Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 129:een 129:sta
  1. #121
    Minä ratkaisin hetkeksi tämän ongelman viemällä pyörät vanhasta sikalasta tehtyyn mototalliini.
    Varmuudeksi otin akutkin pois, niin ei mene ylinopeutta.
    BMW R 35
    BMW R 1100RS
  2. #122
    Lainaa Roadkill kirjoitti Katso viesti
    Parhaiten onnistunut välttämään tutkat ja ajokiellot omalta kohdaltani
    on ollut yksinkertainen metodi noudattaa nopeusrajoituksia.

    Tässäkin asiassa kumminkin aika selvää että jos siitä ei jää kiinni onko sitä tapahtunut?
    Tässä olis Nitron äskeiseen heittoon toisenlaistakin perspektiiviä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #123
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Höpö höpö. Matemaattisesti riski on aina olemassa. Hirvi, meteoriitti, sivutien maajussi,jänis, you name it.
    Sen saman matematiikan vuoksi myös kotisohvalla voi saada meteoriitin niskaansa. Rationaalisempaa vertailua esim. 200 km/h korpitiellä tai 50 km/h vilkasliikenteisessä taajamassa.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  4. #124
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti
    Sen saman matematiikan vuoksi myös kotisohvalla voi saada meteoriitin niskaansa. Rationaalisempaa vertailua esim. 200 km/h korpitiellä tai 50 km/h vilkasliikenteisessä taajamassa.
    Juuri näin. Eli matemaattisesti riski on _aina_ olemassa. Sitähän mä yritin sanoa.
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  5. #125
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Juuri näin. Eli matemaattisesti riski on _aina_ olemassa. Sitähän mä yritin sanoa.
    Kyllä se on fiksuinta pitää vaan sinkki kireällä. Kerkeää pois alta niin monesta vaaratilanteesta.
    Supermoto
  6. #126
    Lainaa Roadkill kirjoitti Katso viesti
    Parhaiten onnistunut välttämään tutkat ja ajokiellot omalta kohdaltani
    on ollut yksinkertainen metodi noudattaa nopeusrajoituksia.

    Tässäkin asiassa kumminkin aika selvää että jos siitä ei jää kiinni onko sitä tapahtunut?
    Sama juttu, 2009 jälkeen olen onnistunut noudattamaan rajoituksia poliisin läheisyydessä.
    ..ja pari kertaa poliisilla on kai ollut ihan oikeita töitä kesken.
  7. #127
  8. #128
    Lainaa Patukka kirjoitti Katso viesti
    No ainakin ansaintalogikka näyttää olevan selkeä: http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/ar...-toita/6151288
    Kyllä minä toisaalta arvostan, että nykyään asia tunnustetaan, eikä sössötetä jotain tuubaa turvallisuudesta.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  9.  
  10. #129
    Lisääntyneet kameratolpat tuovat tänä vuonna poliisin tietoon jopa 200 000 ylinopeusrikettä enemmän kuin viime vuonna. Ensi vuonna peltipoliisista räpsähtää sakko jopa 800 000 autoilijalle
    .
    Jos nyt joku vielä yrittää selittää turvallisuuspropagandaa, niin melkoinen hyötysuhde
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345