Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
  1. #31
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Viimeks kun täällä pk-seudulla Dunlopilta kyselin jarruletkuja niin pelkät banjot + t-kappale olis maksanu enemmän kuin valmiit letkut mamasanilta. Ei tullu kauppoja.
    Mie oon törmännyt samaan ilmiöön.
    Se osa siellä suomalaisen kaupan hyllyllä yhdistettynä suomalaiseen työhön tarkoittaa netistä tilaamista...
  2. #32
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mie oon törmännyt samaan ilmiöön.
    Se osa siellä suomalaisen kaupan hyllyllä yhdistettynä suomalaiseen työhön tarkoittaa netistä tilaamista...
    Suomalaisella työllä ja suomalaisen kaupan hyllystä ne letkut tuolla mamasanillakin valmistuu.
    Superbike #7
  3. #33
    Hiflexillä on tosiaan kovat hinnat yksityisille, mutta jos sattuu tuntemaan jonkun, kuka pääsee yrityksen kautta ostamaan, niin ale % voi olla 60% helposti.

    E: Itsellähän olisi koneet käytössä noiden letkujen tekemiseen, mutta eipä niitä viitsi tehdä. Jos joku menettää henkensä ja poliisi sattuu kuulemaan, että on "itse tehdyt" letkut pyörässä niin saattapi hiki alkaa valumaan otsalla..
    1199S Panigale
  4. #34
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Suomalaisella työllä ja suomalaisen kaupan hyllystä ne letkut tuolla mamasanillakin valmistuu.
    Yrittäjiä on monenlaisia.
    Toisille asiakkat tuo rahaa ja toisille asiakkaat tuntuu haittaavan työntekoa...
  5. #35
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Hiflexillä on tosiaan kovat hinnat yksityisille, mutta jos sattuu tuntemaan jonkun, kuka pääsee yrityksen kautta ostamaan, niin ale % voi olla 60% helposti.

    E: Itsellähän olisi koneet käytössä noiden letkujen tekemiseen, mutta eipä niitä viitsi tehdä. Jos joku menettää henkensä ja poliisi sattuu kuulemaan, että on "itse tehdyt" letkut pyörässä niin saattapi hiki alkaa valumaan otsalla..
    Toi nyt on kyllä kommentti suoraan liikaa amerikkalaisia elokuvia katsoneen suusta. Autopuolella noita letkuja on tehty maailman tapista itse eikä vissiin kovin moni ole kuullut (Suomalaisten) vakuutusyhtiöiden etsineen maksajaa harrastajista.
    <p>2002-2014</p>
  6. #36
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Yrittäjiä on monenlaisia.
    Toisille asiakkat tuo rahaa ja toisille asiakkaat tuntuu haittaavan työntekoa...
    Tässä kohtaa tosin toisessa liikkeessä asiakasta palvelee palkolliset ja toisessa yrittäjä.
    Superbike #7
  7. #37
    Mamasanin tuninkipenat ei enää tee jarruletkuja. Juvanmalmilta löytyi Espoon teollisuuspalvelu joka puristelee Hel-performancen palikoista paineenvälittimiä.
  8. #38
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Mamasanin tuninkipenat ei enää tee jarruletkuja. Juvanmalmilta löytyi Espoon teollisuuspalvelu joka puristelee Hel-performancen palikoista paineenvälittimiä.
    No en ehtinyt itse vielä kyselemään mutta empä sitten mamasania häiritsekään näillä asioilla. Saako udella minkä hintaisia oli espoon teollisuuspalvelun letkut?
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  9. #39
    Saa, mutta vastaan vasta huomenna.
    En siis kysynyt hintaa, kipaisen aamulla letkun niin eiköhän ne hinnankin kerro.
  10. #40
    https://www.helperformance.com/custom-brake-hose -sivulta olen tilannut pari kertaa. Porvoon mittaletku on sitten väsännyt supernopealla toimitusajalla.
  11. #41
    41€ yksi kappale 1,2m pituista letkua, banjot päissä.
  12. #42
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    41€ yksi kappale 1,2m pituista letkua, banjot päissä.
    Eli ihan asiallisen hintaiset. Pitää siis poiketa itsekin tuolla.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  13. #43
    Tuolta Porvoon mittaletkulta tuli omaankin pyörään letkut. Tuote ihan priima, mutta käyttivät postnordia toimituksessa. 17 päivää meni tilauksesta että paketti oli minulla. Lähti kuitenkin jo tilauspäivänä matkaan.
  14. #44
    Täsmennetään että jarruletku on ihan oma tuotteensa. Ei tollanen perus teflonletku oo sama asia.
    En oo kyllä itte törmännyt mihinkään ryöstöhinnoitteluun alan liikkeissä, esim toi Dunlop Hi-Flex myy Porvoon Mittaletkun tuottamaa HEL:n tavaraa, niillä on vaan pienemmät varastot värien ja liittimien suhteen.
    Tai voihan tää kohtuuhinnoittelu olla vaan pienen kylän etu ettei porukkaa ryöstetä, kun eihän ne sitten tuu takas ja mistäs se raha sit otettais...

    Porvoon Mittaletku on ollut aina mun mielestä kohtuuhintainen kun ottaa huomioon että värit ja liittimet saa just sen mukaan mitä haluaa.

    Hydrauliikka-alan liikkeissä on kaupunki- ja yrityskohtaisia eroja paljon, esim. Hiflex Lahti ei tee turbolle öljyletkuja(normi teflonletkua), mutta Kouvola tekee. Jarruletkuja tekee molemmat.
    Muista ei kokemusta kun ei meidän nurkilla paljon muita ole
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  15. #45
    www.moottoripyörähuolto.fi

    Bike & Tuningista saa jarruletkuja. Hintaa en muista, mutta yhden takaletkun olen Teemulta hakenut.
    DR 650 + XF 650
  16.  
  17. #46
    Täältä ääni porvoon mittaletkulle. Tänään aamulla soitto ja kurvasin pyörällä paikan päälle ja sain 15min uudet letkut mukaan. Todella asiallinen ja nopea palvelu . Nyt voi alkaa ruuvailee uutta stongaa kiini
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12