu ja uus volttimittari asennettu, levy tarvii vielä hieman siistimistä ja reunanauhan tohon pellin ja katteen väliin. Oikealle puolelle tulee vielä uusi bensamittari jahka se nyt suvaitsisi saapua, sekä alareunaan taite ettei hinkkaa kaasuvaijereihin sekä jonkinlainen maali/tarra pintaan. Näppärä tuo mittari kun saa vedettyä naville/goprolle virrat suoraan tuosta. Samoin molemmille mittareille tulee on/off kytkin jos alkaa häikimään pimeällä.

    [IMG]http://www.customfighters.com/forums/imagehosting/436655ad3ad315cf29.jpg[/IMG

    Etuvalo/kate tellinkiin polttelin maalin kiinni, kaasu vaan loppu ennen aikojaan mut eipä tuo osa kuumaa tule saamaan joten eiköhän puol tuntia riitä kun ohje käski kokonaisen kuumentamaan.
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  20. #80
    Ompas tutun näköinen kiinnityslevy maskissa. Tuli omaan daytonaan tehtyä samanlainen. Pintaan kyllä piti vetästä tuotekehitysmustaa niin ei loista orkkismittariston takaa niin pahasti silmille.

    Tuosta latausmodista. Pelkkä maan oikaisu nosti latausjännitteen 14.5v tyhjäkäynnillä. Plussa menee suoraan sulakepesälle ja siitä akulle niin en kokenut sitä tarpeelliseksi. Samalla tuli päivitettyä startin kaapelit ja koneen maa. Kummasti terävöity startti.

    Ootko muuten päivitellyt koneen softaa?
  21.  
  22. #81


    Mulla tuo tuotekehitysversio näyttää tällaselta Voi olla et teen myöhemmin uusiks, voi olla et en... Oikea mittari heitetty näön vuoks valeeseen tuohon, siinä on nyt tyhjä reikä siihen asti että se uus bensamittari tulee...

    Mä nyt vetäsin ne molemmat kaapelit kun alotin, hyvin näytti testilenkillä äsken pysyvän jännite tuossa neljäntoista päällä koko aika. Startti tosiaan aina toiminu hyvin niin olkoot vastakin orkkis johdoilla.

    Softat on alkuperäiset, T1mpalta kerran jo kaapelinkin lainasin mut ehämmä saanu koko taloudessa yhtäkään tietokonetta sitä hyväksymään... Houkuttais kyllä saada jossain tuonne se kuuluisa "Julian tune" jossain vaiheessa.







    Tuommonen siitä nyt talven muutosten jälkeen tuli. Ainakin allekirjoittaneen mielestä ehkä paras kombinaatio tähän asti. Olihan se stunttihäkki ihan makee ja joissain asioissa jopa käteväkin mutta aikansa kutakin. Ainakin tuohon valo/maski hommeliin olen tyytyväisin tähän astisista neljästä eri kokeilusta.
    Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123