Katso äänestykset tulokset: Mikä on kaunein moottoripyörämerkki

Äänestäjät
171. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Honda

    6 3,51%
  • Suzuki

    7 4,09%
  • Kawasaki

    7 4,09%
  • Yamaha

    10 5,85%
  • KTM

    6 3,51%
  • BMW

    14 8,19%
  • Ducati

    80 46,78%
  • Aprilia

    9 5,26%
  • Triumph

    13 7,60%
  • Joku muu, mikä?

    19 11,11%
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 44:sta
  1. #1
    Jokainen saa ihan itse päättää millä perusteella valitsee sen oman suosikin. Onko se vain se yksi ja ainoa malli joka miellyttää vai miellyttääkö koko tehtaan tuotanto?
    Joitakin miellyttää konservatiivinen eikä niin radikaali muotoilu ja joitain taas se erikoisuuden tavoittelu ja omanlainen muotokieli. Nyt sitten äänestämään.
    (Valitettavasti tuohon sai vain 10 vaihtoehtoa, joten aika monta jäi pois. Merkittävimmät lienee vaihtoehdoissa...)
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 20.11.2016 klo 09:42.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    Tarvitsiko tähän muka muuta kuin yhden vaihtoehdon ;)
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  3. #3
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Agu tai duksu. Nyt kolikko kääntyi Ducatiin. Pani ja streetfaitteri on kyllä pirun hienoja.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  4. #4
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Tarvitsiko tähän muka muuta kuin yhden vaihtoehdon
    Mäkin ruksasin Duksun vaikka ajan Bemarilla (ja Kotarilla).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #5
    Piti hetki miettiä että Ducati, Bmw vai Triumph. Kolmikolla malleja joita tullut himoittua pitemmän aikaa.
    Laitoin BMW, koska JOS ostaisin nyt uuden pyörän niin se aika varmasti olisi BMW RnineT joku olomuoto.
    BMW K1200S -07
  6. #6
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Italialaisten muotoiluosaaminen puhuttaa kyllä täälläkin, mutta se ei yksistään riitä hankkimisen perustaksi.

    Eikä toi Pannari kylmätyypeillä (päällä istumalla) istunut omaan kehoon lainkaan. Mutta ei se, että mies on väärän kokoinen muuta laitteen hienoutta mitenkään.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  7. #7
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Italialaisten muotoiluosaaminen puhuttaa kyllä täälläkin, mutta se ei yksistään riitä hankkimisen perustaksi.
    Ei kai sitä moottoripyörää osteta pelkästään sen takia miltä se näyttää? Tai jotkut varmaan ostavatkin...
    Itse ostin ihan tarkoituksella kerran mp:n joka oli mielestäni käsittämättömän ruma.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #8
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mäkin ruksasin Duksun vaikka ajan Bemarilla (ja Kotarilla).
    Meillähän on saman merkkiset vehkeet
    Ruksasin Suzukin, koska Busa. Se on vaan mun mielestä edelleen väärin ymmärretty nerous joka siinä vehkeessä piilee.

    Ruksaus vaihtoehtoihin olis voinu laittaa HOODEEN.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  9. #9
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ei kai sitä moottoripyörää osteta pelkästään sen takia miltä se näyttää? Tai jotkut varmaan ostavatkin...
    Tällaiseenkin olen törmännyt. Ostettiin pyörä, koska se oli hieno. Ja kohta havahduttiin, että ei se ollutkaan sitä, mitä haluttiin. Ihan väärän tyyppinen ja vielä siinäkin epäkäytännöllinen... Mutta kun eivät halunneet uskoa, niin sitten se "maailman komein" vaihtui.

    Onneksi melko harvinaista kuitenkin.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  10. #10
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Ducatin näytöt muotoilun saralla ovat mykistäviä, vaikka hutejakin on tullut. Hyvänä kakkosena MV.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #11
    Pelkkiä tusinapyöriä otettu äänestykseen, yritä niistä sitte valita
  12. #12
    MV Agustat on ollut kautta aikain mun silmään siisteimpiä. Vaikka Kawalla oon kyllä mennyt vuosikymmenet....ja olihan yks Suizakin kerran...
    Ollu sen verran monta italialaista autoa ettei oo rahat eikä usko riittänyt saapasmaan mopoihin vaikka ylivoimaisen hienoja ovatkin muotoilultaan.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  13. #13
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Ruksaus vaihtoehtoihin olis voinu laittaa HOODEEN.
    Ja Moto Guzzin, MV Agustan, Nortonin, Victoryn, Indianin, Royal Enfieldin... Mutta kun vain 10 mahtui.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  14. #14
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    MV Agustat on ollut kautta aikain mun silmään siisteimpiä. Vaikka Kawalla oon kyllä mennyt vuosikymmenet....ja olihan yks Suizakin kerran...
    Ollu sen verran monta italialaista autoa ettei oo rahat eikä usko riittänyt saapasmaan mopoihin vaikka ylivoimaisen hienoja ovatkin muotoilultaan.
    Jep MV Agustassa kyllä keskimäärin silmä lepää, en tosin ole koskaan käynyt edes päällä oleilemassa koeajosta puhumattakaan.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  15. #15
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä se F4 on edelleen nätein pyörä ainakin omaan silmään.

    rc-1.jpg
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  16. #16
    ^
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  17. #17
    MV Agusta F3 RC ja Brutale dragster RR nous ekana mieleen
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 20.11.2016 klo 15:57. Syy: tarkennuksia
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  18. #18
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ei kai sitä moottoripyörää osteta pelkästään sen takia miltä se näyttää? Tai jotkut varmaan ostavatkin...
    Itse ostin ihan tarkoituksella kerran mp:n joka oli mielestäni käsittämättömän ruma.
    Kyllä ostetaan.
    Itse ostin Aprilia MOTO 65 ihan sen ulkonäön takia.
    Teen siitä seinäkoristeen, joten sen ajo-ominaisuuksilla tai millään muulakaan ei ole mitään väliä.
  19. #19
    Jaa ! Onhan se selvää että 1290 SDR on ehdottomasti upein pyörä minkä omistan ja piste. Saattaapi kyllä Aprilian RSV olla myös suht kaunis mopo .
    Ultrafast KTM machine .
  20. #20
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Kyllä ostetaan.
    Itse ostin Aprilia MOTO 65 ihan sen ulkonäön takia.
    Teen siitä seinäkoristeen, joten sen ajo-ominaisuuksilla tai millään muulakaan ei ole mitään väliä.
    Juuri näin, koriste-esineitä hankitaan ulkonäön perusteella, itse hankin moottoripyöräni omien käyttötarkoituksien vaatimien ominaisuuksien perusteella.
  21. #21
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Onhan se selvää että 1290 SDR on ehdottomasti upein pyörä minkä omistan ja piste.
    Erittäin hyvin todettu.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #22
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ja Moto Guzzin, MV Agustan, Nortonin, Victoryn, Indianin, Royal Enfieldin... Mutta kun vain 10 mahtui.
    Hassua että trend-setterit jäi kaikki alkuperäisen listan ulkopuolelle... No okeij, olihan siinä Ducati ja Aprilia...
    Great follower, BMW (tulee joka genreen 2...5 vuotta alkuperäis-laitteen esittelyn jälkeen...)
    Mutta paras muotoilu (sarjatuotantopyörät) = MV Agusta
    MAD (mean absolute deviation)
  23. #23
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Kyllä ostetaan.
    Itse ostin Aprilia MOTO 65 ihan sen ulkonäön takia.
    Teen siitä seinäkoristeen, joten sen ajo-ominaisuuksilla tai millään muulakaan ei ole mitään väliä.
    Larion kans jutellesjutausreissus,pillahti mieleen,et josko sitä uskaltais Italianihmeen ostaa. Aprilia RSV 1000 RR k5 löytytalliin huutokaupat.comista! Ja löytyhä siit teksti magnetimarelli! Heti liittimet läpi spreypurkinkans, vika löyty staatorinliittimestä koneen jarungonvälist?!! Putsasin ja kiristinliitintä hiukkasen ja toholla lämpösekses ja kuumalkolvilla pikkasen tinaa perää ja rokkaa! V Tvini rules!
    Ps. Oha ruma,mut kukkiiha se perunakii!
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  24. #24
    Kiva huomata, että yli puolet örkeistä tietää mikä on lypsyjakkaran ja KHL-cheerleaderin ero.

    Ja niille jotka vielä arpoo, ni googlen kuvahaku on oiva keksintö.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  25. #25
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Kiva huomata, että yli puolet örkeistä tietää mikä on lypsyjakkaran ja KHL-cheerleaderin ero.

    Ja niille jotka vielä arpoo, ni googlen kuvahaku on oiva keksintö.
    Sen verran sinuakin pakko tiputella maan pinnalle, että äänestys on viritetty. MV olis laittanut kampoihin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #26
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    MV olis laittanut kampoihin.
    Olisko? MV:llä on myös selkeitä huteja, esim tämä:

    Näyttää mun mielestä joltain legopajan tuotokselta tai ainakin kovasti keskeneräiseltä. 3-5 vuotiaille tarkoitettu pikkusähkömopo.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  27. #27
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Olisko? MV:llä on myös selkeitä huteja, esim tämä:

    Näyttää mun mielestä joltain legopajan tuotokselta tai ainakin kovasti keskeneräiseltä. 3-5 vuotiaille tarkoitettu pikkusähkömopo.
    luonnossa ihan toimivan näköinen peli
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  28. #28

    Tykkäsin kyllä tästä tuoreesta versiosta, vaikka onkin vaan rajoitettu tuotantoerä.
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  29. #29
    Trumppa osaa tämän tyylilajin.

    IMG_0058.JPG
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  30.  
  31. #30
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sen verran sinuakin pakko tiputella maan pinnalle, että äänestys on viritetty. MV olis laittanut kampoihin.
    Juu, mitä serkumpi sen herkumpi.

    F Nelosella on hieno perä, mutta sille kun en mitään voi ettei viisari rivi nelkulle värähdä, vaikka olis kuinka hienossa kääreessä.

    Jos joskus saan rahaa ja tallissa on neljän pyörän sijaan kuus, ni varmasti niistä yks on MV Agusta.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen