Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 208:sta
  1. #121
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan terpan lisäks lähössä jo keskiviikkona?
    Minä (+avec) ja varmaan Maaemo.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #122
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan terpan lisäks lähössä jo keskiviikkona?
    Jos torstaina pitää aikaisin olla lautalla niin kyllä minäkin varmaan keskiviikkona jo lähemmäs ajelen, varmaksi tosin tässä vaiheessa ei voi vielä sanoa.
  3. #123
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Minä (+avec) ja varmaan Maaemo.
    Juu, eiköhän keskiviikkona jo lähdetä. Ja mielellään ajan porukassa, jos vaan aikataulut sallii, meillä töissä on buukattu tuohon ke-iltapäivään kokous mistä ei voi olla poissa, joten pääsen lähtemään vasta sen jälkeen...
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  4. #124
    Mä pudottaudun joukosta. Sen verran on säätöä toukokuun töissä, että hyvin todennäköisesti päivystän sen perjantain. Mutta hyvältä näyttää teidän suunnitelmat!
    AVJ #72
    BMW R1200R -07
    ex BMW F650ST -99
  5. #125
    Ahvenanmaan osalta tässäkin on sama ongelma... Jos mennään torstaina saarelle päin on lautat varmaan aika täynnä. Ja vielä enemmän ovat täynnä sunnuntaina kun tullaan poispäin (Tosin silloin täytyy ottaa jo ihan ekoja lauttoja sunnuntaiaamulla jotta keritään ajaa pk-seudulle asti!)
    Testailin ajankulukseni noita Ålandstrafikenin sivuja ja ainakin vielä oli tuolle torstain lautalle tilaa. 18e ja rapiat maksoi lippu. Aikas edullinen kun suhteuttaa siihen viimevuotiseen Kavastun lossiin.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  6. #126
    Lähetin just kyselyn Faffasiin majoituksesta 24.-25.5. Onkos Goza tehny vielä reittejä naviin? Ilmeisesti pitäis ruveta jossakin vaiheessa tekemään varauksia lautoille.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #127
    Ilmeisesti pitäis ruveta jossakin vaiheessa tekemään varauksia lautoille.
    Minä ostin tuon ekan legin samantien kun ei ollut tuon kalliimpi.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  8. #128
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Lähetin just kyselyn Faffasiin majoituksesta 24.-25.5.
    Hmmm.. Jos kaikki ottaa sinne yksinään vain yhdelle hengelle huoneen, niin eipä taida huoneet riittää... eli pitäisi varmaan yhdistellä majoituksia. Itse olisin kiinnostunut myös täällä majailemaan, haluaako joku huoneseuraa .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  9. #129
    Kimpassa olin ajatellu ostaa noi lautat... mutta ei sitte.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #130
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kimpassa olin ajatellu ostaa noi lautat... mutta ei sitte.
    Mä kyllä kannatan että ostetaan kimpassa. Menee muuten härdelliksi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #131
    Mä jotenkin ymmärsin että noita lauttoja ei saa ostettua kimpassa kun ovat sidottu asiakasnumeron taakse ja sallittu varausmäärä on 1/matka. Voi tosin olla että ymmärsin ton väärin, harvoin tulee lipun mukana neljän sivun prujua lipun myyntiehdoista.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  12. #132
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Mä jotenkin ymmärsin että noita lauttoja ei saa ostettua kimpassa kun ovat sidottu asiakasnumeron taakse ja sallittu varausmäärä on 1/matka.
    Joo kieltämättä aika hankalaa kun yhden matkustajan lisääminen (moottoripyörän kyytiläinen) oli mahdotonta!
    Mutta enivei, ensin mennään luomaan asiakastili täällä. Omalle tilille lisätään 1 ajoneuvo oikeilla tiedoilla... Ja sitten valitaan reitiksi Galtby - Överö ja pvm 25.5. klo 10.00. 1 mp + 1 matkustaja oli ainakin vielä 18.90€. Siitä vaan ostamaan!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #133
    Hmm, tuleekohan tästä nyt ongelma, en tiedä tulevan pyöräni rekisterinumeroa joka vaaditaan matkan varaamiseen...
  14. #134
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Hmm, tuleekohan tästä nyt ongelma, en tiedä tulevan pyöräni rekisterinumeroa joka vaaditaan matkan varaamiseen...
    Onnistuukohan tuon rekkarin vaihtaminen myöhemmin, jos nyt varaa vanhalla...?

    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Siitä vaan ostamaan!
    Ostettu on!

    Mutta mites tuo ke-to majoitus...? Kuten jo aiemmin sanoin, ei varmaan ole tilaa samassa paikassa kaikille, jos jokainen erikseen varaa itselleen oman huoneen. Eli huoliiko joku mut kimppaan, vai mitä nyt ootte sen majoituksen kanssa meinanneet?
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  15. #135
    Lippu ostettu. Fattasista ei ole tullut vielä mitään vahvistusta joten saa nähdä onko siellä tilaa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  16. #136
    Minulle on tullut este, en voi ottaa osaa Ahvenanmaan kätköreissuun,
    Ansku
  17. #137
    Minulla vielä tilanne hiukan auki, mutta kiinnostusta on myös Ahvenanmaalle. Jos lähden, niin onko OK ottaa mukaan 15-vuotias poikani kyytiläiseksi?
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure > BMW R1200GS Adventure
  18. #138
    Lainaa Finders kirjoitti Katso viesti
    Minulle on tullut este, en voi ottaa osaa Ahvenanmaan kätköreissuun
    Pleksi ottaa sun paikan.
    Lainaa daddy0 kirjoitti Katso viesti
    Minulla vielä tilanne hiukan auki, mutta kiinnostusta on myös Ahvenanmaalle. Jos lähden, niin onko OK ottaa mukaan 15-vuotias poikani kyytiläiseksi?
    Joo melkein mielummin saa tulla, majoituksiin on tehty varaukset 10:lle hengelle joten tilaa on!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  19. #139
    Mulla on myös tuo Galtby - Överö lippu ostettu, mites muut legit?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #140
    Muut lauttamatkat olis
    Pe 26.5. Degerby - Svinö klo 09.00 (kelpaako edellisen päivän lippu?)
    La 27.5. Hummelvik - Kumlinge klo 17.15 - 18.35
    Su 28.5. Kumlinge - Torsholma klo 11.50 - 13.00 sekä Åva - Osnäs klo 14.20 - 15.00 (Käykö sama lippu?)
    Jos joku löytää aikataulua lauantai 27.5. välille Hummelvik - Snäckö niin toi kiinnostaa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  21. #141
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Muut lauttamatkat olis
    Su 28.5. Kumlinge - Torsholma klo 11.50 - 13.00 sekä Åva - Osnäs klo 14.20 - 15.00 (Käykö sama lippu?)
    Tuolla sanotaan, että välisatamien välillä matkustaminen on ilmaista. Oisko tuo nyt niin, että Kumlinge-Torsholma välin pääsee ilmaiseksi. Veikkaan, että paikka pitää kuitenkin varata molempiin.

    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Jos joku löytää aikataulua lauantai 27.5. välille Hummelvik - Snäckö niin toi kiinnostaa!
    Jos tuo reitti on vielä olemassa, niin aika hyvin on saatu Googlelta piiloon

    Tuosta Degerby-Svinö välistä arvelisin, että pitää maksaa. Edellä mainitulla sivulla sanotaan, että "Ajoneuvopaikka maksaa matkustettaaessa päätesatamaan/päätesatamasta (Hummelvik, Långnäs, Svinö, Vuosnainen, Galtby)."
    ------
  22. #142
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Tuolla sanotaan, että välisatamien välillä matkustaminen on ilmaista. Oisko tuo nyt niin, että Kumlinge-Torsholma välin pääsee ilmaiseksi. Veikkaan, että paikka pitää kuitenkin varata molempiin.


    Jos tuo reitti on vielä olemassa, niin aika hyvin on saatu Googlelta piiloon

    Tuosta Degerby-Svinö välistä arvelisin, että pitää maksaa. Edellä mainitulla sivulla sanotaan, että "Ajoneuvopaikka maksaa matkustettaaessa päätesatamaan/päätesatamasta (Hummelvik, Långnäs, Svinö, Vuosnainen, Galtby)."
    Voisko joku viisas vääntää rautalangasta mitä lippuja pitää varata.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #143
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Voisko joku viisas vääntää rautalangasta mitä lippuja pitää varata.
    Toivottavasti, mutta sitä odotellessa...

    Mä tulkitsin Gozan viestin niin, että toi ilmoitettu suunnitelma on sen verran lukkoon lyöty, että voi jo varata. Siis kaikenkaikkiaan nämä (noita varauksia saa tietty tarvittaessa peruttuakin):

    To 25.5 Galtby - Överö klo 10.00
    Pe 26.5. Degerby - Svinö klo 09.00
    La 27.5. Hummelvik - Kumlinge klo 17.15
    Su 28.5. Kumlinge - Torsholma klo 11.50
    Su 28.5. Åva - Osnäs klo 14.20

    edit: Kas, Degerby - Svinö väli ei ole varattavissa. Tuosta linjasta sanotaankin Ålandstrafikenin sivuilla, tälleen : Föglön linja liikennöi Svinön, Lumparland ja Degerbyn, Föglö välillä. Lauttapaikkoja ei tarvitse varata etukäteen (ainostaan tietyt aamuvuorot ja myöhäiset iltavuorot on tilattava suoraan lautalta).

    edit2: Nonnii... kliksuttelin noi varaukset. Olin yllättynyt, kun sekä Kumglinge-Torsholma että Åva-Osnäs oli ilmaisia. Eikä johtunut siitäkään, että olisin unohtanut rastittaa prätkän mukaan paattiin. Kai se sitten riittää, kun maksaa kertaalleen ton pohjoisen reitin maksun Hummelvikistä lähtiessä.
    ------
  24. #144
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Toivottavasti, mutta sitä odotellessa...

    Mä tulkitsin Gozan viestin niin, että toi ilmoitettu suunnitelma on sen verran lukkoon lyöty, että voi jo varata. Siis kaikenkaikkiaan nämä (noita varauksia saa tietty tarvittaessa peruttuakin):

    To 25.5 Galtby - Överö klo 10.00
    Pe 26.5. Degerby - Svinö klo 09.00
    La 27.5. Hummelvik - Kumlinge klo 17.15
    Su 28.5. Kumlinge - Torsholma klo 11.50
    Su 28.5. Åva - Osnäs klo 14.20

    edit: Kas, Degerby - Svinö väli ei ole varattavissa. Tuosta linjasta sanotaankin Ålandstrafikenin sivuilla, tälleen : Föglön linja liikennöi Svinön, Lumparland ja Degerbyn, Föglö välillä. Lauttapaikkoja ei tarvitse varata etukäteen (ainostaan tietyt aamuvuorot ja myöhäiset iltavuorot on tilattava suoraan lautalta).

    edit2: Nonnii... kliksuttelin noi varaukset. Olin yllättynyt, kun sekä Kumglinge-Torsholma että Åva-Osnäs oli ilmaisia. Eikä johtunut siitäkään, että olisin unohtanut rastittaa prätkän mukaan paattiin. Kai se sitten riittää, kun maksaa kertaalleen ton pohjoisen reitin maksun Hummelvikistä lähtiessä.
    Elikä perustuuko tuo ilmaisuus siihen että pitää kirjautua lauttayhtion sivuille ja jos olet jo varannut tuon ekan legin niin nuo pari matkaa ovat ilmaisia. En ole vielä kokeillut varata muuta kuin Galtby - Överö välin.

    No joo olihan se sanottu pleksin viestissä mutta kun tulin kaljoilta (taas täällä Enklannissa) niin enhän mä lukenu kunnolla tuota viestiä. Ehkä on parasta etten tilaa tänään noita muita legejä. PIeleen se kuitenkin menis.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #145
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Elikä perustuuko tuo ilmaisuus siihen että pitää kirjautua lauttayhtion sivuille ja jos olet jo varannut tuon ekan legin niin nuo pari matkaa ovat ilmaisia.
    Tai siihen että joskus kauan kauan sitten lautta maksoi paljon rahaa jos ajoit koko matkan samana päivänä. Haluavat siis että pysähdyt jollekin välisaarelle matkan aikana ja yövyt siellä (niin kuin me juuri teemme). Näin saat lauttamatkat halvemmalla??
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  26. #146
    Vihdoin sain varattua kaikki lauttamatkat. Kallista touhua kun niihin meni yli 37€ (4 lauttamatkaa).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  27. #147
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Vihdoin sain varattua kaikki lauttamatkat. Kallista touhua kun niihin meni yli 37€ (4 lauttamatkaa).
    Elikä tuon pleksin yo. listan mukaisesti? Todella hurjan kallista. Ehkä olis ollu vielä paljon kalliimpaa jos Bernerin uudistukset olis menny läpi. Mä en ole vielä varannu mutta täytyyki tehä se piakkoin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  28. #148
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mä en ole vielä varannu mutta täytyyki tehä se piakkoin.
    Tee ihmeessä pian! Noi on hyvinkin semmosia jotka voi täyttyä nopeasti!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  29. #149
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tee ihmeessä pian! Noi on hyvinkin semmosia jotka voi täyttyä nopeasti!
    Buukkaukset tehty nyt. Kyllä oli taas säätämistä näin aamutuimaan. Prkele kun vaihtoehtoja oli aina liikaa ja ei huomannut valita heti oikeaa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  30.  
  31. #150
    Nonni, ny on mullakin lauttamatkat varailtu . Vielä pitäisi virkavapaa hakea... ei olleet töissä kovin onnellisen oloisia kun vihjaisin asiasta , piti luvata tehdä seuraavalla viikolla sitten lisähommia .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen