Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Kawasaki zzr 600.ei käy kunnolla varsinkaan 4 pytty ei lähe mukaan heti kierroksilla toimii moitteita.suuttimet putsata tyhjäkäynti suutin putsata tulpat vaihdettu.vuosimalli 2003.löytyykö muita mahdollisia moimia miten korjata.
    Viimeksi muokannut: Kärpät; 19.11.2016 klo 10:18.
  2. #2
    Lainaa Kärpät kirjoitti Katso viesti
    Kawasaki zzr 600.ei käy kunnolla varsinkaan 4 pytty ei lähe mukaan heti kierroksilla toimii moitteita.suuttimet putsata tyhjäkäynti suutin putsata tulpat vaihdettu.
    Venttiilinvälykset tarkistettu, muistaakseni kawoissa on hiukan ongelmana ollut kantavat venat.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #3
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, varapj, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Venttiilinvälykset tarkistettu, muistaakseni kawoissa on hiukan ongelmana ollut kantavat venat.
    70-80-luvulla joo, ehkä...
    Ei kai enää. Eikö se ole nykyään vaan hauska urbaani legenda eli läppä?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  4. #4
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    70-80-luvulla joo, ehkä...
    Ei kai enää. Eikö se ole nykyään vaan hauska urbaani legenda eli läppä?
    En nyt muista vieläkö tuossa ZZR-koneessa oli ongelmaa noiden venttiilien kanssa, mutta ainakin tuon ZZR:n edeltäjissä, eli GPZ ja GPX malleissa tahto imuvenat olla loppu tuossa n. 40tkm paikkeilla. Muistelisin kyllä, että ZZR:ssä tuo ongelma on jo korjattu. Tosin jos on paljon ajettu, eikä venttiilinvälyksiä ole katsottu ihan hetkeen niin kannattaa ne välykset vilkasta.

    GPZ600R mallihan esiteltiin -85, joten ei ihan tuore ongelma kyseessä, mutta vielä tuossa 80-90-taitteen laitteissa saatto tulla vastaan.
  5. #5
    Väliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jäsen
    Vanhemmissa 1100 zetoreissa oli myös pakoventtiilien palamisongelmaa. Aika usein se paljastui pakokäyrien alkupään värimuutosten myötä kun liekki alkoi polttaa putkessa suljetun sylinterin sijaan. Mene ja tiedä onko sillä tämän asian kanssa yhtikäs mitään tekemistä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  6. #6
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    70-80-luvulla joo, ehkä...
    Ei kai enää. Eikö se ole nykyään vaan hauska urbaani legenda eli läppä?
    Olihan noissa peleissä piiitkälle 90-lukua vielä "tilanne päällä".

    Kawasyykkelissä tehtiin venttiiliremppaa samaan tahtiin kuin Suikissa oli tarkistusväli
    .

    En nyt muista tarkkaan, missä kohtaa tuon peruskoneen elinkaarta nuo vaivat katosi,
    kun lopputulema oli vaihtelevasti useammankin tekijän yhdistelmä ja summa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #7
    Älkää ny naurattako,kaikissa 90 luvun kavoissa on venttiili ongelmia.
    Horo Elää !
  8. #8
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    Älkää ny naurattako,kaikissa 90 luvun kavoissa on venttiili ongelmia.
    Jep, samaa muistelisin. Joskus kun ostattelin pikkucebaria niin muistan vieressä olleessa -94:ssa zzr600:ssa oli ajokilometrit 15000 ja lisämainintana "kansiremontti tehty". Päädyin sitten cebariin
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
    CBR 125R 07/2016 jälkikasvulla ajossa
  9. #9
    Asiantuntijat taas selkeesti vauhdissa...
  10. #10
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Asiantuntijat taas selkeesti vauhdissa...
    Emppiiristä kokemusta, toisten virheistä ja murheista oppimista.....
    Ketjussa jostain syystä täysin "poissuljetun" asian taululle nostamista.....
    Pohjatiedot "todelliseen tohtorointiin" tapauksessa on annettu tasolla, jolla
    vikana voi olla vaikka naapurin kissan ripuli

    Monet viittaamasi tapaiset asiantuntijat on nykytouhussa täystyöllistettyjä kovalla hinnalla.....
    laittamassa asioita toimimaan sen jälkeen kun bussillinen itäisen maan "oikeita" tietäjiä
    vehkeineen on kukin vuorollaan laittanut hommat pystyyn ja lyöneet puhtaat pöytäkirjat
    tiskiin.....

    Että kaikki on kuten pitääkin, lue tosta.

    Näinhän se on.... kaikki meni oikein, kukaan ei tehnyt mitään väärin, mutta EI VITTU VAAN TOIMI, EI TOIMI.

    Alkaa olla niin, että sen seitsämän 120-190€ tunti laskuttavaa ASIANTUNTIJAA käy vuorollaan
    jakamassa viisauttaan..... homma ei edelleenkään toimi.....
    ja kadulta sisään eksynyt mummokin toteaa: Mites toi voi noin olla.... eihän toi noin voi mitenkään toimia.

    Tää on valitettavasti paljon enemmän totta kuin halutaan nähdä ja uskoa.

    Mutta hyvä näin..... leipä on asian näkeville maukas, pitkä ja leveä .
    Jatka vaan samalla asenteella.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #11
    Ehkä se toimii pohjosessa paremmin,etelässä vähän eri seokset ja läpän aukeamiset kuitenkin.
    Horo Elää !
  12.  
  13. #12
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    En nyt muista vieläkö tuossa ZZR-koneessa oli ongelmaa noiden venttiilien kanssa, mutta ainakin tuon ZZR:n edeltäjissä, eli GPZ ja GPX malleissa tahto imuvenat olla loppu tuossa n. 40tkm paikkeilla. Muistelisin kyllä, että ZZR:ssä tuo ongelma on jo korjattu. Tosin jos on paljon ajettu, eikä venttiilinvälyksiä ole katsottu ihan hetkeen niin kannattaa ne välykset vilkasta.

    GPZ600R mallihan esiteltiin -85, joten ei ihan tuore ongelma kyseessä, mutta vielä tuossa 80-90-taitteen laitteissa saatto tulla vastaan.
    Oli ihan pakko.

    Täsä tämmöttinen assijjantunnnntijjan lainaus ylempää ketjusta.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY