Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Onkos kenelläkään tietoa näistä sähköcrosseista? Alkaa olla muutamaa mielenkiintoista mallia jo markkinoilla...

    Lähinnä seuraavat vaikuttaa kiinnostavilta:

    http://osetbikes.com/gb/bikes/2017-oset-bikes/

    http://www.ycf-riding.de/product/ycf-50e-2

    http://www.kuberg.com/young-rider.html


    Lähinnä tuo helppous houkuttaa kun pyörä kulkisi nesteitä valuttamatta kontissa
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  2. #2
    Osetia olen käpälöinyt, muita en edes nähnyt. Varmaan ekana pitäisi määritellä se pikkukuskin tarve. Jos se nurtsi/mökkihupi ilman ns oikeaa ajamista niin varmaan ihan jees. Jos taas kuskissa on merkkejä oikeasta ajamisesta niin jaksan hiukka epäillä.

    Kiinnitin huomiota mm jarruihin, vannejarrut kahdessa ja mekaaniset levyt yhdessä. Ei polkupyöriinkään maastossa ole vannejarrut pitkiin aikoihin riittäneet. Sitten noissa halpisvehkeissä on ollut ns normiakut, pikkupelin paino yllättää.

    Mutta siinä missä annoin poitsun ajaa nelarimönkkärillä vielä kotipihassa, ei oikealla pikkukrossilla naapurisopu taajama-alueella säilyisi. Sähkössä on muutama sairaan hieno etu.

    Oma poika ajoi ekan kerran reilu kaksviotiaana ja nelivuotiaana voi sanoa harrastuksen alkaneen. Viisvuotiaana ajoi jo tavalla jossa kiinanmönkkäristä tuli ominaisuudet vastaan. Nyt kuusvuotiaana ajaa 11-heppasella kisakrossilla aika nätisti ja järki päässä. Eka peli ennen mönkkäriä oli Samurai 50cc kiinankrossi ja halvinta paskaa mitä maa päällään kantaa. Teki mitä tahansa, sellasta en suosittele tontille tuomaan. Nuo kaikki näyttää Samuraita robustimmilta.
  3. #3
    Pojalle ostin synttärilahjaksi Osetin kun täytti kolme. Sen kanssa ollaan nyt vuoden verran ajeltu. Jätkä on onnessaan kun saa sillä ajella. Tänä kesänä Raisioon avattiin sähköcrosseille oma rata, siellä tuli muutamat kerrat ajeltua. Loistava laite ajamisen opetteluun, varsinkin omakotitaloalueella. Tuollaisen sähköcrossin kanssa kun voi pörrätä pitkin pihaa niin paljon kuin huvittaa. Ei pala naapurilla käpy. Ainut ääni mitä kuuluu on ketjuista pieni rahina.

    Tuollaisella on hyvä opetella ajamaan. Oppii tasapainoa, käyttämään kaasua ja jarruttelemaan. Perusasioiden opettelua siis. Jos tuosta vielä intoa riittää, niin katsotaan sitten millä tulevaisuudessa ajellaan. Onko bensahärveliä kunnon valmistajalta vai kehittyykö sähköcrossit vielä lisää.

    Oma Osetti on ostettu käytettynä ja ikää sillä on nyt neljä vuotta. Tänä keväänä ostin siihen uudet akut. Kaksi akkua kustansi noin 60 euroa. Mitään muuta huoltoa ei olla tehty, tai noh, ollaan sitä ketjut putsattu .

    Tuo YCF:n E 50 näytti muuten hienolta.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  4.  
  5. #4
    Löysin mielenkiintoisen jutun Kubergista jos joku eksyy tätä palstaa lukemaan:

    http://advrider.com/index.php?thread...review.957784/
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R