Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Aattelin synkata kaasarit kun pyörä seissyt jo tovin ja pikku muutoksiakin olen tehnyt tänä aikana. Pyörä siis gsx-r 750 1990 ja olen jo jonkin aikaa googletellut että mihin reikään ne letkut pitäs laittaa. Vastausta en ole löytänyt. Laite näyttää simppeliltä käyttää ja hintaakin on vain noin 100€. Huoltoon kun veis niin 150-250€ pelkkä synkkaus, joten mielummin tekisin itse kun jatkossakin laitteelle tulee käyttöä. Kertokaapas tyhmälle. Mikunin kaasarit siis kyseessä ja pienikin tieto vois auttaa..
  2. #2
    Lyötyvät yleensä kumikurkkujen jälkeen , laitetaan kuva yhdestä mikuneita käyttävästä moposta (synkkaletkut kiinni nipoissaan).
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #3
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Lyötyvät yleensä kumikurkkujen jälkeen , laitetaan kuva yhdestä mikuneita käyttävästä moposta (synkkaletkut kiinni nipoissaan).
    Toinen mistä voi löytyä on imukaulan kylestä, tai kuten edellä sen vierestä kannesta.
    Useinmiten n 5mm letkulle tarkoitettu messinki-nippa, joka on tulpattu.
    Joissain malleissa saattaa olla jotain yhdysletkuhässäköitä tms niissä nipoissa joista synkataan, mut lienee harvinainen.
    Joissain taas on vedetty valmiiksi letkut vaikeassa paikassa olevista nipoista, esim Yamaha Thundercatissa rungon sisäsivuille, ja tulpattu letkun päästä.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  4. #4
    GSF:ssä synkkanipat ovat kaasarin rungossa ennen kumikurkkuja. Nenä menosuuntaan ollessa, nipat ovat kaasarin oikealla puolen ja minun pyörässä nelospytyn kaasarista lähtee alipaineletku polttoainehanalle ja muissa nipoissa on kumitulppa päällä kuten jarrujen ilmausruuveissa yleensä.
    Projektini ovat enää aloittamista vaille valmiit.
  5.  
  6. #5
    Jos siinä on Mikuni BST kaasarit niin alla olis hyvä linkki josta osat ja paikat selviää...
    http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=56601.0

    Toi ohje on tosin 2-pyttyiselle GS:lle mutta samat osat samoissa paikoissa noissa kaasareissa on...
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250