Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 52:sta
  1. #1
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Eli vieläkö löytyy intoa lähteä pienelle ilta-ajelulle syyskeliä ihastelemaan?

    Ajatuksena ois käydä lyhyt (noin 100 km) letka ajelemassa jossain päin Uusimaata, jos vain innostusta löytyy. Kelit on hiljalleen mitä on, mutta pienen ruskaretken vois käydä ajelemassa.

    Lähtöpaikka on Mankin ST 1, josta kurvaillaan lähiseudun mutkateitä maaseutua ihastelemassa hämärän saapumiseen. Letkan päätöspaikka on jossain Kirkkonummen pääpiirteisellä alueella. Reittiä en vielä ole suunnitellut, mutta jos innostusta on niin laitetaan suunnittelu käyntiin.

    Vauhdin puolesta sopii kaikille, eli edelleen maltilla mennään ja kaikkia odotellaan.

    Ilmoittaudu tähän ketjuun, jos mopo on vielä ajossa ja pikku iltalenkki kiinnostaa. Jos ei tule ilmottautumisia, niin tulkitsen, että kausi on paketissa ja mopon voi viedä talvisäilöön.

    Kelivaraus luonnollisesti.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  2. #2
    Mopo kulkee yhä ja kiinnostustakin löytyy, jos vaan ennätän lähtöön (kun olisi samana päivänä yksi asunto ostettava). Eli siis vahva ehkä.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  3. #3
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Mopo kulkee yhä ja kiinnostustakin löytyy, jos vaan ennätän lähtöön (kun olisi samana päivänä yksi asunto ostettava). Eli siis vahva ehkä.
    Mä lasken, että olet mukana. Ihan tismalleen 17:30 ei ole pakko lähteä liikkeelle. Ja nyt mä lupaan hoitaa (jos tää letka vaan toteutuu) tauolla jotain virvokkeita sulle (koska kahvia et juo, ja olen sen velkaa).

    Vielä yhtä huutaa, niin tää on GO!
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  4. #4
    Kone Dublinista laskeutuu n:14:15 joten häviävän pienet mahdollisuudet osallistua mut pienet kumminkin.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  5. #5
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä tuun. Jos vaan Lauantain enduro hommista selviän luita rikkomatta.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  6. #6
    Kuinka paljon on tämä +?
    ...
  7. #7
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Kuinka paljon on tämä +?
    Noin puolet vähemmän kuin ++.

    Jokainen ajaa omaa vauhtiaan, poikkeuksena että niin kauan kun ollaan letkassa ei letkaan kuuluvat ohittele toisiaan.

    Jos edessä ajava meinaa jatkuvasti kadota horisonttiin, niin kannattaa seuraavalla tauolla ottaa pari pykälää taaemmas.

    Ja sadan kilsan letkalla pärjää aina, noilla päiväreissuilla se voi olla puuduttavaa jos joutuu yli puolet matkasta ajamaan niin ettei näe edessä ajavaa.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  8. #8
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Kuinka paljon on tämä +?
    Aina tien kunnon ja näkyvyyden mukaan. Mutta ei yli 10km/h. Tuolla reitillä vaan on sellaisia teitä, joiden ajaminen tikkaria on erittäin tylsää. Ja jos jonkun mielestä mennään liian lujaa, niin mun perse kestää pudottaa marssinopeutta, jotta kaikki pääsee nauttimaan ajamisesta.

    Lisäksi tulee huomioida, että teillä tulee olemaan lehtiä, havuja jne eli siksikin ajetaan keliolosuhteet huomioiden.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  9. #9
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    No niin. Koska kiinnostusta oli, ja lähtöpaikalle voidaan odottaa motoristeja jotka eivät täällä omasta osallistumisestaan huutele, niin nyt on reitti suunniteltu.

    132 km tulee mittaa, jos vain tuo yksi pätkä on koko matkaltaan asfalttia. Käyn tarkastamassa tilanteen huomenna, kun nautin vapaapäivästä.

    Toivottavasti kelit on meidän puolella eikä Esteriä näy maanantaina.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  10. #10
    Maanantain luento peruttu, joten mukana!
    Racingtowardthelight.wordpress.com

    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
  11. #11
    Jos keli on kohdallaan niin kai sitä vois lähteä vielä kurvaamaan...
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  12. #12
    Ehdoton ehkä! Mulla on armoton flunssa päällä, mut ehkä maanantaina ei enää oo!
    ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
    ex - 2014 Yamaha MT-07
    ex - 1986 Honda XBR 500
  13. #13
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Njaa. Kattellaan jos ehtis messiin.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  14. #14
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kävin kattelemassa tuon yhden pätkän ja pikeähän se oli. Google oli kuitenkin "ajatellut" mun puolesta ja meinas viedä letkan hiekalle . Kyllähän me soraakin voitais ajaa, mutta kun ois mennyt taukopaikan ohi, niin pidennetään matkaa 3km (eli 135km koko pituus) niin on mahdollisuus kahvitellakin.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  15. #15
    Jaa, kai sitä voisi toisenkin kerran kottaraista päästää ulkoilemaan.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  16. #16
    Josko tästä mökkireissulta selviää maanantaiksi himaan niin ehdoton ehkä.

    Pieni sorapätkä olis ainakin meikäläiselle ihan jees. Tolla Speed Triplellä on tullut muutenkin edellisestä "mökkienskasta" luopumisen jälkeen ajeltua kaikenlaisia sora- ja metsäautotietä ym. aika monta kilsaa.
  17. #17
    95% varmuudella mukana.

    Knaku oisko mahdollista saada reittiä tiedostona, niin voisi harjoitella että osaisiko sen reitin laittaa tuohon omaan Garminin Zumoon.
  18. #18
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa MadAri66 kirjoitti Katso viesti
    95% varmuudella mukana.

    Knaku oisko mahdollista saada reittiä tiedostona, niin voisi harjoitella että osaisiko sen reitin laittaa tuohon omaan Garminin Zumoon.
    Muuten voisin laittaakin, mutta en ole tallentanut sitä mihinkään, yhtä pätkää lukuunottamatta tuttuja teitä.

    Katotaan, jos mä ehdin tän päivän aikana piirtämään sen uudelleen tuolla maps:ssa, niin laitan YV:llä linkin tulemaan. Tässä on vaan nappuloiden treenejä, kauppareissua, ruoanlaittoa jne ohjelmassa ja jossain vaiheessa pitäis myös noi MotoGP:t ehtiä katsomaan...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  19. #19
    Moi, ei mitään stressiä tämän suhteen, jos onnistuu niin mukavaa. Mulle ei oo väliä vaikka saisit myöhäänkiin jakoon reitin kun meikäläinen on nykyään eläkeläinen niin mulla on aikaa harjoitella reitin siirtoa Zumoon maanantain päiväkin.
  20. #20
    Pitäkee lystiä, pannutin tos perjantai iltapäivästä Pickalan abc:n rampista 5m alun jälkee kylmät renkaat tietysti ja liukas asphaltti... mopo pajalla toistasex. mun kausi päättyy sit myöhemmi syksyllä.
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  21. #21
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Endurosta selvitty. kädet rakkuloilla ja joka muutenkin vähän hakattu olo, mutta eiköhän tässä tkkarille keretä.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  22. #22
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Endurosta selvitty. kädet rakkuloilla ja joka muutenkin vähän hakattu olo, mutta eiköhän tässä tkkarille keretä.


    Joko on oma hankinnassa?
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  23. #23
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa WhiteRabbit kirjoitti Katso viesti
    Pitäkee lystiä, pannutin tos perjantai iltapäivästä Pickalan abc:n rampista 5m alun jälkee kylmät renkaat tietysti ja liukas asphaltti... mopo pajalla toistasex. mun kausi päättyy sit myöhemmi syksyllä.
    No voi per...

    Jos vaan mies on kunnossa niin muulla ei niin väliä.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  24. #24
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti


    Joko on oma hankinnassa?
    Kyllä mä jatkan tätä kerran vuodessa vuokrakalustolla systeemiä.
    http://www.lopenenduro.fi/
    Kannattaa kokeilla.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  25. #25
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa kokeilla.
    Mä en uskalla, koska jos se iskee, niin se tietää rahanmenoa. Ja sehän iskis...

    Mulla on entinen duunikaveri, joka toimii endurokouluttajana, ja just torstaina juteltiin ao hommista. Aivan varmasti ois ihan pirun kivaa. Ja tekis tälle mun paskamahalle hyvää käydä liikkumassa muutenkin kuin sohvan ja jääkaapin väliä nyt kun en ole ilmoittautunut ens kesälle yhteenkään juoksutapahtumaan, joka pakottais treenaamaan läpi talven. Mutta vastustan kiusausta
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  26. #26
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kelihän on mitä loistavin letkailulle. Ei ole Esterin vierailua näköpiirissä ja lämpötilatkin hellii motoristia, kun lupailee 16 asteen lämpöjä.

    Eli tää letka on GO ! Mankilla nähdään.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  27. #27
    Yritänpä keretä mukaan ihmettelemään, millaista touhua toi letka-ajelu on
  28. #28
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Coriolis kirjoitti Katso viesti
    Yritänpä keretä mukaan ihmettelemään, millaista touhua toi letka-ajelu on
    Mukaan vaan. Mukavien ihmisten kanssa käydään ajelemassa mukavia mutkapätkiä ja teitä, joille ei yleensä lähdetä kuin tarkoituksella.

    Muista lukea ryhmäajo-ohjeet, niin tiedät miten homma toimii.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  29. #29
    Ja myös mukana
    ex Suzuki GSX 1250FA -13
    ex Aprilia Shiver750 GT -10
  30.  
  31. #30
    Jos vaikka tulis ajelemaan tän syksyn vikat mutkat
    BMW K 1600 GTL
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen