Sivu: 14 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 612:sta
  1. #391
  2. #392
    Sehän meni kuin elokuvissa tuo vika kisa!
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #393
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Niissä mutkissa, joissa pyörää ei saa ajettua luistolle keskimutkassa, on avaaminen ihan täyttä arpomista, että kuinka kovaa kaasulle voi mennä. En tiedä voisiko tuossa tilanteessa sitten vetää rohkeamman piiskan luistokontrollin kanssa kuin ilman, mutta jotenkin se tuntuu ajamisen virheen korjaamiselta bittiaivolla.
    Riippuu ihan siitä miten haluat luistokontrollia käyttää/ edellyttää sitä että se on monipuolisesti säädettävissä ja säädät ne kaikki parametrit niin että se sopii sulle ja sun käyttötarkotuksiin. Pakasta vedettynä se aiheuttaa sulle vain itqu-vinqua/ ei todellakaan toimi yhtään niin ku sä haluat. Tai jos kopsaat jonkun muun kartat, niin se on ihan arpapeliä toimiiko ne sulle ja minkä verran.

    Ja tuo^ siis koskee kuskia joka ajaa SM-kärjen vauhtia.

    Ensi kaudella pääsee itekin tommosen sähköaivomopon puikkoihin, joten voihan se olla, että siitä on paljonkin iloa, mutta jotenkin silti vierastan ajamista bittiä vasten.
    Ei olis todellakaan ensimmäinen kerta kun sulla mieli muuttuu 180 astetta, kunhan pääset itse tekemään, ja itse kokemaan, ja itse säätämään, ja itse tutustumaan aiheeseen jne, ja ymmärrät itse mistä on kyse. Noin niinku vuosia vierestä seurailleena saman kaavan toistumista kerrasta toiseen.

    Se missä tuosta sähköaivosta voi olla enempikin iloa on sitten renkaan säästäminen, kun bitit rajoittaa liikaa sutimista niin rengas kestää paremmin.
    Toimivaa ja monipuolisesti säädettävissä olevaa luistokontrollia voi käyttää todella monella eri tavalla ja moniin eri tarkoituksiin.

    Jah noin ylimalkaisena vinkkinä/ohjeena, nopealle kisakuskille säädetty luistokontrolli ei tarkoita bittiä vasten ajamista/ ja sen takia kaasun piiskaamista. Päinvastoin, jos sulla on tyypillinen nopealle kisakuskille säädetty luistokontrolli ja ajat piiskakaasulla bittiä vasten, niin olet saman tien nurin tai ilmassa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #394
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Riippuu ihan siitä miten haluat luistokontrollia käyttää/ edellyttää sitä että se on monipuolisesti säädettävissä ja säädät ne kaikki parametrit niin että se sopii sulle ja sun käyttötarkotuksiin. Pakasta vedettynä se aiheuttaa sulle vain itqu-vinqua/ ei todellakaan toimi yhtään niin ku sä haluat. Tai jos kopsaat jonkun muun kartat, niin se on ihan arpapeliä toimiiko ne sulle ja minkä verran.

    Ja tuo^ siis koskee kuskia joka ajaa SM-kärjen vauhtia.
    Tuo kwakan luistokontrolli taitaa olla vielä aika alkeellinen, mitä tuota manuaalia kattelin. Ecuun pystyy ajamaan kolme eri valintaa (=muistipaikka) luistokontrollille. Ymmärtääkseni jokaiseen muistipaikkaan voi valita fixatun luistokartan 1, 2 tai 3. Tuon valinnan lisäksi valitulle kartalle voi antaa hienosäätöarvon välillä -5....+5. Käytännössä siis napin taakse voi laittaa ykkösvalinnaksi esim kartan 1 ja hienosäätö -2, kakkosvalintaan kartta 1 ja hienosäätö +5 ja kolmosvalintaan kartta 2 ja ja hienosäätö 0. Teoriassa siis luistokontrolli on 33 asentoinen, mutta osa noista varmaan menee toistensa päälle. Parametrejä ei siis pääse säätämään. Tai jos pääsee niin mielellään otan vinkit vastaan joltain enempi Kawan ecun (2011-2015) sielunelämästä ymmärtävältä.

    Se kiva puoli tuossa luistokontrollissa on, että jos se ei tunnu hyvältä niin sen saa napista pois päältä.

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ei olis todellakaan ensimmäinen kerta kun sulla mieli muuttuu 180 astetta, kunhan pääset itse tekemään, ja itse kokemaan, ja itse säätämään, ja itse tutustumaan aiheeseen jne, ja ymmärrät itse mistä on kyse. Noin niinku vuosia vierestä seurailleena saman kaavan toistumista kerrasta toiseen.
    Totta, mieli muuttuu sitä mukaa, kun kokemusta ja ymmärrystä kertyy, eikä mulle ole mikään ongelma myöntää olleeni väärässä. Osa ajotekniikkaan liittyvistä asioista on sitten sellaisia, joita ei voi toteuttaa ennen kuin ajaminen on tietyllä tasolla, mutta se on ihan toisen keskustelun aihe.

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Toimivaa ja monipuolisesti säädettävissä olevaa luistokontrollia voi käyttää todella monella eri tavalla ja moniin eri tarkoituksiin.
    Tämä on itselle vielä vähän kysymysmerkki, että kuinka monipuolinen ja käyttökelpoinen tuo kawan systeemi on. Mulla on ajamisessa yhtenä ongelmana se, että kun luotto pyörään on hyvä annan renkaan luistaa avauksissa hieman liikaa, jolloin renkaan kuluminen alkaa nousta ongelmaksi.
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Jah noin ylimalkaisena vinkkinä/ohjeena, nopealle kisakuskille säädetty luistokontrolli ei tarkoita bittiä vasten ajamista/ ja sen takia kaasun piiskaamista. Päinvastoin, jos sulla on tyypillinen nopealle kisakuskille säädetty luistokontrolli ja ajat piiskakaasulla bittiä vasten, niin olet saman tien nurin tai ilmassa.
    Mulla ei pää riittäs edes kokeilemaan tommosta oli mopo sitten miten ja kenen tahansa säätämä. Pakko siihen luistoon/pitoon on olla tuntuma jotenkin muuten kuin kaasulla hakemalla.
    Superbike #7
  5. #395
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    https://www.bike.fi/esa-tirkkonen-ka...FquLA1nGBnDKU0

    Siitä uutista ensi kauden kuvioista ja lisäksi semmonen tarjous, jota ei kannata ohittaa. Supremebikes.fi verkkokaupan avajaisten kunniaksi kaikista ratarenkaista -20% alennus koodilla ESAT2020!!! Jokaisesta koodilla ostetusta renkaasta kilahtaa pieni siivu myös allekirjoittaneen kisakassaan. Tilaukset osoitteesta myynti@supremebikes.fi
    Superbike #7
  6. #396
    Hmm... miksiköhän joku poisti viestin jossa oli käsien taputus hymiö?...

    Noh, sanotaan sitte tekstin muodossa sama : HELVETIN HIENOA ESA!

    Jos ei tuu keskeytyksiä ni luulisin että top4 loppupisteissä on miehen nykykombolla täysin haarukassa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  7. #397

    Päivitetystä kalustosta ois mukava nähdä kuvia...
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  8. #398
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    On laskettu, että Mieto ois voittanut ilman partaa. Ja toi painaakin varmaan keitonraatoineen kilon.

    Onko nyt valmistautuminen ihan timanttia?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #399
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    On laskettu, että Mieto ois voittanut ilman partaa. Ja toi painaakin varmaan keitonraatoineen kilon.

    Onko nyt valmistautuminen ihan timanttia?
    Pieni takaportti pitää jättää sellaisen poikkeustilanteen varalle, että ei voitakaan.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  10. #400
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti

    Päivitetystä kalustosta ois mukava nähdä kuvia...
    Hyvä huomio. Siinä pari tiiseriä näin alkuun.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Superbike #7
  11. #401
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    On laskettu, että Mieto ois voittanut ilman partaa. Ja toi painaakin varmaan keitonraatoineen kilon.

    Onko nyt valmistautuminen ihan timanttia?
    Kypärän alta pilkistävä parta toimii niin sanottuna vortex-generaattorina rikkoen ilmavirtausta kuskin kaulan ympärillä sopivan turbulentiksi, jolloin kokonaisilmanvastus pienenee niissä paikoissa, joissa ei pysty piileksimään pleksin takana. Nettovaikutus kierrosaikaan n. 0,02s hyvään suuntaan, vaikka parran paino vähän negatiivisesti vaikuttaakin.

    Lisäksi, kun ton kuumana päivänä kastelee jäävedellä niin kypärän sisällä riittää viileyttä melkein koko kisamitan.

    Oliko selitys riittävän timanttia?
    Superbike #7
  12. #402
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Voisko siihen partaan laittaa jotain pieniä tuuliviirejä, että vois goprosta asian vielä varmistaa?

    Varauksella hyväksyn.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #403
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Oliskos porukalla kiinnostusta jos laittelisin katteisiin liimattavia Support -tarroja myyntiin? Ja mikä olis passeli raha tuommoisesta, sama 35e kuin edellisellä kertaa vai vähän enempi/vähempi?
    Superbike #7
  14. #404
    Riippuu minkä kokoinen ja värinen. Mutta 20e ois oma katto ainakin.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  15. #405


    Totta Mooses motorsporttia tuetaan!
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  16. #406
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Totta kai tukijoukoissa mukana, ja tuo hinta mitä Privateer laittoi tuossa yllä niin saattais olla tuo summa. Jos on enemmän, niin ostajien määrä vähenee ehkä jopa merkittävästi.

    Tiian tukitarrat tais olla 5€ / kpl ja en tiedä millaisia myyntejä se sai aikaiseksi. Paitoja ainakin on näkynyt "katukuvassa"

    Toisaalta taisin jossain toisessa ketjussa luvata tuplata aiemman osallistumismaksun suuruuden
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  17. #407
    Kyllä minunkin mopoon tarroja mahtuu.
  18. #408
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Oliskos porukalla kiinnostusta jos laittelisin katteisiin liimattavia Support -tarroja myyntiin? Ja mikä olis passeli raha tuommoisesta, sama 35e kuin edellisellä kertaa vai vähän enempi/vähempi?
    Jopas tuli muotoiltua huonosti tämä edellinen viesti.

    Eli support tarran ostaja saisi nimensä/nickinsä mun mopon kisakatteisiin.
    Superbike #7
  19. #409
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eli support tarran ostaja saisi nimensä/nickinsä mun mopon kisakatteisiin.
    Tämän idean saa (pitää?) tyrmätä, mutta esitän sen silti. Itse voisin haluta omaan mopooni nimimerkkitarran ihan huvin vuoksi. Tässähän olisi hyvä sauma saada yksi tarra mopoosi ja toinen omaansa. Väriksi joku hajuton ja mauton, niin sopii riittävän huonosti kaiken mallisiin mopoihin. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla

    Toimitus tietysti vaatii lisävaivaa. Ratapäiville mukaan?
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  20. #410
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jopas tuli muotoiltua huonosti tämä edellinen viesti.

    Eli support tarran ostaja saisi nimensä/nickinsä mun mopon kisakatteisiin.
    Voishan sinne Hippi-tarran liimata. 20-25€ passeli sponssi.

    Tietty yhtiömme edellyttää yhteistyökumppaneiltamme moitteetonta käytöstä ja kirkossa käyntiä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #411
    Eiks se helpompi toisin päin, teetät tähän tyyliin:
    https://www.bike.fi/tukikampanja-kimi-patovan-hyvaksi/
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  22. #412
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jopas tuli muotoiltua huonosti tämä edellinen viesti.

    Eli support tarran ostaja saisi nimensä/nickinsä mun mopon kisakatteisiin.
    Edelleen lähtökohtaisesti mukana. Summa 30€ (Maks).
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  23. #413
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Edelleen lähtökohtaisesti mukana. Summa 30€ (Maks).
    Samoin edelleen messissä, mutta katto on 20e.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  24. #414
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    20€ on varmasti hyvä hinta ja tarra kiinnostaa.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  25. #415
    joo.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  26. #416
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jopas tuli muotoiltua huonosti tämä edellinen viesti.

    Eli support tarran ostaja saisi nimensä/nickinsä mun mopon kisakatteisiin.
    Nyt väki haluu tarroja omiin pyöriinsä
    Perkule pitää olla tarkkana äidinkielisissä asioissa.
    Mutta ehkä tämä on jonkinlainen mahdollisuus!
    Braaaaap
  27. #417
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Nyt väki haluu tarroja omiin pyöriinsä
    Perkule pitää olla tarkkana äidinkielisissä asioissa.
    Mutta ehkä tämä on jonkinlainen mahdollisuus!
    Kyllä täällä ja vähän muuallakin saa kieli keskellä suuta kirjoittaa, yks päivä tuli facebookissa pitkät *ittuilut, kun kirjoitin etten ole kuullutkaan, kun kyse olisi ollut lukemisesta.

    Mutta asiaan, kumpikin vaihtoehto kuulostaa hyvälle, kai tuohon omaan mopoon mahtuisi support-tarra ja eihän se oma nicki Nitron pyörässäkään pahalle tuntuisi. Varmaan se parikymppiä omasta ratabudjetista liikenisi?
  28. #418
    Miäki parilla kympillä mukana.
    Tarra kummin päin tahansa.
    cbr600rr -04
  29. #419
    Messissä sillä hinnalla mihin suuri enemmistö päätyy.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  30.  
  31. #420
    Lievä rahankeräysrikos tekeillä... Tehkää kirjallinen sponsorisopimus - se varmaan riittää.
Sivu: 14 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen