Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Jep, jep. Olen ollut paljon tekemisissä liivijengien kanssa ja joillekin se merkitsee paljon ja joillekin se on ollut status ja symboli ajatusmaailmasta, jota edustaa. Olen myös ollut tekemisissä moottoripyöräilijöiden kanssa, jotka haluavat liivit niiden itsensä vuoksi. Koskaan se ei vaan ole vaikuttanut "omalta idealta" Mielipiteeni on, että liivit on ok, jos tykkää ja kokee tarpeelliseksi, mutta itse pitäytyisin ORG:in paidoissa ja tarroissa. Josta tulikin mieleeni, mistä voisi taas ostaa ORG:in pitkähihaisen?
  2. #32
    [QUOTE=F4;6482879]Jep, jep. Olen ollut paljon tekemisissä liivijengien kanssa ja joillekin se merkitsee paljon ja joillekin se on ollut status ja symboli ajatusmaailmasta, jota edustaa. Olen myös ollut tekemisissä moottoripyöräilijöiden kanssa, jotka haluavat liivit niiden itsensä vuoksi. Koskaan se ei vaan ole vaikuttanut "omalta idealta" Mielipiteeni on, että liivit on ok, jos tykkää ja kokee tarpeelliseksi, mutta itse pitäytyisin ORG:in paidoissa ja tarroissa. Josta tulikin mieleeni, mistä voisi taas ostaa ORG:in pitkähihaisen?


    Täältä löytyy ohjeet:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...hainen-T-paita
    Kawasaki zx6r -06
    Suzuki GSX-R 750 K8
    BMW S1000RR
  3. #33
    Jos haluatte erottua joukosta ja tehdä jotain uutta, niin älkää hommatko liivejä vaan hommatkaa villapaidat ja niihin jotku rankat painatukset. Joku vaikka "Chapter Finland - 20 c"
    Suzuki GSF 1200
  4. #34
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Käyppä vaikka viisastelemassa ihan vaan tässä pk-seudun "perinteisillä kerhoilla" .
    Oohan sitte tarkkana, että ehdit huomata kun pojat esittelee sulle ne valtuudet....
    Toi, että sitä laakia mistä valot lähtee, ei yleensä ehdi huomata, pätee kyl aika hyvin .

    Lycka till .

    PS. Älä nyt takerru pahemmin tohon "aikuisten oikeesti" .
    Noita herrasmiehiähän moni sanoo "aikuisiksi lapsiksi" .
    Tässä meidän kulmilla enkelit käyttäytyy ainakin hyvin... jos pitävät bileitä, niin ilmoittavat hyvissä ajoin ennen naapureille.... enemmän hälyä on nuo Band-aidin lapsukaiset saanut aikaan...
    Ei kiinnosta pätkääkään
  5. #35
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kyllä ne joskus näyttääkin hieman hassuilta.. isot rotevat miehet ja päällepäin näyttää ihan joltain enkeleiltä, sitten selässä lukee goldswing..
    Goldswingers

    Näkyy parin edellisen työpaikan MC jotain puuttuvan kans listoilta. Liivit kyllä teettivät ja kaiki pitivätkin ajeluillaan, myötähäpeän vuoski ei tullut liityttyä
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  6.  
  7. #36
    Kiitos linkistä. Käynkin tilaamassa paitoja, joita voi käyttää paikassa kuin paikassa ja erottuvat varmasti -aina edukseen
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12