Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 208:sta
  1. #61
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Koska noi kaksi harkkaria hoitaa mun työt, ehdin roikkumaan netissä. Eli Turku-Tukholma-Turku a-hytissä 2 hlö jaettuna tekis 62,50e/suunta per nenä. Tuo siis 4 hlön hytissä 2 henkeä+mopot. Ei toi nyt kovin kallis ole? Ja nuo siis s-moton aleilla.
    Milläs laskutavalla toi oli?? Itse käytin myös smoton alea ja sain sen 77,50 ja hyttikin oli halvempi B-hytti.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #62
    Heh, piti testata niin pamahti ruutuun notta päivitämme järjestelmää. Menopaluuna Turku-Tukholma-Turku, 2 aikuista ja 2 mopoa a-hytti oli specseinä. 248 tuli hinnaksi tuolla smoton asiakasnumerolla ja normi oli jotain 326 tms.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  3. #63
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Heh, piti testata niin pamahti ruutuun notta päivitämme järjestelmää. Menopaluuna Turku-Tukholma-Turku, 2 aikuista ja 2 mopoa a-hytti oli specseinä. 248 tuli hinnaksi tuolla smoton asiakasnumerolla ja normi oli jotain 326 tms.
    Aaaa... kappas, se ole per suunta! Mulla oli siis tou 77,50 yhteensä menopaluu. Eli on siinä se 50 euroa hintaeroa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #64
    Jaahas, olin eilen illalla duunissa joten en päässyt lukemaan viestejä. Mulle käy parin hengen a-hytti.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #65
    Kattelin mielenkiinnosta vaihtoehtoja Siljan B-hyteillä. Ekös ne ole A-hyttien kanssa about muuten samanlaisia, mutta ilman ikkunaa?

    TURKU-TUKHOLMA, Ke 24.5.2017 klo 20:15 M/S Baltic Princess, 8 Aikuista, 8 x Moottoripyörä
    TUKHOLMA-TURKU, Su 28.5.2017 klo 19:30 M/S Galaxy, 8 Aikuista, 8 x Moottoripyörä

    Sama meno + paluu eri hyttimäärillä (ilman alennuksia ja aterioita)
    2 x B-hytti: 578 € / 8 = 72,25
    3 x B-hytti: 747 € / 8 = 93,38
    4 x B-hytti: 916 € / 8 = 114,5

    Mitähän mä tein eri tavalla, kun tuli ilman smoton alennusta halvempi, kuin Gozan mainitsema 77,50€?
    ------
  6. #66
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Mitähän mä tein eri tavalla, kun tuli ilman smoton alennusta halvempi, kuin Gozan mainitsema 77,50€?
    En todellakaan tiedä. Mullahan oli yhdessä vaiheessa tuo sunnuntain paluulaiva täynnä eikä sinne saanu mitään ajoneuvoja kyytiin.
    Edit: Näyttäisi siltä että SMOTO alennus ei ole voimassa tuolla numerolla ensi vuoden varauksiin...
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    3 x B-hytti: 747 € / 8 = 93,38
    4 x B-hytti: 916 € / 8 = 114,5
    Kannattais jo melkein tarttua noihin jompaan kumpaan kun ymppäsee sen SMOTO-alennuksen sinne, eli yritysasiakaskenttään numerot 14613 -Pistähän pleksi maksaen, mä voin maksaa omani ainakin heti. Edit... Ei se SMOTO-alennus toimi vielä ensi vuoden varauksiin!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 16.11.2016 klo 21:08.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #67
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    ...annattais jo melkein tarttua noihin jompaan kumpaan kun ymppäsee sen SMOTO-alennuksen sinne, eli yritysasiakaskenttään numerot 14613 -Pistähän pleksi maksaen, mä voin maksaa omani ainakin heti. Edit... Ei se SMOTO-alennus toimi vielä ensi vuoden varauksiin!
    Mulla on vielä lähtö auki. Nyt näyttää siltä, etten uskalla olla varma 25.-26.5. vapaista, mä kun joudun säätämään touko-kesäkuussa aika paljon vapaita. Jos siis matkat maksetaan jo nyt, niin jättäkää mut pois laskuista.
    AVJ #72
    BMW R1200R -07
    ex BMW F650ST -99
  8. #68
    Oliskohan tuo toissapäivänä tehty päivitys muuttanut noita. Tälläisen sain nyt testaamalla.
    laiva.png


    Minä voin kanssa laittaa rahat tilille jos joku tuon hoitaa. Melkoinen nousu jo nyt noissa lyhyellä ajalla.


    Ps. Herätti hilpeyttä että sivuvaunupaikat on jo täynnä.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  9. #69
    Mä kanssa valmis maksamaan jo . Saavat duunissa antaa vapaata tuon yhden päivän. Mä en kovin usein vapaita pyytele, ja tuossa vaiheessa on arvioinnitkin jo tehty, niin olisi kovin kohtuutonta jos eivät vapaata myöntäisi.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  10. #70
    Ehtisikö joku säätämään tuota asiaa... nyt 15. tunti menossa töissä ja vielä jatkuu... ja huomenna kai sama.
    ------
  11. #71
    Ehkä ensi viikolla... mullakin tässä 10-11h päiviä töissä ja niiden päälle tällä viikolla yhden vklopputapahtuman järjestelyt. Se kun on ohi, on ensi viikko vähän rennompi.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  12. #72
    Lähtökoitaisesti "säätämistä" helpottaisi lopullinen lähtijämäärä. Ei kait noita tarvi vielä tässä vaiheessa edes maksaa? Minäkään en ole tätä päivää omalla työpisteellä niin en tiedä ehdinkö, mutta siis edellytys kait olis että ensin tuo lähtijämäärä selviäisi? Alkuperäisestä 8 lähtijästä kait yrmyli on ilmaissut epävarmuutensa, niin olisiko tuo määrä 7 ja täten esim. 2x2hlö hyttiä ja yhteen 3hlö?
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  13. #73
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Lähtökoitaisesti "säätämistä" helpottaisi lopullinen lähtijämäärä. Ei kait noita tarvi vielä tässä vaiheessa edes maksaa?
    Niin kyllä se tossa kohtaa pitää maksaa kun klikkaa että "Osta matka"
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  14. #74
    Joo, en ole lähdössä. En pysty sitoutumaan reissuun vielä näin aikaisessa vaiheessa. Mahdollisesti samana ajankohtana on toinen reissu josta ei voi olla poissa.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
  15. #75
    Niin kyllä se tossa kohtaa pitää maksaa kun klikkaa että "Osta matka"
    Muistelin että joskus noi pystyi ns. varaamaan, mutta vanhan muisti teki (taas) tepposet. Taiskin olla et pitää ostaa heti mutta matkustaja- yms. tiedot voi ilmoittaa myöhemmin.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  16. #76
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Alkuperäisestä 8 lähtijästä kait yrmyli on ilmaissut epävarmuutensa, niin olisiko tuo määrä 7 ja täten esim. 2x2hlö hyttiä ja yhteen 3hlö?
    Terhi oli kanssa vielä epäselvä

    Lainaa Terhis kirjoitti Katso viesti
    Mulla on vielä lähtö auki. Nyt näyttää siltä, etten uskalla olla varma 25.-26.5. vapaista, mä kun joudun säätämään touko-kesäkuussa aika paljon vapaita. Jos siis matkat maksetaan jo nyt, niin jättäkää mut pois laskuista.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  17. #77
    Minä perun myös osallistumiseni nyt ennen, kun kukaan on ehtinyt ostaa lippuja. Liian epävarmaa kevään osalta.
    ------
  18. #78
    Jos kaikki alkaa perumaan niin ei sitten viitti järjestää... Mutta onhan meitä tässä vielä lähtijöitä (5-6 tai jotain).
    Ehkä pitäisi odottaa uuden vuoden jälkeen jos ja kun uusi Smoto alennuskoodi sitten taas toimisi. Vai onko se liian iso riski että laiva on silloin jo täynnä?? En oikein usko!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  19. #79
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Jos kaikki alkaa perumaan niin ei sitten viitti järjestää... Mutta onhan meitä tässä vielä lähtijöitä (5-6 tai jotain).
    Ehkä pitäisi odottaa uuden vuoden jälkeen jos ja kun uusi Smoto alennuskoodi sitten taas toimisi. Vai onko se liian iso riski että laiva on silloin jo täynnä?? En oikein usko!
    Ehkäpä näin. Ja jos on paatti full, niin sitten ei lähdetä .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  20. #80
    Joo mulla on silleen tylsä tilanne, etten uskalla laittaa vapaita kahdelle arkipäivälle toukokuussa. Mutta täytyy ehkä ottaa riski, jos varaussumma on suht siedettävä. Hotellithan ehtii maksella sitten vasta joskus.

    Ja nyt kun kalenteria katsoin, niin se 25.5. näyttää olevan helatorstai, joten eihän siinä sitten tarvitakaan kuin yksi arkivapaa lisää. Ei ihme, että paatti on täysi. Moni myöskin varmaan jo varaa matkojaan ja varaustilanne muuttuu vielä monta kertaa.

    Niin että öö tuota tuota. Olen vielä mukana, jos näitä on pakko jo tässä kohtaa maksaa. Ja jos en pääsekään, niin omaa kukkaroa se vain verottaa.


    edit. Ja ei perskuta, vedän taas takaisin tämän. Ääh, sorry. Jos mitenkään pystyisi oottelemaan ensi vuoden alkuun, niin jopa helpottaisi.
    AVJ #72
    BMW R1200R -07
    ex BMW F650ST -99
  21. #81
    Mä oon lähössä mukaan.

    Luulis että varaustilanne ehtii muuttua mutta toisaalta kun meitä on vähänkin isompi porukka niin silloin tilanne voi olla jo hankalampi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  22. #82
    Ehkäpä näin. Ja jos on paatti full, niin sitten ei lähdetä
    Samaa mieltä, turha tästä on vatsahaavaa hommata.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  23. #83
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    niin sitten ei lähdetä .
    Onhan meillä kotimaa Suomi tai vaikkapa Ahvenanmaa!
    Eli tonne Affeniston saaristoon vois sitte järkätä reissun jos ruotti menee puihin!
    Lähtö to aamulla ja paluu su-illalla.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 26.11.2016 klo 13:09.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  24. #84
    Itse asiassa... olisiko järkeä jo nyt miettiä että jos ajettaiskin vain tonne Affenanlandiin?
    Torstaina kukin omia reittejään (tai letkassa pk-seudulta) Nauvoon ja Kökariin ja siitä 4 tunnin lauttamatka Föglöön. Sieltä löytyy ainakin leirintäalueen mökkejä vuokrattavaksi. Sitten pe ja la pikku saarta (ja kätköjä) kierrellen ja sunnuntaina sitten vaikka pohjoista reittiä Torsholman/ Nottholmin kautta Kustaviin ja sieltä taas kukin omia reittejään (tai pk-suuntaan letkassa)?? Olis ehkä vähän iisimpi reissu ku toi Ruotti.
    Quis on?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  25. #85
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Itse asiassa... olisiko järkeä jo nyt miettiä että jos ajettaiskin vain tonne Affenanlandiin?
    Torstaina kukin omia reittejään (tai letkassa pk-seudulta) Nauvoon ja Kökariin ja siitä 4 tunnin lauttamatka Föglöön. Sieltä löytyy ainakin leirintäalueen mökkejä vuokrattavaksi. Sitten pe ja la pikku saarta (ja kätköjä) kierrellen ja sunnuntaina sitten vaikka pohjoista reittiä Torsholman/ Nottholmin kautta Kustaviin ja sieltä taas kukin omia reittejään (tai pk-suuntaan letkassa)?? Olis ehkä vähän iisimpi reissu ku toi Ruotti.
    Quis on?
    Mulle sopii kaik, kuha ajelee jonne(n)kin!

    kuhaajeleejonnekin.jpg
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  26. #86
    Mulla on kans työvapaa edelleen voimassa, mutta kun tuon huonomman puoliskon uusi työnkuva selviää vasta vuoden vaihteessa niin vähän vielä aikataulut auki.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  27. #87
    Ahvenanmaa on ok. Kun vaan mäkin vielä katselen pe-vapaatilannetta. Todennäköisesti se onnistuu, mutta varma en oo.
    AVJ #72
    BMW R1200R -07
    ex BMW F650ST -99
  28. #88
    Itse asiassa mä oon pohtinu tätäkin vaihtoehtoa kun tuo Ruottin matka alko näyttämään vähän epävarmalta. Mulle käy tämä hyvin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  29. #89
    Olen myös kiinnostunut retkestä, mikäli aikataulu antaa myöten. Tiedättehän kiireiset eläkeläiset.
    Ansku
  30.  
  31. #90
    Jeps eli ajankohta passaa mullekkin...
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen