Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 218:sta
  1. #121
    Onko tosta räiskinnän kattauksesta ja skodejen määrästä mitään tarkempaa tietoa eli pääseekö useammalla mutkalla ampumaan jakuinka paljon?
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  2. #122
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Hyvityksenä kaikki linnareissun ostaneet pääsevät laivan putkaan menomatkan ajaksi.
    Kai siellä saa koko rahan edestä vettä ja leipää
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  3. #123
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Onko tosta räiskinnän kattauksesta ja skodejen määrästä mitään tarkempaa tietoa eli pääseekö useammalla mutkalla ampumaan jakuinka paljon?
    Tuossa ynnäilin, et kolmella 10 skodee ja neljällä 5 kutia. Eli peruspaketti olis sitten 50 laukausta. Ja jos oikeen innostuu ja aikaa jää, ni varmasti on mahdollista räiskiä extraa. Ratavuokra lienee kitenkin suurempi kulu ku kudit.

    Ja harvoin on yhtä yllytyshullut oppaat. Ni nyt voi toteuttaa pervoimmatkin haaveet.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  4. #124
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Ja harvoin on yhtä yllytyshullut oppaat. Ni nyt voi toteuttaa pervoimmatkin haaveet.
    Kuulostaa kohtalokkaalta.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  5. #125
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Ja harvoin on yhtä yllytyshullut oppaat. Ni nyt voi toteuttaa pervoimmatkin haaveet.
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa kohtalokkaalta.
    Tuo ei liittyne mitenkään ampumatapahtumaan...toivottavasti. Pervot haaveet ja tuliaseet jotenkin ei rimmaa.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  6. #126
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa kohtalokkaalta.
    Joo, nuorena sattui ja tapahtui reissussa ku HIFK sloganissa. Mutta aina positiivisessä hengessä.

    Joskuski oli vielä 10-20 tikkiä naamassa Suomi-Saksa painin muistona. Silti lähdettiin nauraen mukaan ku seuraavalla viikolla tuli italialaisilta kutsu valssiin...

    Tai oikeastaan meno muistutti enemmän letkajenkkaa, koska mentiin kovaa kyytiä pitkin kapakkaa ita-fin-ita-fin-ita-fin-ita-ita-ita titi taa.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  7. #127
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Tuo ei liittyne mitenkään ampumatapahtumaan...toivottavasti. Pervot haaveet ja tuliaseet jotenkin ei rimmaa.
    Hyvä pointti herralla takarivistä. Tällä kertaa ei ollut ajatuksena, että nämä fetissit mitenkään liittyisi ihmisiin. Nyt oli ajatuksena lävistää vaikkapa anopilta lahjaksi saatu posliinikissa, jurrissa huutokaupasta hankittu tinatuoppi, taikka vaikka kustomoida tuskafestareille T-paita. Ja jos on nopea aineenvaihdunta, ni perforoida ratanahat.

    Näiden jannujen aamupuurossa lienee voisilmän tilalla ollut delvaccia sillä kaikki hulluimmatkin ideat menee toteutukseen ennen ku kukaan kerkee miettimään onko touhussa järjen hiventäkään.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  8. #128
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Ampuminen maksetaan huoneidenjaon yhteydessä käteisellä ja mielellään tasarahalla.
    Paketti sisältää ainakin 3 lyhyttä (Glock, S&W, 357 Magnum) ja 3 pitkää ( AR-15, Snaiper, pumppuhaulikko)
    Retkelle pitää saada vähintään 5 osallistujaa ja hinta on 65€ per ampuja.
    Mua periaatteessa kovastikin kiinnostaisi lähteä tuohon mukaan, mutta hiukan tuo hinta on mielestäni korkea (täysin ilman vertailupohjaa). Koska teillä on jo minimijoukkue kasassa, niin saako jättää lopullisen päätöksen sinne hotlan aulaan, kun matkan aikana nautitut pari (no hyvä on, korkeintaan kuusitoista!) ovat kenties aiheuttaneet olotilan, jossa hieman naismaiseen tapaan vähän helpommin levittelee lompsaansa?
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  9. #129
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ei ole kallista. Ei panoksetkaan ilmaisia ole. Tuolta referenssiä: http://laskmine.ee/fi/tuote-osasto/ampumapaketteja/

    (liekö joko tuo mesta kyseessä)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  10. #130
    Lainaa kum1ankka kirjoitti Katso viesti
    Mua periaatteessa kovastikin kiinnostaisi lähteä tuohon mukaan, mutta hiukan tuo hinta on mielestäni korkea (täysin ilman vertailupohjaa). Koska teillä on jo minimijoukkue kasassa, niin saako jättää lopullisen päätöksen sinne hotlan aulaan, kun matkan aikana nautitut pari (no hyvä on, korkeintaan kuusitoista!) ovat kenties aiheuttaneet olotilan, jossa hieman naismaiseen tapaan vähän helpommin levittelee lompsaansa?
    Juu onnistuuhan tuo. Mä itse näkisin ampumarataa suurempana ohjelmanumerona nää meidän oppaat. (ampumaan voit mennä joka viikko) Mut tän kaliiberin jässejä me tavikset kohdataan normaalisti Mario Puzon tai Jarkko Sipilän kirjoissa. Nää jätkät on katsoneet piippuun enemmän edestä ku moni meistä takaa.

    Nyt voit kysyä livenä meneekö siinä delvaccipuurot väärään kurkkuun kuo oven takana ei kolkuta komissaario Takamäki, vaan sisään tulee karhuryhmä karmit kaulassa.

    Sit me kuullaan kuinka karhut sanoo
    "guten Morgen ohne sorgen"
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  11. #131
    Hyvä ruoka parempi mieli. Muistakaapa ostaa ruokailu, jos ette sitä vielä ole ostaneet.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  12. #132
    Tuo räiskintä ei nyt oikeen boostaa mun toivomalla tavalla, ni korotetaan panoksia:

    Kuteja ei tarvii yrittää tunkea samaan reikään perinteisellä ampumaradalla, vaan niitä on hautessa myös mahdollksta räiskiä practikal radalla. (lienee useimmille tuttu esim poliisiopisto leffasta)

    Practikal ammuntaa ei kai Suomessa pääse oikeen missään kokeilemaan käymättä kursseja. Ni siinäkin mielessä meille on tarjolla jotain normaalista poikkeavaa.

    Älkää jättkö kaikki päätöstä menolaivalle, ettei tule kuljetusten kanssa kapasiteettiongelmia.
    Jos meitä on nihkeesti ni siellä on Vasili&Vladimir Volgalla ja Mossella meitä venaamassa.
    Mut jos jengii on paljon ni päästään varmaan jollain gangstalimusiinilla.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  13. #133
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ai saakeli, kuulostaa helvetin hienolta.

    Mites kuule, kun mä ammun vasurilta, joten varmaan sniper on mahdoton paikka, niin tuskin on ongelma paukutella jollain lyhyellä enemmän?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  14. #134
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ai saakeli, kuulostaa helvetin hienolta.

    Mites kuule, kun mä ammun vasurilta, joten varmaan sniper on mahdoton paikka, niin tuskin on ongelma paukutella jollain lyhyellä enemmän?
    Juu, varmaan onnistuu. Mitään en ruutipyssyistä tiedä, mutta veikkaan et sniperin kudit on kalliimpia ku 9 milliset.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  15. #135
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ai saakeli, kuulostaa helvetin hienolta.

    Mites kuule, kun mä ammun vasurilta, joten varmaan sniper on mahdoton paikka, niin tuskin on ongelma paukutella jollain lyhyellä enemmän?
    Ei vasenkätisyys ole ennenkään tarkkuuskiväärien käyttöä estänyt. Mutta kuten wanico arvaili, on tarkkuuskiväärien patruunat noin 5 kertaa kalliimpia kuin pistoolin.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  16. #136
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Practikal ammuntaa ei kai Suomessa pääse oikeen missään kokeilemaan käymättä kursseja. Ni siinäkin mielessä meille on tarjolla jotain normaalista poikkeavaa.
    Ja siihen on ihan syynsä, miksei practicalia pääse täällä kokeilemaan ilman kurssia. Ja se syy on ihan turvallisuudessa. Ladatun aseen kanssa liikkuminen, sektoreiden pito ja mm liikkeestä ampuminen kun vaatii jotain muutakin kuin armeijan ampumatiedot ;)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  17. #137
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Ja siihen on ihan syynsä, miksei practicalia pääse täällä kokeilemaan ilman kurssia. Ja se syy on ihan turvallisuudessa.
    Just siksi meillä on mukana poikkeuksellisen pätevät oppaat.
    Uskon näiden mimmien+jätkien kykyyn rakentaa aloittelijan vaatimustasoon sopivan hauskan radan.
    Ja edelleen saa myös ampua kaikki kudit perinteiseen tauluun. Tämä "bonusnumero" on siis täysin vapaaehtoista.

    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Ladatun aseen kanssa liikkuminen, sektoreiden pito ja mm liikkeestä ampuminen kun vaatii jotain muutakin kuin armeijan ampumatiedot ;)
    Vastaan Simo Häyhä.

    Kannatta aina pitää mielessä ettei Simo Suomessa olisi myöskään saanut kalastaa, golffata tai laitesukeltaa, koska häneltä puuttuivat siihen oikeuttavat lisenssit ja kurssit.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  18. #138
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Älkää jättkö kaikki päätöstä menolaivalle, ettei tule kuljetusten kanssa kapasiteettiongelmia.
    Jos meitä on nihkeesti ni siellä on Vasili&Vladimir Volgalla ja Mossella meitä venaamassa.
    Mut jos jengii on paljon ni päästään varmaan jollain gangstalimusiinilla.
    No hyvä on, pistä mut listaan. Teoreettisesti paukuttelun hinnan säästää (ainakin melkein) jo sillä, kun matkan aikana onnistuu säilymään ampumakunnossa...
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  19. #139
    Hei juuu,

    Hieman olin koneelta poies, mut etkohuurut on varmaankin hävinneet lauantai iltapäivään mennessä, jotenka mä haluun mukaan kokeileen sitä räiskintää!?
    Mut ihan kaikkia sivuja täst ketjusta en jaksaisi kahlata läpi, mitä sille vankilaan tutustumisreissulle kävi?
    KTM 640 SM


    Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
  20. #140
    Lainaa Minttu kirjoitti Katso viesti
    Hei juuu,

    Hieman olin koneelta poies, mut etkohuurut on varmaankin hävinneet lauantai iltapäivään mennessä, jotenka mä haluun mukaan kokeileen sitä räiskintää!?
    Mut ihan kaikkia sivuja täst ketjusta en jaksaisi kahlata läpi, mitä sille vankilaan tutustumisreissulle kävi?
    Hienoa että olet mukana!

    Sieltä Patareista ilmoitettiin ensin oppaan taholta, että homma käy.
    Mut sit kun kellonaikaa oltiin lyömässä lukkoon tulikin peruutus ilman selityksiä.

    rodder x2
    Telos
    PoS
    wanico
    Kum1ankka
    Minttu


    Pitkään olen miettinyt haastanko nopean vai tarkan...
    Ja pähkimisen ja pohtimisen jälkeen päädyin tarkkaan.
    Ei heti tuu orgesteirista paremmin osuvaa mieleen ku Holtsu.
    Joten tere tulemast kaksintaisteluun. Haluatko valita aseet vai panoksen?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  21. #141
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Just siksi meillä on mukana poikkeuksellisen pätevät oppaat.
    Uskon näiden mimmien+jätkien kykyyn rakentaa aloittelijan vaatimustasoon sopivan hauskan radan.
    Erään practical-seuran monivuotisena kouluttajana ja itse lajia yli 8 vuotta harrastaneena epäilen vieläkin, mutta toivon toki että saavat homman vedettyä turvallisesti pulkkaan
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  22. #142
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    itse lajia yli 8 vuotta harrastaneena epäilen vieläkin
    Noin pitkällä kokemuksella ainakin mimmit lienee varmasti sulle kansainvälisistä kisoista tuttuja?

    Ja herrat aloitteli sun kanssa samoihin aikoihin.
    Tuon practikalin käytännönkokeen kaverit taisi suorittaa kolmella stagella: Hertsikka, Itäväylä, Alppila.

    Holtsu missä sä luuraat? Otatko haasteen vastaan, vai siirrytäänkö seuraavaan uhriin?

    Seuraavia hyviä targetteja voisi olla vaikkapa Riisor, Tiggeri tai Jaska.
    Isoipana miinuksena hepuissa pidän sitä, että noista jokainen saattaapi oikeasti osata ampua...
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  23. #143
    Oli pakko postata tää tähänkin lankaan

    https://youtu.be/rCxmCAlDrDo
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  24. #144
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Mites on, löytyisikö porukalta mielenkiintoa Tallina Legendsiin, yhdistelmä historiaa, legendoja, näyttelijöitä, nukkeja, kauhua ja hupia? Ryhmälippuun vaatimus taisi olla kuusi henkeä, ja spektaakkelia pukkaa. Olin hieman samantyyppisessä esityksessä Rakveren linnassa taannoin ja oli oikein näpsäkkä setti.

    Huuteloikaa jos kiinnostaa, voin kysellä saatavuutta josko tehdä kultturelli yhteisretkue tuonne vähän saapumisen jälkeen ja ennen kylpyleikkejä.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  25. #145
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Mites on, löytyisikö porukalta mielenkiintoa Tallina Legendsiin, yhdistelmä historiaa, legendoja, näyttelijöitä, nukkeja, kauhua ja hupia? Ryhmälippuun vaatimus taisi olla kuusi henkeä, ja spektaakkelia pukkaa. Olin hieman samantyyppisessä esityksessä Rakveren linnassa taannoin ja oli oikein näpsäkkä setti.

    Huuteloikaa jos kiinnostaa, voin kysellä saatavuutta josko tehdä kultturelli yhteisretkue tuonne vähän saapumisen jälkeen ja ennen kylpyleikkejä.
    Jep, kiinnostaa. Näytti olleen 6-15 henkeä ryhmään.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  26. #146
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Mites on, löytyisikö porukalta mielenkiintoa Tallina Legendsiin, yhdistelmä historiaa, legendoja, näyttelijöitä, nukkeja, kauhua ja hupia? Ryhmälippuun vaatimus taisi olla kuusi henkeä, ja spektaakkelia pukkaa. Olin hieman samantyyppisessä esityksessä Rakveren linnassa taannoin ja oli oikein näpsäkkä setti.

    Huuteloikaa jos kiinnostaa, voin kysellä saatavuutta josko tehdä kultturelli yhteisretkue tuonne vähän saapumisen jälkeen ja ennen kylpyleikkejä.
    No mikä ettei. Juu jos vaan jotenkin on viälä henkissä.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  27. #147
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Mites on, löytyisikö porukalta mielenkiintoa Tallina Legendsiin, yhdistelmä historiaa, legendoja, näyttelijöitä, nukkeja, kauhua ja hupia? Ryhmälippuun vaatimus taisi olla kuusi henkeä, ja spektaakkelia pukkaa. Olin hieman samantyyppisessä esityksessä Rakveren linnassa taannoin ja oli oikein näpsäkkä setti.

    Huuteloikaa jos kiinnostaa, voin kysellä saatavuutta josko tehdä kultturelli yhteisretkue tuonne vähän saapumisen jälkeen ja ennen kylpyleikkejä.
    Tää sopii mun juomakulttuuriini paremmin kuin ampuminen, eli mukana jos saadan ryhmä kasaan.
    -nomen est omen-
  28. #148
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Mites on, löytyisikö porukalta mielenkiintoa Tallina Legendsiin, yhdistelmä historiaa, legendoja, näyttelijöitä, nukkeja, kauhua ja hupia? Ryhmälippuun vaatimus taisi olla kuusi henkeä, ja spektaakkelia pukkaa. Olin hieman samantyyppisessä esityksessä Rakveren linnassa taannoin ja oli oikein näpsäkkä setti.

    Huuteloikaa jos kiinnostaa, voin kysellä saatavuutta josko tehdä kultturelli yhteisretkue tuonne vähän saapumisen jälkeen ja ennen kylpyleikkejä.
    Laske mukaan, jos järjestyy
  29. #149
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Mites on, löytyisikö porukalta mielenkiintoa Tallina Legendsiin, yhdistelmä historiaa, legendoja, näyttelijöitä, nukkeja, kauhua ja hupia? Ryhmälippuun vaatimus taisi olla kuusi henkeä, ja spektaakkelia pukkaa. Olin hieman samantyyppisessä esityksessä Rakveren linnassa taannoin ja oli oikein näpsäkkä setti.

    Huuteloikaa jos kiinnostaa, voin kysellä saatavuutta josko tehdä kultturelli yhteisretkue tuonne vähän saapumisen jälkeen ja ennen kylpyleikkejä.
    Liput tuonne maksavat ovelta 16 €, show kesto noin 40 minuuttia. Tällä porukalla voimme hyvin saapua tuonne ilman ryhmävaraustakin.. Otetaan yhteistallustelu hotellilta?
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  30.  
  31. #150
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Noin pitkällä kokemuksella ainakin mimmit lienee varmasti sulle kansainvälisistä kisoista tuttuja?



    Holtsu missä sä luuraat? Otatko haasteen vastaan, vai siirrytäänkö seuraavaan uhriin?
    Täällä! Mut joo, sori, tämän mä skippaan. Seuraava uhri kehiin.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen