Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Onkos kellään kokemusta noista Boxo kaluista? Ajatuksissa ollut hommata työkaluvaunu uuteen talliin ja Boxo viehättää sen vuoksi että siinä pystyy määrittelemään vaunun sisällön itse. Noissa IKH:n yms vaunuissa kun tuppaa tulemaan mukana melkoinen määrä turhaa kamaa. Eihän nuo tietysti tuolla hinnalla mitään Stahlwille- tms ammattilaislaatua voi olla, mutta eipä ole käyttökään muuta kuin kevyehköä harrastelua. Ja jos siinä käytössä joku hylsy räjähtää, niin mun maailma ei kaadu siihen että homma pääsee jatkumaan vasta seuraavana päivänä uuden hylsyn voimin... Eli ei aloiteta taas keskustelua ammattilaislaatu vs. harrastelaatu.

    -jp-

    PS. Saa tietty laittaa hyviä ehdotuksia muistakin vaihtoehdoista, vaunu kaluineen jos lähtisi sellaisella parilla tonnilla niin hyvä olisi.
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  2. #2
    Meillä on töissä kyseisiä työkaluja. Ja ovat kestäneet päivittäisessä käytössä ainakin näiden kokoonpanolinjojen korjauksessa.
  3. #3
    Meillä on töissä yksi Boxon vaunu. Ihan kelpo kampetta, huolisin kotipajallekkin.
    Jotain siirtoleukapihtejä olen paiskonut roskiin ja Knipexiä tilalle, mutta yleisesti ottaen vallan jees.
  4. #4
    No mistä nii Botoxeja saa? Tarvetta olisi itsellänikin vaunulle kun alkaa pakkeja olemaan jo liikaa.
    --------
    Honda NT
    K4 GSXR 1000 rata
  5. #5
    Lainaa virtamies kirjoitti Katso viesti
    No mistä nii Botoxeja saa? Tarvetta olisi itsellänikin vaunulle kun alkaa pakkeja olemaan jo liikaa.
    https://www.virtasenkauppa.fi/tyokaluvaunu-boxo-22903

    esim. tuolta..
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  6. #6
    Mulla on talli/varikkokäytössä ollut pari vuotta. Laadukas se vaunu ja hyvät työkalut. Valitsin omaan käyttöön sopivimmat modulit boxolta ja yhden laatikon kasasin bilteman moduuleilla. Nekin sopi hyvin mitoiltaan paikalleen.
    Track Punk Racing
    Superbike #69
  7. #7
    Työkaluista en osaa sanoa mitään, mutta itse vaunu on ollu ihan laatukampe. Edullinen ja toimiva, tein hydrauliikkaputkesta apurungon ja porraspyörät alle niin pääsee hankalammassakin paikassa. Tyytyväinen.
  8. #8
    Lainaa virtamies kirjoitti Katso viesti
    No mistä nii Botoxeja saa? Tarvetta olisi itsellänikin vaunulle kun alkaa pakkeja olemaan jo liikaa.
    Mä olen tykännyt asioida tuolla Kivilinnassa; saa vielä sellaista vanhanajan palvelua.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  9.  
  10. #9
    Sepä on juuri tuo meillä. En tiennytkään että noin halpa oli.
    Kuvaa kun katsoo ja muistelee, niin segerpihdeistä on parista kärjet poikki ja tuurnat on ehkä vähän pehmosia. Muovivasara rikki ja pitkät kärkipihdit vääntyneet. Vaunu on ehjä vaikka siihen on kerran törmätty autolla ja toissa maanantaina sain sille raivarin kun löin jalan aukinaiseen laatikkoon.
    Raivarin jälkeen tajusin mitata kuumeen, en normaalisti pahoinpitele työkaluvaunuja tai mitään muutakaan
    Tuolla pyörii välillä niin toistaitoisia tusaajia että tappioiden vähyyden perusteella arvaan tuon kestävän järkevän ihmisen käyttöä vuosikausia.
    Eikä ne siirtoleukapihditkään kuraa ole, Knipexit vaan on paremmat.