Sivu: 7 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 612:sta
  1. #181
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Oonks mä ajoissa vai muut myöhässä? Nimim. ei ole varikolla ruuhkaa.
    Ennakko ilmoittautuminen meni kiinni jo 11.5. joten saattaa useampikin tulla myöhässä, etenkin ku on luvattu hyvää säätä

    Itsellä edessä +50e paikan päällä ilmoittautuminen ku ei ollu mitään takeita ennen sunnuntaita että onko pyörä kasassa.

    Jos ei muuten ni pyöritään siellä sitte kahdestaan ja otetaan kaksoisvoitto sarjasta ku ei muita huvita ajaa
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #182
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ennakko ilmoittautuminen meni kiinni jo 11.5. joten saattaa useampikin tulla myöhässä, etenkin ku on luvattu hyvää säätä

    Itsellä edessä +50e paikan päällä ilmoittautuminen ku ei ollu mitään takeita ennen sunnuntaita että onko pyörä kasassa.

    Jos ei muuten ni pyöritään siellä sitte kahdestaan ja otetaan kaksoisvoitto sarjasta ku ei muita huvita ajaa
    Oli beessäkin jo muutama kuski ilmottautunu, eli ihan vaan maaliin ajamalla ei pääse pallille. Ja jos voitosta meinaa ajaa niin joutunee tyrkkäämään jo ihan tosissaan.

    Ennakkoon ilmottautuneet löytyy täältä: http://www.iceroadracing.com/eilmo/i...mo&sivu=listaa
    Superbike #7
  3. #183
    Juu siis heitin lähinnä läpällä tuon että "ajetaan sitte kaksisteen"

    Lähinnä tarkoitin sitä, että on siellä vastassa 30 pyörää tai ei ainuttakaan pyörää, ni minun ajamisen nautintoa se ei pilaa. Mä lähen sarjaan nauttimaan ajamisesta ja kilpailemisen ympäristöstä.... se että muita pelottaa tulla ruudukkoon ei vähennä sitä kilpailun ajatusta ja fiilistä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  4. #184
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Juu siis heitin lähinnä läpällä tuon että "ajetaan sitte kaksisteen"

    Lähinnä tarkoitin sitä, että on siellä vastassa 30 pyörää tai ei ainuttakaan pyörää, ni minun ajamisen nautintoa se ei pilaa. Mä lähen sarjaan nauttimaan ajamisesta ja kilpailemisen ympäristöstä.... se että muita pelottaa tulla ruudukkoon ei vähennä sitä kilpailun ajatusta ja fiilistä.
    Ihme kaveri tää Privateer kyllä. Kaveri tulee mestoille, ajaa 35 kierrosta ja tyrkkää reippaasti kympin puolelle. Hattua pitää nostaa. Itellä paras eilisessä treenissä 1.11.7. Pirullisen kovaa menee porukka täällä. Mut otetaan tänään se sekka pois aika-ajoon ja toinen kisaan niin pysytään jo muiden kyydissä. Superbiken aika-ajo klo 10.20 ja kisa tasan klo 15.00.
    Superbike #7
  5. #185
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ihme kaveri tää Privateer kyllä. Kaveri tulee mestoille, ajaa 35 kierrosta ja tyrkkää reippaasti kympin puolelle. Hattua pitää nostaa. Itellä paras eilisessä treenissä 1.11.7. Pirullisen kovaa menee porukka täällä. Mut otetaan tänään se sekka pois aika-ajoon ja toinen kisaan niin pysytään jo muiden kyydissä. Superbiken aika-ajo klo 10.20 ja kisa tasan klo 15.00.
    hontamies RR
    CB1000R 2019
  6. #186
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Aika-ajossa 1.10.9 ja oman luokan neljäs, lähtöruutu 20. Paaluaika oli 1.05.2!!!

    Kisa starttaa klo 15.00. Liveseuranta täältä: https://www.race-monitor.com/Live/Race/68808

    Kusiaiset starttaa klo 14.15. Sielläkin orggilaisia mukana.
    Superbike #7
  7. #187
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Hyvinhän se Nitrous meni, ja Mikkokin retrossa podiumilla.

    Olen pahoillani Privateerin mekaanisista ongelmista (vasta kasattu laatikko kuulemma porsi). Tollaset syö miestä. Toivottavasti pian oot jaloillas taas.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #188
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hyvinhän se Nitrous meni, ja Mikkokin retrossa podiumilla.
    Meni kyllä ihan päin vittua tuo kisa. Jostain syystä kroppa ihan tukossa eikä palaudu yhtään. Neljän kierroksen jälkeen kädet totaalisen loppu ja sit vaan yritettiin selviytyä maaliin.
    Superbike #7
  9. #189
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Meni kyllä ihan päin vittua tuo kisa. Jostain syystä kroppa ihan tukossa eikä palaudu yhtään. Neljän kierroksen jälkeen kädet totaalisen loppu ja sit vaan yritettiin selviytyä maaliin.
    Vastaohjaus?

    Kyl se musta meni OK. Vauhti alkaa pikkuhiljaa löytyä. Treeniä alle, ja ens kisassa korokkeelle.

    Korpiahokin oli kaivettu jostain koipallojen seasta kisaamaan, ja tyrkkäs aika hyvin.

    Kostamon suveneeri vauhti kertonee, ettei se IRRC ole ihan mikään harrastesarja.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #190
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Vastaohjaus?

    Kyl se musta meni OK. Vauhti alkaa pikkuhiljaa löytyä. Treeniä alle, ja ens kisassa korokkeelle.

    Korpiahokin oli kaivettu jostain koipallojen seasta kisaamaan, ja tyrkkäs aika hyvin.

    Kostamon suveneeri vauhti kertonee, ettei se IRRC ole ihan mikään harrastesarja.
    Ei se kyllä menny. Vauhti riittäs kilvanajoon, mutta kroppa ei taho toimia jostain syystä. Erkka meni kovaa ja Kostamo vissiin hylättiin, koska jarrut.
    Superbike #7
  11. #191
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei se kyllä menny. Vauhti riittäs kilvanajoon, mutta kroppa ei taho toimia jostain syystä. Erkka meni kovaa ja Kostamo vissiin hylättiin, koska jarrut.
    Mikäs jarruissa?

    Ajamattomuus kroppaa kolottaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #192
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mikäs jarruissa?

    .
    Jarrut ei ollu sääntöjen mukaset.
    Superbike #7
  13. #193
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei se kyllä menny. Vauhti riittäs kilvanajoon, mutta kroppa ei taho toimia jostain syystä. Erkka meni kovaa ja Kostamo vissiin hylättiin, koska jarrut.
    Sä tarviit ravintovalmentajan. Mulla ois hyviä neuvoja, mut sit paranee toivoa ettei puhalluteta viivalla

    Näillä keleillä toi ravinto ja nesteytys ei ole ihan helppoa. Mutta kun on parin maratonin kokemus tankkaamisesta ja ravinnosta, niin jotain asiasta luulee ymmärtävänsä. Mut ens kisassa pallilla, se on selvä.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  14. #194
    Mulla jelppas ihan 100-0 ku rupesin syömään suolapillereitä, 0.5g per 0.5-1.0L vettä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #195
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ihme kaveri tää Privateer kyllä. Kaveri tulee mestoille, ajaa 35 kierrosta ja tyrkkää reippaasti kympin puolelle. Hattua pitää nostaa.
    Laita hattu piiloon vaa. Ei se 10.5 ny mikää hirveän kova kierros ole.
    ......Sellaisen saa millä tahansa PlayStation-ohjaimella.


    Ja valitettavasti makkarat ja kaljat joutuu oottaa pitkään jossen löydä uutta moottoria jostain.

    Vitutusta kasvattaa vielä se, että mun vauhti ois riittäny helppon podiumiin ku katoin kierrosaikoja.



    Oli ensimmäinen kerta HYVIN pitkään aikaan tänään kun on itsetuhoiset ajatukset juossu mielessä........
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  16. #196
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Laita hattu piiloon vaa. Ei se 10.5 ny mikää hirveän kova kierros ole.
    ......Sellaisen saa millä tahansa PlayStation-ohjaimella.


    Ja valitettavasti makkarat ja kaljat joutuu oottaa pitkään jossen löydä uutta moottoria jostain.

    Vitutusta kasvattaa vielä se, että mun vauhti ois riittäny helppon podiumiin ku katoin kierrosaikoja.



    Oli ensimmäinen kerta HYVIN pitkään aikaan tänään kun on itsetuhoiset ajatukset juossu mielessä........
    Nyt vituttaa, ku on vehkeet paskana jne. Aika helpottaa, ja kohta säkin toteat, et tää on sitä motorsporttia.

    Tsemiä koneen etsintään.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #197
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Laita hattu piiloon vaa. Ei se 10.5 ny mikää hirveän kova kierros ole.
    ......Sellaisen saa millä tahansa PlayStation-ohjaimella.


    Ja valitettavasti makkarat ja kaljat joutuu oottaa pitkään jossen löydä uutta moottoria jostain.

    Vitutusta kasvattaa vielä se, että mun vauhti ois riittäny helppon podiumiin ku katoin kierrosaikoja.



    Oli ensimmäinen kerta HYVIN pitkään aikaan tänään kun on itsetuhoiset ajatukset juossu mielessä........
    Jos oon ymmärtänyt oikein, niin sun eka kisa (?). Vituttaa kyllä, mutta kun lukee näitä viestejä, niin vauhtia löytyy, eli nyt vaan uutta matoa koukkuun (eli uusi motti) ja sitten nautiskellaan kuohuvaa loppukesä.

    Ja kaljaa ja makkaraa nauttii yleisö
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  18. #198
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    mutta kun lukee näitä viestejä, niin vauhtia löytyy
    Jep... ja sit ku lukee pankkitilin saldoa ni huomaa että se vauhti ei tuo sinne rahaa millä ostella uusia osia ku vanha leviää.... Ei siinä, jos löytyy TODELLA pikaisesti uus motti jostain ni harkitsen ylimääräistä lainaa ajaakseni kauden läpi.... mutta voin melkee vannoa että jos löytyy uus motti, ni sit leviää jotain muuta.

    Mutta rehellisenä ihmisenä täytyy sanoa että harvemmin yllätyn positiivisesti omasta tekemisestäni, mutta se 1:10.5 vain 35 kierroksen jälkeen vähän hymyilytti ku pistin tavoitteeksi alittaa 1:12
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  19. #199
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Jep... ja sit ku lukee pankkitilin saldoa ni huomaa että se vauhti ei tuo sinne rahaa millä ostella uusia osia ku vanha leviää.... Ei siinä, jos löytyy TODELLA pikaisesti uus motti jostain ni harkitsen ylimääräistä lainaa ajaakseni kauden läpi.... mutta voin melkee vannoa että jos löytyy uus motti, ni sit leviää jotain muuta.

    Mutta rehellisenä ihmisenä täytyy sanoa että harvemmin yllätyn positiivisesti omasta tekemisestäni, mutta se 1:10.5 35 vain kierroksen jälkeen vähän hymyilytti ku pistin tavoitteeksi alittaa 1:12
    No onhan toi huikeaa vauhtia, jos katsoo, mitä vauhteja B:ssä mentiin itse kisassa.

    Nyt vaan miettimään millä saada "sponsoreita" nopeasti tukemaan. Jos löytyy jokin kampanja, jolla pääsee tukemaan miestä mäessä, niin mä olen mukana. Ei teitä hurjia kuitenkaan puissa kasva.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  20. #200
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Tuossa mun nopein kierros Perjantailta (ja siinä edellä pari muutaki alle 1:11 kierrosta)
    ihan mukavan näköistä oli
    ZZR1400
  21. #201
    Ei saa räplätä! 5-10 sekuntia tippuisi heti kierrosajasta jos vain malttaisi olla räpläämättä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  22. #202
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Ei saa räplätä! 5-10 sekuntia tippuisi heti kierrosajasta jos vain malttaisi olla räpläämättä.
    No sanomattakin selvää, että suoritus nopeutuu jos jättää räpläämiset välistä.


    Meneeköhän tässä Esan topikki jo ihan raiskatuksi, kun täällä puhutaan jo privateerin ajoista, pleikkareista ja räpläilyistä. Hyvinhän tuo Nitrouksen ajo kuulostaa lähteneen käyntiin.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  23. #203
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Vauhti alkaa löytyy, mutta kroppa ei toimi. Hirveetä paskaa molemmat kisat, kun kroppa kyykkää kolmen-neljän kierroksen jälkeen ja sit vaan ajellaan. Tän päivän kisassa ajelin parilla vikalla kierroksella kolmosmutkan kokonaan jarruttamatta, kun ei vaan pystyny. Ja kun kroppa loppuu niin tulee tosi typeriä virheitä.

    Ennen Motoparkkia pitää selvittää, että mikä mättää, muuten on turha ajaa kilpaa.


    P.S. Pyysin modeja poistamaan/siirtämään Privateerin ja Scuuban kommentit tästä ketjusta. Meikäläisen ajoa voi arvostella tässä topicissa, jos haluatte arvostella muita niin voitte tehdä oman topicin sitä varten. Kiitos.
    Superbike #7
  24. #204
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ennen Motoparkkia pitää selvittää, että mikä mättää, muuten on turha ajaa kilpaa.
    Magneseumia, ja venyttelyä.

    Mikiltä vois saada vinkkejä?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  25. #205
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Vauhti alkaa löytyy, mutta kroppa ei toimi. Hirveetä paskaa molemmat kisat, kun kroppa kyykkää kolmen-neljän kierroksen jälkeen ja sit vaan ajellaan. Tän päivän kisassa ajelin parilla vikalla kierroksella kolmosmutkan kokonaan jarruttamatta, kun ei vaan pystyny. Ja kun kroppa loppuu niin tulee tosi typeriä virheitä.

    Ennen Motoparkkia pitää selvittää, että mikä mättää, muuten on turha ajaa kilpaa.


    P.S. Pyysin modeja poistamaan/siirtämään Privateerin ja Scuuban kommentit tästä ketjusta. Meikäläisen ajoa voi arvostella tässä topicissa, jos haluatte arvostella muita niin voitte tehdä oman topicin sitä varten. Kiitos.
    Älkää tätä replyä sitte sentään poistako

    Tuohon saattaa olla parikin fysiologista syytä minkä takia kroppa "hyytyy" tosi nopeasti. Yks varteenotettava vaihtoehto ei ole huono lihaskunto, vaan saattaa olla huono hermotus, eli hermopinne mahdollisesti niskan seudulla joka puristaa hermoa. Itse sain huomata tämän ku selkälihaksia treenasin. Mulla on niskanikama leikattu 2013, ni siitä oli jäänyt lievä hermopinne niskan seudulle joka häiritsi hermon toimintaa. Tämä ilmeni siinä, että kun esimerkiksi vedin leukoja, niin puolessa välissä sarjaa vasemman puolen leveä selkälihas päättää skipata loput, ja taakka siirtyy käsivarren päälle. Tämä siis ilmeni konkreettisesti siinä että kesken leuanvedon alkoi vasenta kättä särkemään ku ei selkä tehnyt enää omaa osuuttaan.

    Aivan sama hermotuksen vajaatoiminta tekee sen, että yläraajat "hyytyy" varsinkin tietyissä asennoissa helkkarin pikaisesti rasituksen alla.

    Kiropraktikolla käynti olisi ainakin ensimmäisenä omalla listallani tuossa tapauksessa mitä kuvailet.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  26. #206
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Niin juu. Se flik flak sarjahan on saattanut manata esiin vaikka mitä peikkoja. Itehän sitä oman kroppansa tuntee, ja tietää mitä ennen on jaksanut, joten jos tilanne on mitä vittua, niin fyssari + jumppa on yksi vaihtoehto.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #207
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Niin juu. Se flik flak sarjahan on saattanut manata esiin vaikka mitä peikkoja. Itehän sitä oman kroppansa tuntee, ja tietää mitä ennen on jaksanut, joten jos tilanne on mitä vittua, niin fyssari + jumppa on yksi vaihtoehto.
    Ei mikään mahdottomuus, että linkousohjelman jäljiltä olis edelleen jotain feelua.
    Superbike #7
  28. #208
    Nitrous tuletko Alastarolle viikonloppuna ajamaan? Jos tulet, niin voin auttaa sua todentamaan hyvin yksinkertaisella tavalla onko mun luulolla mitään totuudenpohjaa.

    Niinku sanoin, ei ole ainoa mahdollisuus, mutta sen perusteella mitä oon kuullu omilta asiakkailtani ja varsinkin mitä olen itse kokenut, niin kuulostaa hyyyyyyvin tutulta toi mitä kuvailet, ja jos olen oikeassa, niin korjaus on HYVIN nopea fundamentaalisella tasolla.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  29. #209
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Nitrous tuletko Alastarolle viikonloppuna ajamaan? Jos tulet, niin voin auttaa sua todentamaan hyvin yksinkertaisella tavalla onko mun luulolla mitään totuudenpohjaa.

    Niinku sanoin, ei ole ainoa mahdollisuus, mutta sen perusteella mitä oon kuullu omilta asiakkailtani ja varsinkin mitä olen itse kokenut, niin kuulostaa hyyyyyyvin tutulta toi mitä kuvailet, ja jos olen oikeassa, niin korjaus on HYVIN nopea fundamentaalisella tasolla.
    Joo, la pitäs muistaakseni koulutella ja su olis tarkotus ajella, eli mua voi käyttää koe-eläimenä.
    Superbike #7
  30.  
  31. #210
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Kait nämä selkeästi älykkäät "poistettu" viestit voi oikeastikin poistaa, vai onko näillä toistoilla joitain tarpeellista salattua ja todella tärkeää sisältöä?

    Tottakait on. Koska poistettu.
    Nöyrin anteeksipyyntöni. En ole tottunut siihen että foorumilla voi itse poistaa oman replynsä muuten kuin tuhoamalla sisällön.

    Löysin tuon poistonappulan, poistan nämä viestit. Vielä kerran tuhannesti anteeksi aiheuttamastani mielipahasta.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Sivu: 7 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen