Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Minulla on neljä vuotta vanha Fireblade. Ostin sen uutena kuten edellisen Suzuki GSX-R1000. Se palveli minua neljä vuotta, ennen kuin vaihdoin sen nykyiseen pyörääni. Näitä on nyt hyvä vertailla

    Suzukin huoltaminen on jonkin verran helpompaa, kun rakenne on huomattavasti yksinkertaisempi. Esim. Suzukin tankki on se mikä näkyy ja sen voi kipata taakse moottoria huoltaessa. Näin Hondassakin, kun ensin poistaa päältä tankin kuitukatteen ja kippaa alla olevan rautatankin Eli jo siinäkin työtä tuplasti

    Molempia pyöriä olen kengittänyt samalla tavoin. Hondaa ehkä vieläkin raskaammalla kädellä ja kierrokset on tullut vedettyä usein rajoittimeen asti keuliessani Tein nyt Hondaan kaverini kanssa 24tkm huollon (merkkiliike ei halunnut tehdä sitä, kun katteet on niin vaikeat purkaa) Tämä oli vähän harmi juttu, kun takuu siinä on vielä vähän aikaa voimassa. Hondan venttiilin välykset olivat kaikki ok. Suzukin 24tkm huollossa piti 11 niistä säätää (huolto teetetty Kuopion Pyörä ja Mopo). Hondan alkuperäiset ketjut (RK) ovat olleet tosi hyvät ja kestäneet tähän saakka. Eikä vieläkään ole mitään syytä vaihtaa. Suzukissa oli alkuperäisenä D.I.D. Ensimmäiset ketjut kestivät 15tkm. Niistä katkeili o-renkaita ja menivät sen jälkeen nopeasti loppuun. Ajattelin, että alkuperäisissä vain oli tämä vaiva ja ostin uudet samaa merkkiä. Kesto oli taas saman verran ja uudet D.I.D tilalle. En ottanut siitä opikseni Jos Firebladeen joudun vaihtamaan ketjut, niin ne tulevat olemaan RK.

    Olen todella tyytyväinen pyörääni ja odottelen ensi kautta kovasti
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  2.  
  3. #2
    Lainaa Henry67 kirjoitti Katso viesti
    Tein nyt Hondaan kaverini kanssa 24tkm huollon (merkkiliike ei halunnut tehdä sitä, kun katteet on niin vaikeat purkaa)

    Mistä näin mahtava merkkiliike löytyy?
    KTM Duke 690R