Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Lähtöpaikka Keimolan Neste (Itäpuoli) klo 11.00
    Mukaan voi lähteä jos vähintään adventurepyörä jossa vähän karkeampi rengaskuvio. Joitain märkiä kohtia on kyllä matkan varrella... Suuntana on tällä kertaa itä!
    Sääpäivitystä aamulla 08-09 välillä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    No nyt on lähtö lähellä. Mä tuun ehkäpä teitä varjostaan en siis tietenkään kuulu porukkaan mutta suunta on sama ja sillain...
    Can-Am Outlander 1000 XT 2012
  3. #3
    Minkälaista suota ja risukkoa on odotettavissa, kannattaako isolla gessulla yrittääkkään? Jonkun videon katoin ja aika kevyttä enskaa näytti porukalla olevan.
  4. #4
    Lainaa pera230 kirjoitti Katso viesti
    Minkälaista suota ja risukkoa on odotettavissa, kannattaako isolla gessulla yrittääkkään? Jonkun videon katoin ja aika kevyttä enskaa näytti porukalla olevan.
    On ollu iso Gessukin mukana ja hyvin pärjäsi. Enemmän renkaista kiinni kuin pyörästä... (Metsässä kun on märkää niin on pirun liukasta!)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #5
    Täs olis pieni tiiseri:
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #6
    Sää näyttää hyvältä (tosin puolenpäivän jälkeen mahdillisuus pienelle sateelle just siellä mihin mennään) eli GO!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #7
    Kiitos! Kaikille mukana surauttaneille!! 6 lähti ja käytännössä loppuun asti ajoivat kaikki.
    Tämmöinen reitti ajettiin!

    Mukana olivat: KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro, KTM 350EXC-F, BMW R1200GSA, BMW F800GS sekä Can-Am Outlander 1000 XT.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #8
    Ja tässä se töötti huutaa keksellä metsää
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  9. #9
    Kiitos ajeluista pääsin viteollekkin!
    Can-Am Outlander 1000 XT 2012
  10. #10
  11. #11
    Kiitos reiteistä ja ajoseurasta Olikohan tuossa kuvauksessa joku hidastus asetus päällä, kun mun mielestä me mentiin tosi vauhdikkaasti tuossa radalla
  12. #12
    Lainaa Aitta kirjoitti Katso viesti
    mun mielestä me mentiin tosi vauhdikkaasti tuossa radalla
    Siinä kohtaa kun sä kippasit niin vauhti olikin tosi hurjaa!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #13
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Siinä kohtaa kun sä kippasit niin vauhti olikin tosi hurjaa!!
    Tuosta läheisemmästä maastotutkimuksesta ei ole todistusaineistoa, joten sitä ei koskaan tapahtunut
    Husqvarna 701 Enduro
  14. #14
  15. #15
    Joo, rossirata videolla oli kyllä hidastus päällä "hidasvauhtileikkittely" ;-) Kiitos videoista ja ajoseurasta kaikille !
    Aitta: mulla on verkkokalvolla kuva kuinka Husse makaa tuplahyppyrin välissä kyljellään  
  16.  
  17. #16